60. forduló, 62. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 9h:22'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat legkorábbana 62. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,52] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 sallank nyilat (20 arany). Apa Tifusz átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
A táborozás 4. napján találkozol egy tüsi aranyhajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Ő Pszi Ponty férje! Leah főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod Majtika fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A 4. napon Majtika lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 5. napon megintcsak összeakadsz egy tüsi aranyhajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. {Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 20 bronzhegyű nyilat (500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 13 ubuk tüske (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 Éjmágus tükre (eladási ár: 745 arany, ebből a kezelési költség: 59 arany), 2 sullár hólyag (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 11 kaktusztüske (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Az 5. napon ismét összeakadsz egy tüsi aranyhajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja Majtika jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+108 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mutáns pók nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 184.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
H 1100 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 169.]
[A parancs tárolásra került.]

t 101 támadod a 101. szörnyet
FT 101 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 165.]

ek 7 3 3 t. energia kisütése: 7 3 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[109,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy szőke, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy törpe kovács trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 fáklya. Elteszed. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+97 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 133.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[106,49] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Észreveszel egy templomot. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 6 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,48] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,47] Kisebb hegyek emelkednek itt. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lord Kis Se, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. [44 pontot használtál fel, van még 89.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[103,47] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nyuhaj karbin. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Alex DiMarco irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,46] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [101,46] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Egy aranygyűrűt visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
[30 pontot használtál fel, van még 59.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 56.]
[A parancs tárolásra került.]

in 1896 268 382 leírod az 1896. kalandozónak a 268. szörnyet a 382. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo törzsfő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa jádekőt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 1896 269 384 leírod az 1896. kalandozónak a 269. szörnyet a 384. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg anyakirálynő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa burátot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 1896 272 385 leírod az 1896. kalandozónak a 272. szörnyet a 385. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa gyémántot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 1896 273 386 leírod az 1896. kalandozónak a 273. szörnyet a 386. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Főmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 1896 275 388 leírod az 1896. kalandozónak a 275. szörnyet a 388. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natali követ. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [56 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 30.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 200 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 255/235 Jellem: jó (171) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 338/5 Pénz: 2193 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/9 Pszi pont: 96/3 EFejl: 46
Eddig összesen 219 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2093 TP-t kaptál. Jelenleg 68452 TP-d van. A következő szinthez még 6548 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, vérfürdető magszim, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5700 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 17 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 7 (+4)
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 4
16. szörnyismeret: 4 (+1) 17. pszi: 12 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

Összsúly: 43.77 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 gyíkfű (#201) 1 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 9 bronzhegyű nyíl (#94)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 fáklya (#36) 4 gyenge méreg (#26)
6 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 magszim bél (#103)
1 sullár hólyag (#168) 6 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,46) alpesi tehenek (#91), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150), egy ember nő
(102,46) vaskohó (#155), Leah oltár, emberevő (#119)
(103,47) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(104,47) vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)
(105,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), 27. jellempróba
(106,49) mély kút (#93), 26. jellempróba, Fairlight oltár, mérges nyukmár (#95)
(107,50) Raia rúnaköve, Fairlight oltár
(108,51) uzbány (#102), Tharr rúnaköve, oltár
(109,52) gumifa (#38), Fairlight oltár, alpesi tehenek (#91), quwarg királynő (#153), egy kobudera férfi
(110,52) sullárok (#101)

Üzenet küldése a karakternek