Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 31. 9h:13' EZ A 612. JÁTÉKHETED, 612. FORDULÓD 613. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat legkorábbana 613. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 265 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 240 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón jobb oldalát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón farkát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az áldott okerón farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 6, gyógyulás: 83, összesen: +77 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
le 366 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat |
kf 615 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat |
hu 472 471 40 | hulladék: 472 471 40 |
hu 74 75 183 | hulladék: 74 75 183 |
hu 240 246 524 | hulladék: 240 246 524 |
hu 565 566 | hulladék: 565 566 |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vps 220 | VP spórolása: 220 |
v 181 312 11 | elmormolod a 181. varázslatot |
[312,11] Lakott területre érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
kb 152 154 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (154 darabot) |
ee 152 309 591 | eladod a 152. tárgyat a 309. tárgyat az 591. tárgyat |
ea 100 6 | eladod a 100. tárgyat 6 |
ve 108 200 | megveszed a 108. tárgyat 200 |
ea 82 2 | eladod a 82. tárgyat 2 |
ea 272 10 | eladod a 272. tárgyat 10 |
ea 99 130 | eladod a 99. tárgyat 130 |
ea 1541 3 | eladod az 1541. tárgyat 3 |
ea 366 2 | eladod a 366. tárgyat 2 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 78 | varázslat tanulás: a 78. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 248 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 271 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály bal karját. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 40, gyógyulás: 97, összesen: +57 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 236 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos bal oldalát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 33, gyógyulás: 70, összesen: +37 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 237 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (82 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az ezerszemű bestia jobb vállát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Az ezerszemű bestia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy pszi kő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 388, gyógyulás: 130, összesen: -258 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (90 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 289, gyógyulás: 107, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [415,17] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 20d10+40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 262 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a talriai behemót testét. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 42 életpontot sebeztél. A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 282, gyógyulás: 266, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [415,16] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+22.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 113 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a zafír sárkány testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, 38 arany és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 687, gyógyulás: 134, összesen: -553 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (64 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia bal oldalát. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Nitmák pengével megvagdalod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy megvágod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 7 arany és egy aranytű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 569, gyógyulás: 157, összesen: -412 ÉP}
vpf 220 | VP elővétele: 220 |
vv 78 79 167 | elmormolod a 78. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 334 40 | elmormolod a 198. varázslatot |
[334,40] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. {támadása: 28.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bunthar jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 bunthar bőrt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a térfaló jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a térfaló testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a térfaló testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). {KCC:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod a térfaló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a térfaló jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Csápjaival a térfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A térfaló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 42 arany, 2 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 14073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 384, gyógyulás: 163, összesen: -221 ÉP}
(Továbbmész...) [332,39] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
a 272 4491 1 | átadod a 272. tárgyat a 4491. kalandozónak (1 darabot) |
aa 269 331 214 | átadod a 269. tárgyat a 331. tárgyat a 214. tárgyat |
aa 442 153 | átadod a 442. tárgyat a 153. tárgyat |
szk 341 | keresed a 341. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 33 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért |
LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül. |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
TÉRFALÓ (783. SZÖRNY) A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott. |
Erő: | 78 (102) | Szint: | 48 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 89 (97) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 77 (82) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/295 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1007/826 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (96) | Varázspont: | 3650/381 | Pénz: | 9411 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 565/278 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 32/68 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/45 (+1%) |
vágófegyverek: | 36/42 (+7%) | ütőfegyverek: | 32/31 (+2%) | lőfegyverek: | 34/21 (+4%) |
dobófegyverek: | 36/30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/69 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 164/78 (+12%) | 3. mászás: | 31/16 |
4. csapdakészítés: | 41/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 34/94 | 6. gyógyítás: | 211/82 (+46%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/36 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 20/92 |
10. teológia: | 146/42 (+73%) | 11. taumaturgia: | 165/68 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 (-400%) |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 30/7 | 15. zene: | 99/40 |
16. szörnyismeret: | 121/29 (+52%) | 17. pszi: | 45/98 (+21%) | 18. zárnyitás: | 34/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 7/2 (+18%) | 21. bányászat: | 45/36 (+8%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
láth. észlelése (#78) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 3) |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany papi karkötő (#309) | 6 | aranyló ugarhéj (#100) | 9 | aranytű (#272) | |||
3 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 3 | dizen kulcs (#472) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
130 | fekete gyöngy (#99) | 6 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | Muezli aranykeze (#442) | |||
4 | mutáns csont (#331) | 2 | norgat kulcs (#471) | 60 | pirkit (#153) | |||
9 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | sárkányfog (#617) | |||
2 | szerencsetalizmán (#366) | 23 | toxyl (#591) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
9 | víz (#27) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3710 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 6 | ében toboz (#578) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | fűszertartó (#210) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 199 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex amulettje (#607) |