Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 8. 9h:06' EZ A 611. JÁTÉKHETED, 602. FORDULÓD 612. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
vv 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
fno 5 1 | fejl. pont elköltés 5 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
usz 100 | úszol 100 pontért |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 325 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 156 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a trix mágustanonc manófejét. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 307 életpontot sebeztél. Fényaurád 17 sebzést okoz. A trix mágustanonc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 3924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a trix nőstény testét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 330 életpontot sebeztél. A fényaura 26 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Üdvözlésképpen egy nagyobb pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 360 életpontot vesztettél. Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix vízmágus bal karját. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád. 360 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix vízmágus testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A fényaura 25 ép-t sebez. Ellenfeled hullámkeltés varázslatot lő rád. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 857, gyógyulás: 0, összesen: -857 ÉP}
vv 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó bal vállát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó fejét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) A fényes griff segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [244,116] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Észreveszel egy tükörtornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Redyque előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a szent jogar. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 2 sallank nyíl, 1 vas dobónyíl, 2 aurach fog, 1 tyrex csont, 5 szvó-ektoplazma.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kettéroppantó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kettéroppantó fejét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kettéroppantó jobb karját. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (35 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kettéroppantó nyakát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (23 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 105 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A kettéroppantó mancsával oldalba lök. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a kettéroppantó testét. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kettéroppantó jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a kettéroppantó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13822 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2107, sebződés: 299, gyógyulás: 8, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) [245,117] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fekélyes hernyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó bal oldalát. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (13 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Teriád karddal néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (13 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 70 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2228, sebződés: 74, gyógyulás: 8, összesen: -66 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rikácsoló kolibri testét. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a rikácsoló kolibri nyakát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) A fényes griff segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 132 életpontot sebeztél. A fényaura 15 ép-t sebez. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a rikácsoló kolibri testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a rikácsoló kolibri testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Belecsipked a rikácsoló kolibri a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A rikácsoló kolibri szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranyfétis. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 10145 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 246, gyógyulás: 8, összesen: -238 ÉP}
(Továbbmész...) [246,119] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy harcos hárpia nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia bal vállát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (42 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 141 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a harcos hárpia fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 162 életpontot sebeztél. A fényaura 14 ép-t sebez. Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 73 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 18 madártollat. 13776 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 317, gyógyulás: 8, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [245,120] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar remete. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megcsócsálja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar remete bal lábát. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a varkaudar remete farkát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 102 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. A varkaudar remete megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a varkaudar remete farkát. (4 támadással 391 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a varkaudar remete fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 146 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A varkaudar remete öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 45, gyógyulás: 8, összesen: -37 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pikkelyes ptog közeledik. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája bal vállát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 288 életpontot sebeztél. A fényaura 21 ép-t sebez. Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod az őscápa vastag bőrét. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Fényaurád 25 sebzést okoz. Fogaival az őscápa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) Triton szigonnyal eltalálod az őscápa testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. Az őscápa újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 505 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 őscápa fogat. 12789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 937, gyógyulás: 0, összesen: -937 ÉP}
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Lakott területre érkeztél.
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 154 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 103 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 7 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
f 148 | kísérletezel a 148. tárggyal |
tk 33 1349 | többszemélyes kaland 33 1349 |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 509 100 | használod az 509. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT) Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel! |
Erő: | 75 (89) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 72 (122) | Támadás: | 79 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 70 (91) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/163 év |
Egészség: | 70 (91) | Életpont: | 1331/1341 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 81 (110) | Varázspont: | 3119/2200 | Pénz: | 10022 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 35/23 | Pszi pont: | 575/385 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 93 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/74 (+16%) | ökölvívás: | 30/87 (+2%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 46/22 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/95 (+2%) |
dobófegyverek: | 22/87 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/86 | 2. nyomkövetés: | 190/18 (+42%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 24/68 | 5. csapdakészítés: | 74/22 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 |
7. gyógyítás: | 61/50 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 36/66 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 240/34 (+35%) | 12. taumaturgia: | 126/69 (+808%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 28/7 (+5%) | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 276/44 (+154%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | 63/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 29/87 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 42/79 | 23. úszás: | 45/26 (+43%) | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 12/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (186,12,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
200 | arany (#50) | 1 | aranyfétis (#766) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
18 | madártoll (#112) | 26 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | őscápa fog (#1164) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |