Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 6. 9h:15' EZ A 611. JÁTÉKHETED, 601. FORDULÓD 612. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 1168 14 | használod az 1168. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
v 198 245 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy ryuku hajóroncsot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája bal oldalát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 272 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 264 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája fejét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás vízi sün testét. (4 támadással 608 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-608 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 243 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 608, gyógyulás: 0, összesen: -608 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [245,120] A partot elhagyva, egy ritka erdőben találod magadat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar remete közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar remete bal vállát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete testét. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (42 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a varkaudar remete bal vállát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (30 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 101 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A varkaudar remete öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a varkaudar remete testét. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (38 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a varkaudar remete fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 149 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2058, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [245,119] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bo'adhun éjhozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó bal oldalát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 76 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15788 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1887, sebződés: 693, gyógyulás: 8, összesen: -685 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 8237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő egyik csápját. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A kreiton bűvölő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (4 támadással 393 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1982, sebződés: 129, gyógyulás: 8, összesen: -121 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan hadúr jobb oldalát. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 139 életpontot sebeztél. Fényaurád 24 sebzést okoz. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hadúr testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a tleikan hadúr fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1974, sebződés: 563, gyógyulás: 8, összesen: -555 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 13546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 168, gyógyulás: 8, összesen: -160 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a rikácsoló kolibri nyakát. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (39 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Belecsipked a rikácsoló kolibri a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a rikácsoló kolibri bal szárnyát. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a rikácsoló kolibri testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A rikácsoló kolibri néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 9794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1532, sebződés: 313, gyógyulás: 8, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [245,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy hájas okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
(Továbbmész...) [244,116] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tükörtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Redyque vigyorog kajánul. Találsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete kaktuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo'adhun lidérc közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (48 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (32 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megcsócsálja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-58 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 192, gyógyulás: 8, összesen: -184 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 150 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Teriád karddal végigvagdosod a harcos hárpia bal lábát. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (30 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a harcos hárpia testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 124 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 69 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 13752 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2104, sebződés: 213, gyógyulás: 8, összesen: -205 ÉP}
(Továbbmész...) [242,116] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy pikkelyes ptog. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
usz 100 | úszol 100 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 248 életpontot sebeztél. Fényaurád 35 sebzést okoz. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (4 támadással 427 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 6198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix nőstény bal lábát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 254 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A trix nőstény többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Most aztán semmit sem fogsz látni! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal megdöfködöd a kráken ősanya feléd eső részeit. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Vér kezd ömleni a jobb combodból a kráken ősanya harapása nyomán. (1 támadástól 348 életpontot vesztesz.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 910 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 1258, gyógyulás: 0, összesen: -1258 ÉP}
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
im | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona jobb karját. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona nyakát. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (45 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 114 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 10231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1175, sebződés: 45, gyógyulás: 8, összesen: -37 ÉP}
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (39 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívői építették. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
(Továbbmész...) [185,62] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
f 1137 | kísérletezel az 1137. tárggyal |
f 447 | kísérletezel a 447. tárggyal |
tk 33 1349 | többszemélyes kaland 33 1349 |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
hh 1639 1096 1096 | használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
ZSELÉS LÓTUSZSZIRUP (12. RECEPT) Az étel alapját 3 lótuszvirág fogja alkotni, melynek szirmait fel kell aprítani, majd jól megforgatni egy adag vörös zselében. A zselé üstben felmelegített, képlékeny anyaga körbe fogja folyni a szirmokat és végezetül egy olyan édes szirupot kapunk majd, melyet élmény lesz elfogyasztani. A főzés ideje 8 TVP. A lótuszszirup hatásaként a következő köröd elejéig immúnissá válsz az instabil szingularitás varázslatra. Az étel elkészítéséhez legalább 4-es szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. Próbálták már kezdőknek szánt üstben lefőzni a zselés lótuszszirupot, de sajnos az egész főzet ráragadt az üst oldalára, így nem csak az ételképződményt, de az üstöt is ki kellett dobni a próbálkozás végén. |
Erő: | 75 (89) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 72 (122) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 70 (91) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/163 év |
Egészség: | 70 (91) | Életpont: | 1317/1280 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 81 (110) | Varázspont: | 3057/1930 | Pénz: | 9822 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 35/13 | Pszi pont: | 563/520 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 93 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/58 (+14%) | ökölvívás: | 30/85 (+5%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 46/17 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/93 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/86 | 2. nyomkövetés: | 189/76 (+30%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 24/68 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 74/16 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 |
7. gyógyítás: | 61/50 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 36/62 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 239/99 (+36%) | 12. taumaturgia: | 118/61 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 28/2 (+10%) | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 274/90 (+2%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | *62/100 (+89%) |
19. zárnyitás: | 29/87 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 42/79 | 23. úszás: | 44/83 (+24%) | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 12/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 105 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (186,12,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
339 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 4 | halcsont (#390) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
19 | madártoll (#112) | 21 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |