Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 15h:06' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 605. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat legkorábbana 606. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 333 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod az áldott okerón fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón behemót testét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
bb 377 380 378 | beraksz a bankba a 377. tárgyat (380 darabot) |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
vps 110 | VP spórolása: 110 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
fa 642 4491 15 | feladod a 642. tárgyat a 4491. kalandozónak (15 darabot) |
faa 313 582 214 | feladod a 313. tárgyat az 582. tárgyat a 214. tárgyat |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi kosfejét. Kritikus ütés! (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével felnyitod a Notermanthi fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 31, gyógyulás: 88, összesen: +57 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan légiós gigászi testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével megvagdalod a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 0, gyógyulás: 176, összesen: +176 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével felnyitod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Thargodan mágus jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy fokhagyma. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 102, gyógyulás: 175, összesen: +73 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (65 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-25 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (4 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod az ezerszemű bestia jobb csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja.
Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 433, gyógyulás: 225, összesen: -208 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián fittyedt levelét. Kritikus ütés! (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a rothadó lián egyik csápját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a rothadó lián tekergő szárát. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 491, gyógyulás: 6, összesen: -485 ÉP}
(Továbbmész...) [413,9] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy zafír sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 659 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (105 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 716, gyógyulás: 134, összesen: -582 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 629 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (94 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány farkát. Kritikus ütés! (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 348, gyógyulás: 110, összesen: -238 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősöreg góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát óriási talpát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát óriási talpát. Kritikus ütés! (5 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod az ősöreg góliát jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát bokáját. (5 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősöreg góliát bokáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 16 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 316, gyógyulás: 252, összesen: -64 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az ében hadúr páncélozott testét. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az ében hadúr bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 196 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod az ében hadúr nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón jobb szárnyát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a márvány drakón jobb szárnyát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a márvány drakón bal első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi báró bal lábát. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a Notermanthi báró bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi báró testét. Kritikus ütés! (4 támadással 396 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Notermanthi báró fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 73 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 25 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 268, gyógyulás: 0, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a Thargodan mágus fejét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Fókuszpengével megvagdalod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 207, gyógyulás: 0, összesen: -207 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Rém borzalmas plazmáját. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Rém testét. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Rém jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 392 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a Rém testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. [rémplazma ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 218, gyógyulás: 0, összesen: -218 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (98 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 495 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy vasérc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 547, gyógyulás: 0, összesen: -547 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 88 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (97 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zafír sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány fejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 697, gyógyulás: 0, összesen: -697 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [60 pontot használtál fel, van még 6.]
be 612 | bemész a 612. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
szk 329 | keresed a 329. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot) |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
Erő: | 78 (100) | Szint: | 47 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 88 (94) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 77 (80) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/296 év |
Egészség: | 66 (71) | Életpont: | 963/963 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (92) | Varázspont: | 3040/112 | Pénz: | 8411 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 541/354 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 32/20 (+7%) | szúrófegyverek: | 34/33 (+2%) |
vágófegyverek: | *35/100 | ütőfegyverek: | 32/26 (+1%) | lőfegyverek: | 34/3 (+1%) |
dobófegyverek: | *35/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/36 | 2. nyomkövetés: | 162/26 (+36%) | 3. mászás: | 31/10 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 41/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/94 | 6. gyógyítás: | 207/22 (+115%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/54 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 20/92 |
10. teológia: | 140/81 (+59%) | 11. taumaturgia: | 83/95 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 8/80 |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 29/7 | 15. zene: | 98/38 |
16. szörnyismeret: | 226/28 (+45%) | 17. pszi: | 44/53 (+4%) | 18. zárnyitás: | 17/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 6/49 (+12%) | 21. bányászat: | 44/5 (+25%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 26 | spiritusz (#170) | |||
8 | víz (#27) | 3 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1519 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | bogyógránát (#430) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ében toboz (#578) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 14 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
15 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | mihlanil (#539) | 1 | Muezli aranykeze (#442) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tükör (#43) |