60. forduló, 62. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 21. 12h:03'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,41] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+13 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 64 6 eldobod a 64. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 4 5 eldobod a 4. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 botot. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 9 11 13 mozogsz 9 11 13
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a palotaőr bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc (ld. enc.), 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 14 17 18 mozogsz 14 17 18
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a palotaőr testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 23 20 10 mozogsz 23 20 10
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a palotaőr testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a palotaőr fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadászkutya van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vadászkutya bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT]
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy ezüst karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Villámló Hajnal. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: tüskecsapda, ubuk dobónyíl, vasérc, vaskulcs. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[50 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 8 9 18 mozogsz 8 9 18
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
[60 pontot használtál fel, van még 59.]

lm 25 26 29 mozogsz 25 26 29
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az udvari mágus bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az udvari mágus bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 367 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 31 35 28 mozogsz 31 35 28
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadászkutya az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadászkutya jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vadászkutya jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy elit palotaőrt pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elit palotaőr fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az elit palotaőr testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az elit palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges kérődző etra trófeát, és kinyersz egy alkalmas elit palotaőr trófeát. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt, 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 20 10 1 mozogsz 20 10 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-5 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ÉJKÖVE (2181. TÁRGY)
Az örökkévalóság ékszerek legújabb változata ez az éjfekete ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +140 max. ÉP-t, +140 max. VP-t, +6-ot minden tulajdonságodra, +13 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +8 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 15 (26) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 158 cm
IQ: 17 (25) Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (31) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 12 (18) Életpont: 323/281 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (30) Varázspont: 259/5 Pénz: 3834 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/11
Eddig összesen 389 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 671 TP-t kaptál. Jelenleg 101 427 TP-d van. A következő szinthez még 18 573 TP szükséges. Trófeáid: elit palotaőr, élőholt quwarg, ork bérgyilász. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 15 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/55 szúrófegyverek: 16/95 (+12%) vágófegyverek: 11/84 (+32%)
ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 15/96

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,53 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 25. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/59 2. nyomkövetés: 16/20 3. lopás: 1/25
4. mászás: 4/33 5. csapdakészítés: 5/58 (+16%) 6. csapdaészlelés: 1/80 (+11%)
7. gyógyítás: 9/98 8. titkosírás: 2/26 9. felderítés: 2/7
10. teológia: 4/43 (+10%) 11. taumaturgia: 3/11 12. szerencsejáték: 2/9
13. versengés: 4/32 14. zene: 1/74 15. szörnyismeret: 3/29
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/16 18. bányászat: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> vadász tatu (#10)
energiatüskék (#29) >> lila brekk (#11)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 439 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 csontkés (#11) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
5 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
5 bronzpenge (#126) 3 csontszablya (#64) 2 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 2 bunkósbot (#9)
1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 sallank nyíl (#129) 16 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 3 kis bőrpajzs (#45) 1 rézpajzs (#73)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 bronzpáncél (#90) 1 * láncing (#222)
3 szöges páncél (#65)
Sisakok
4 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 rézsisak (#72)
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 * borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkéval. éjköve (#2181)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 45]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
21 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 13 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228) 8 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 2 szent jogar (#150) 1 tüskecsapda (#242)
4 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 9 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 5 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 13 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
1 lajhár csont (#236) 2 lapkorong (#80) 4 lapockacsont (#33)
27 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 4 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
9 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
28 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 2 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 vapár ág (#110)
5 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 161.04 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bot (#4) 3 csontszablya (#64)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
2 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpáncél (#90) 3 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
2 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 rézsisak (#72) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
40
41
42
(93,41) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), palotaőr (#134), vadászkutya (#143), Villámló Hajnal (2922. kalandozó), udvari mágus (#142), elit palotaőr (#133)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.09.21 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 10.)
2016.09.21 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 2181)
˙

Üzenet küldése a karakternek