Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 13. 9h:20' EZ A 616. JÁTÉKHETED, 609. FORDULÓD 617. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 384 | elmormolod a 384. varázslatot |
kf 1211 | kézbeveszed/felveszed az 1211. tárgyat |
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 474 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 474 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, szerencse és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 474 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1513, gyógyulás: 8, összesen: -1505 ÉP}
(Továbbmész...) [225,38] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokcápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a homokcápa testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokcápa fejét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A homokcápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a homokcápa testét. (4 támadással 407 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (83 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A homokcápa feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a homokcápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jácint díszkő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 13912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [226,37] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy homokcápa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a homokcápa óriási pofáját. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a homokcápa ruganyos testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A homokcápa feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a homokcápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 13912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a shokara bogár bal oldalát. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (11 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a shokara bogár nyakát. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (67 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. Csáprágójával a shokara bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár testét. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1825, sebződés: 84, gyógyulás: 8, összesen: -76 ÉP}
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 477 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 477 életpontot vesztettél. Oopssz, ez mellément! Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 477 életpontot vesztettél. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1431, gyógyulás: 8, összesen: -1423 ÉP}
(Továbbmész...) [227,36] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy greén örvény. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 477 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 238 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 238 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 477 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1430, gyógyulás: 8, összesen: -1422 ÉP}
(Továbbmész...) [228,35] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gothag döglidérc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 880 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (45 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 15516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 32, gyógyulás: 12, összesen: -20 ÉP}
fog 454 1280 | elfogod a 454. szörnyet az 1280. tárggyal |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák fejét. (6 támadással 677 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (4 támadással 448 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (62 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 194, gyógyulás: 8, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [229,33] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy feneketlen tavat. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő pengekarú nitmák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák egyik karját. (5 támadással 541 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (77 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák egyik karját. (4 támadással 462 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 137, gyógyulás: 8, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [228,32] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy hegyi yeti jelenlétét jelzi. Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a hegyi yeti. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
v 198 243 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
[243,43] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zseléféreg közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (184 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zseléféreg tekergő farkát. (7 támadással 888 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (29 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zseléféreg melléd csap a farkával! {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zseléféreg kocsonyás testét. (6 támadással 735 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 arany, ezenkívül 1 jáde rakshallion. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. 16459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 394, gyógyulás: 12, összesen: -382 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak bal első lábát. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 881 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal épp hogy megvágod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A chaktra vadászeb karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1656, sebződés: 262, gyógyulás: 12, összesen: -250 ÉP}
(Továbbmész...) [244,41] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg ikerbolyt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gothag döglidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 538 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 870 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (63 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kissé megkarcolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyers zafír. 15516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1873, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
h 1168 14 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel.
ef 14 | energia fejlesztése 14 |
h 509 50 | használod az 509. tárgyat |
h 1327 50 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1639 473 1096 | használod az 1639. tárgyat a 473. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
HORSA HAGYATÉKA (1337. TÁRGY) Démoni Horsa, a hoarián harcosnő köpenyének bélésébe varrva ezt az apró, fehér követ találtad, melyet szakértő kezek tökéletes munkával koponyaformára csiszoltak. Amint tenyeredbe zárod, elméd kitárul, és kapcsolatba lép a kőben lakozó szellemmel, amely Horsa ősapáinak egyike. Az először észlelt intenzív kapcsolat gyorsan megszűnik, de nem múlik el teljesen. Az ékkő ugyanígy lépett kapcsolatba Horsa összes valaha élt rokonával, akik mindig őseiktől örökölték e követ. Amit még tapasztalhatsz, amíg a követ magadnál tartod, pszi képességeid és egyéb mentális varázslataid kockánként eggyel többet fognak sebezni. |
CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY) A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 75 (89) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 74 (124) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 75 (96) | Védekezés: | 142 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/163 év |
Egészség: | 76 (101) | Életpont: | 1519/1523 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (104) | Varázspont: | 3257/3257 | Pénz: | 3929 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 679/225 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/14 (+2%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 46/69 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/5 (+2%) |
dobófegyverek: | 22/99 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/30 | 2. nyomkövetés: | 191/68 (+30%) | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 24/95 | 5. csapdakészítés: | 75/13 (+55%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 |
7. gyógyítás: | 61/50 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/12 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 243/83 (+39%) | 12. taumaturgia: | 128/45 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 11/68 (+2%) | 14. versengés: | 28/27 (+5%) | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 280/1 (+135%) | 17. szörnyismeret: | 54/11 (+20%) | 18. pszi: | 67/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 30/39 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 42/92 (+3%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/22 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 85 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
hegyi yeti (#454) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 3) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 17 | csillagbot (#929) | 4 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fiatalság itala (#473) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
17 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
454 | arany (#50) | 2 | cápazsír (#932) | 1 | jácint díszkő (#753) | |||
1 | jáde rakshallion (#749) | 9 | kaja (#2) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | vörös zselé (#862) | 1 | xirnox szív (#213) |