60. forduló, 62. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 12. 9h:06'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,103] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy színes dözmöng nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a színes dözmöng testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

v 7 231 2 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 219.]

v 7 14 10 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 216.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 176.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Unod már, hogy ez a garokk állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a garokk bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 176.]

id 74 55 idomítod a 74. szörnyet 55 pontért
Elkezdődnek a leckék a tintacsiga számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 TVP-be kerül egy lépés, 2 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [55 pontot használtál fel, van még 121.]

fog 81 219 elfogod a 81. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[52,102] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő trollfa nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trollfa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trollfa jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A trollfa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,101] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány tazunkaróka nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a tazunkaróka belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,101] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 64.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[49,101] Az erdőt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).

(Továbbmész...) [48,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ormánygőte. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ormánygőte bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az ormánygőte fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az ormánygőte testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [33 pontot használtál fel, van még 31.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Van minálunk egy edényke,
A víz nem marad meg benne.
[5 pontot használtál fel, van még 26.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 4 5 7 hulladék: 4 5 7
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 9 10 11 hulladék: 9 10 11
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dárdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 12 15 16 hulladék: 12 15 16
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 17 33 44 hulladék: 17 33 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szögletes követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 45 47 48 hulladék: 45 47 48
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 49 51 57 hulladék: 49 51 57
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 63 64 65 hulladék: 63 64 65
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tigroszlán fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

hu 66 68 71 hulladék: 66 68 71
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kék orchideát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 17.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight hűséges követője vagy. Ez a 61. fordulód.

Erő: 20 (21) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 20 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 13 Életpont: 140/80 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 Varázspont: 74/1 Pénz: 981 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 177 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 669 TP-t kaptál. Jelenleg 15856 TP-d van. A következő szinthez még 1144 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, északi aurach. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 15 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 11 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 4 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 15 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 4 (+1) 11. teológia: 4 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik
tazunkaróka (#81) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 47.18 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 10 sünmedve tüske (#14) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70) 30 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,100) ormánygőte (#18), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), oltár, 8. jellempróba, tavacska, vaskohó (#155)
(48,100) oltár, 17. jellempróba, proteinfecske (#139), gátvakond (#57)
(49,101) 10. jellempróba
(51,101) tazunkarókák (#81), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba
(52,102) trollfa (#80)
(52,103) színes dözmöngök (#78), garokk (#73)

Üzenet küldése a karakternek