Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 11. 9h:11' EZ A 616. JÁTÉKHETED, 608. FORDULÓD 617. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
fno 9 1 | fejl. pont elköltés 9 1 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
hu 619 863 1231 | hulladék: 619 863 1231 |
hu 903 279 1549 | hulladék: 903 279 1549 |
hu 750 | hulladék: 750 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
f 446 | kísérletezel a 446. tárggyal |
vv 384 | elmormolod a 384. varázslatot |
kb 260 45 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (45 darabot) |
ftv 266 36 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 36. szörnyet |
flh 25 931 | felt. lőfegyver haszn. 25 a 931. tárggyal |
ftv 146 428 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 428. szörnyet |
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
lm 1 20 20 | mozogsz 1 20 20 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy ongóliant tombolás. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a natharion gólem fejét. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a natharion gólem jobb lábát. (6 támadással 780 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (59 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a natharion gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2089, sebződés: 221, gyógyulás: 8, összesen: -213 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 821 533 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a testzabáló pikkelytestét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a testzabáló fejét. (6 támadással 763 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A testzabáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a testzabáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14787 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1546, sebződés: 133, gyógyulás: 12, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [225,32] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy veszett gorilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a veszett gorilla testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a veszett gorilla testét. (7 támadással 885 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a veszett gorilla testét. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14681 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1981, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [226,33] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy testzabáló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a testzabáló farkát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a testzabáló fejét. (6 támadással 760 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A testzabáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14787 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1573, sebződés: 87, gyógyulás: 8, összesen: -79 ÉP}
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,31] Épületek tűnnek fel.
ve 176 50 | megveszed a 176. tárgyat 50 |
flh 25 176 | felt. lőfegyver haszn. 25 a 176. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
im | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (64 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
bb 260 70 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (70 darabot) |
im | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona bal oldalát. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 441 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az 5 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 10718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 24, gyógyulás: 8, összesen: -16 ÉP}
m 5 1 2 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [227,32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy feneketlen tavat. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy krathan csontváz került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz testét. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (65 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Előrehajolva csap a krathan csontváz, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16121 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák bal lábát. (5 támadással 683 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák bal lábát. (5 támadással 552 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (80 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 136, gyógyulás: 8, összesen: -128 ÉP}
(Továbbmész...) [228,32] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi yeti lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi yeti jobb oldalát. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a hegyi yeti bal karját. (7 támadással 884 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (49 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A hegyi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Agyarával a hegyi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegyi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 yetifogat. 11162 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1494, sebződés: 112, gyógyulás: 4, összesen: -108 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla bal lábát. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 1168 12 | használod az 1168. tárgyat |
v 198 229 38 | elmormolod a 198. varázslatot |
[229,38] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy homokcápa nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a homokcápa testét. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokcápa testét. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 350 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal megkarcolod a homokcápa óriási pofáját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A homokcápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 13912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 350, gyógyulás: 8, összesen: -342 ÉP}
m 6 4 6 | mozogsz nyugatra, délre, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár bal első lábát. (5 támadással 616 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a shokara bogár jobb hátsó lábát. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A shokara bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a shokara bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 69, gyógyulás: 8, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [228,39] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy homokcápa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a homokcápa testét. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a homokcápa testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A homokcápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Teriád karddal végigvagdosod a homokcápa fejét. (4 támadással 397 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 311 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 13912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1671, sebződés: 311, gyógyulás: 8, összesen: -303 ÉP}
(Továbbmész...) [227,39] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy homokcápa. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a homokcápa ruganyos testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokcápa bal oldalát. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A homokcápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a homokcápa farkát. (4 támadással 413 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (63 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A homokcápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 355 életpontot vesztesz.) A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 13912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1692, sebződés: 355, gyógyulás: 8, összesen: -347 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a homokcápa fejét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Vér kezd ömleni a bal combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 435 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 6954 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 435, gyógyulás: 8, összesen: -427 ÉP}
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 82 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
DRAMOAN TALIZMÁN (968. TÁRGY) A dramoan kő elbűvölő fénye új tárgyak feltalálására ingerel. Persze nem te vagy az első és az egyetlen, akiben felmerül, hogy milyen remek ékszert lehetne ebből a drágakőből készíteni. Ha egy dramoan követ keretbe akarsz helyezni, egy 6 darab pirkittel felfűtött vaskohónál 3 vasérc és 3 óndarab beolvasztásával mutatós talizmánt kapsz. Illetve, ha az olvasztásnál felhasználsz 3 darab isteni könnycseppet is, a dramoan talizmán minden szempontból tökéletes lesz. Ez az akció 18 TVP-be kerül. Elkészítése csak a legjobb bányászoknak sikerülhet, akiknek legalább 22-es szintű a bányászat szakértelmük. A talizmán kisugárzása elképesztő. Ha nálad van, olyan védőaurát von köréd, amivel akár a legfertőzöttebb drakolder csatamezők mélyére is behatolhatsz. A talizmán KF-eléséhez nem kell külön parancsot kiadni, ha drakolder csatamezőn kutatsz, automatikusan használod. |
FEKETE IMMUNITÁSKŐ (1362. TÁRGY) Hát igaz a legenda, léteznek még további immunitáskövek a drakolder csatamezőkön találtakon kívül is. A fekete immunitáskő megvéd a halál alapú támadások ellen - azonban minden alkalommal, amikor ilyen ér, van rá esély, hogy a fekete immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük. A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
Erő: | 75 (89) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 72 (122) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 73 (94) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/164 év |
Egészség: | 72 (93) | Életpont: | 1454/1462 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (112) | Varázspont: | 3192/733 | Pénz: | 11624 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 666/316 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/12 (+8%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 46/66 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/96 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/30 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 191/38 (+30%) | 3. lopás: | 4/4 (-300%) |
4. mászás: | 24/95 | 5. csapdakészítés: | 74/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 (-300%) |
7. gyógyítás: | 61/50 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/12 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 243/44 (+38%) | 12. taumaturgia: | 128/21 (+828%) |
13. szerencsejáték: | 11/66 | 14. versengés: | 28/22 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 278/66 (+44%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | *66/100 (+98%) |
19. zárnyitás: | 30/39 (-300%) | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 42/89 | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/22 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 3) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Kabol irhája (#903) | |||
1 | kaja (#2) | 13 | madártoll (#112) | 2 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | möszehát pajzs (#1231) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | türkiz karika (#750) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | cápazsír (#932) | 17 | csillagbot (#929) | 1 | fekete immunitáskő (#1362) | |||
68 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 17 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 2 | tünde nyíl (#554) | 49 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | yetifog (#863) |