Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 14. 9h:31' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 612. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
ftv 170 591 | felt. tám/véd. varázslat a 170. varázslatot az 591. szörnyet |
t 591 | támadod az 591. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a sötét kaszás fejét. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő gyöngykagyló. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét kaszás bal lábát. (7 támadással 736 életpontot sebezve.) A fényaura 28 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő tünde íj. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1522, sebződés: 756, gyógyulás: 8, összesen: -748 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a tlopedmuk véres pofáját. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tlopedmuk testét. (7 támadással 747 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 724, gyógyulás: 8, összesen: -716 ÉP}
(Továbbmész...) [284,88] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy templomos lovag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 70 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a templomos lovag bal lábát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A templomos lovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a templomos lovag testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (51 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 772, gyógyulás: 4, összesen: -768 ÉP}
(Továbbmész...) [283,89] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét kaszás közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (56 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a sötét kaszás fejét. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 35 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő dlathog kőzet. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő gyöngykagyló. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 686, gyógyulás: 8, összesen: -678 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal végigvagdosod a ködmágus testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ködmágus testét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a ködmágus testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 526, gyógyulás: 8, összesen: -518 ÉP}
f 861 862 863 | kísérletezel a 861. tárggyal a 862. tárggyal a 863. tárggyal |
kt 860 1 | elkészíted a 860. tárgyat (1 darabot) |
v 198 259 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[259,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel.
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[259,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos zsokarg nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg szőrös púpját. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg bamba pofáját. (3 támadással 339 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9477 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
f 764 775 785 | kísérletezel a 764. tárggyal a 775. tárggyal a 785. tárggyal |
kt 764 775 785 | elkészíted a 764. tárgyat (775 darabot) |
le 738 | leveszed/lerakod a 738. tárgyat |
kf 998 | kézbeveszed/felveszed a 998. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vadkos tömzsi lábát. (7 támadással 784 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A vadkos megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadkos bal vállát. (4 támadással 436 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A vadkos feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A vadkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10160 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [257,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elemi pulzátor került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 762 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Teriád karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor testét. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 12106 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [256,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi pulzátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 674 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 12106 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a bosszantó apróság bal vállát. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-15 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a bosszantó apróság karját. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-16 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Teriád karddal épp hogy megvágod a bosszantó apróság jobb csápját. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-16 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
21692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2124, sebződés: 313, gyógyulás: 12, összesen: -301 ÉP}
(Továbbmész...) [256,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tükörtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marok Vili előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérctűz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Nem találtad el! Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 146 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A fényaura 7 ép-t sebez. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 125 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 616, gyógyulás: 8, összesen: -608 ÉP}
(Továbbmész...) [255,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy kristálypalotát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Patájával a vastagbőrű mutak kissé megtaszít. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 81 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a vastagbőrű mutak fejét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Apró rúgást kapsz a vastagbőrű mutak patájától. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 79 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 218, gyógyulás: 8, összesen: -210 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a bosszantó apróság testét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a bosszantó apróság fejét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (20 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2032, sebződés: 186, gyógyulás: 12, összesen: -174 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 101 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vastagbőrű mutak fejét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1597, sebződés: 306, gyógyulás: 8, összesen: -298 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 309 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Apró rúgást kapsz a vastagbőrű mutak patájától. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 86 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vastagbőrű mutak bal oldalát. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Patájával a vastagbőrű mutak kissé megtaszít. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 85 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak meglök agyarával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
15863 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 248, gyógyulás: 8, összesen: -240 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a nitmák lord bal lábát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a nitmák lord nyakát. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a nitmák lord kitinpáncélját. (4 támadással 365 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A nitmák lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Natharion karkötő. 16712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 205, gyógyulás: 8, összesen: -197 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) A fényes griff is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 12106 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 98 életpontot vesztettél. Kisebb sebet ejt a vastagbőrű mutak agyarával a testeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) A fényes griff segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 91 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 82 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
15863 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1909, sebződés: 444, gyógyulás: 8, összesen: -436 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 523 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
15225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 216, gyógyulás: 8, összesen: -208 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kronga hadúr testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a Kronga hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 263 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Kronga hadúr testét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 200 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a Kronga hadúr fejét. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 261 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 785, gyógyulás: 8, összesen: -777 ÉP}
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 88 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY) A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni. |
EZÜSTTÖLGY KARKÖTŐ (998. TÁRGY) A karkötő foglalatába helyezett ezüst fénnyel ragyogó, ismeretlen eredetű drágakövek (melyek összességében egy ágait minden irányba nyújtogató tölgyfát ábrázolnak) kisugárzása briliáns, nem is csoda, hogy mindig is keresett volt e csupán a legendákból ismert varázstárgy az elf hatalmasságok között. Persze nem csak a szépsége miatt, erre rögtön ráébredhetsz, ha az ezüsttölgy karkötőt a kezedre csatolod: max. ÉP-d 80-nal, védettséged 8-cal, támadásod 1-gyel megnő, és immúnis leszel a kisebb és nagyobb vp vesztésekre. Ezenkívül, ha viseled, és éjfatty támadna rád, te +8, ellenfeled pedig -10 sebzést kap az adott harcra. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 74 (119) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 75 (96) | Védekezés: | 148 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/163 év |
Egészség: | 76 (101) | Életpont: | 1600/1604 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (104) | Varázspont: | 3263/101 | Pénz: | 322 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/11 | Pszi pont: | 679/480 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/30 (+6%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 46/93 (+11%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/8 |
dobófegyverek: | *22/102 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/41 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 192/22 (+30%) | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/13 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 75/31 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 |
7. gyógyítás: | 61/50 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/12 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 240/52 (-448%) | 12. taumaturgia: | 129/39 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 11/71 | 14. versengés: | 28/36 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 281/30 (+78%) | 17. szörnyismeret: | 54/11 | 18. pszi: | 67/25 (+3%) |
19. zárnyitás: | 30/39 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 42/92 | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
hegyi yeti (#454) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4555 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | energiamembrán (#861) | 2 | gyöngykagyló (#1505) | 34 | kaja (#2) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 1 | mihlanil érme (#764) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | tünde íj (#553) | 1 | vörös zselé (#862) | 1 | yetifog (#863) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüsttölgy karkötő (#998) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | memóriaelixír (#860) | 1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | varázskő (#305) |