Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 18. 15h:15' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 615. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
kf 560 466 533 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 382 112 147 | elmormolod a 382. varázslatot a 112. varázslatot a 147. varázslatot |
ftv 51 523 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 523. szörnyet |
ftv 218 523 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot az 523. szörnyet |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 812 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Dreighatran testét. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a Dreighatran bal lábát. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a Dreighatran fejét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A Dreighatran megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 60 életpontot vesztettél. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) {KCC:} Teriád karddal néhányszor meglegyinted a Dreighatran testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Wakizashival megkarcolod a Dreighatran fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2509, sebződés: 613, gyógyulás: 8, összesen: -605 ÉP}
ftv 284 523 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 523. szörnyet |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 823 821 820 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 821. tárggyal a 820. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 367 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. {GYD:} Wakizashival megkarcolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (86 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13616 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1940, sebződés: 209, gyógyulás: 8, összesen: -201 ÉP}
(Továbbmész...) [232,11] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [ramit kő ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zseléféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zseléféreg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (202 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a zseléféreg testét. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a zseléféreg tekergő farkát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a zseléféreg testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. {GYD:} Wakizashival épp hogy eltalálod a zseléféreg testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy pszi kő és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. 15676 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2380, sebződés: 739, gyógyulás: 8, összesen: -731 ÉP}
(Továbbmész...) [231,12] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokcápa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a homokcápa ruganyos testét. (7 támadással 198 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokcápa bal oldalát. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Wakizashival végigvagdosod a homokcápa jobb vállát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A homokcápa tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 410 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa farkát. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival épp hogy megvágod a homokcápa farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A homokcápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 375 életpontot vesztesz.) A homokcápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 13250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 787, gyógyulás: 8, összesen: -779 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Sűrű erdőbe érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Eltűnődsz, vajon milyen lehet egy valódi Történelemkutató intézet? Biztos nem ilyen kis nádfedeles viskó. Sokkal inkább vaskos falakból rakott toronynak képzeled, csillagvizsgálós tetőszobával, hatalmas könyvtárral, másolóinasokkal, szolgákkal, és sok-sok történésszel. Épp idáig jutsz a merengésben, mikor Kratifix terem előtted valahonnan. Az öreg kutató útiruhában van, és igen kimerültnek látszik, ráadásul tetőtől-talpig saras szegény. Udvariasan üdvözlitek egymást.
- Jó hogy jössz! Belátom, egyedül nem boldogulok. Muszáj segítséget kérnem. - sóhajtja egy szuszra. - A legújabb kutatásaim szerint van a közelben, amott, a mocsár mélyén, valahol - mutat görbebotjával a háta mögé -, egy nagyon régi áldozóhely. Még az esthar papok használták, de ők is csak ritkán, különleges szertartások során. Fejembe vettem, hogy felkutatom, ha törik, ha szakad. Van kedved segíteni?
Mivel bőszen bólogatsz, Kratifix máris beavat a részletekbe:
- Nos, akkor találkozzunk a mocsár északkeleti szélénél! Hozd el minél több barátodat, mert méterről-méterre kell átfésülnünk a mocsarat, és minél többen vagyunk, annál biztosabb a siker. Ja, és még valami. Szerintem, aki nálam alacsonyabb, akár el se jöjjön. Nézz rám - húzza ki magát a vénember -, néhol én is mellig süllyedtem az ingoványba.
[Jól végigméred Kratifixet, és úgy véled, kb. 160 cm magas lehet.] (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zseléféreg tekergő farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a zseléféreg jobb oldalát. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival végigvagdosod a zseléféreg fejét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a zseléféreg kocsonyás testét. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Wakizashival megkarcolod a zseléféreg kocsonyás testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 72 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. 15676 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2417, sebződés: 525, gyógyulás: 8, összesen: -517 ÉP}
(Továbbmész...) [244,42] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy bosszantó apróság. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a bosszantó apróság bal oldalát. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. {GYD:} Wakizashival megvagdalod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Teriád karddal kicsit megvagdalod a bosszantó apróság bal oldalát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival épp hogy eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2286, sebződés: 319, gyógyulás: 12, összesen: -307 ÉP}
(Továbbmész...) [244,41] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg ikerbolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg ölész. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ölész testét. (7 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 75 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ölész testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Wakizashival kicsit megvagdalod a quwarg ölész bal első lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. A fényaura 7 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a quwarg ölész hasadba mélyeszti. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg ölész bal hátsó lábát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival épp hogy eltalálod a quwarg ölész fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csáprágójával a quwarg ölész megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-9 pszi pont.) (-2 TU.) (Az elmevédő kristály kimerül, hát elhajítod.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak sötét kaszás trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg ölész trófeát. 13425 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 716, gyógyulás: 8, összesen: -708 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság fejét. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor megcsapod a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival néhányszor megcsapod a bosszantó apróság bal oldalát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal kissé megkarcolgatod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Wakizashival épp hogy eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2189, sebződés: 359, gyógyulás: 12, összesen: -347 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Teriád karddal néhányszor súrolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 16 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 11531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [246,42] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. {KCC:} Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Fényaurád 9 sebzést okoz. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival végigmetszed a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság bal oldalát. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a bosszantó apróság jobb oldalát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-15 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a bosszantó apróság bal csápját. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Wakizashival megkarcolod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2299, sebződés: 310, gyógyulás: 12, összesen: -298 ÉP}
(Továbbmész...) [247,43] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pengekarú nitmák. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 265 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák bal lábát. (7 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 87 életpontot sebződik. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (82 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák egyik karját. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 77 életpontot sebződik. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 496, gyógyulás: 8, összesen: -488 ÉP}
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
RYUKU ÖKÖLGYOLCS (1156. TÁRGY) Ezt a puha anyagból készült hosszúkás rongyot mindkét oldalának mindkét szélén rúnaszerű írásjelek borítják, melyet valamikor még a ryuku anyakontinensen szőhettek a tárgyba. Egy mélyen a Nagy Ryuku Szellemekben hívő vallásos egyén számára az ezekből áradó varázserő Ghallán felnőtt egyén számára elképzelhetetlen, emberfeletti tulajdonságokat ajándékoz, számodra azonban, aki hitetlen lévén még csupán az itt-ott elszórt hírcseppekből, nagyon-nagyon keveset hallottál a ryuku civilizáció tényleges felépítéséről, a ryuku ökölgyolcs csupán egy tárgy, melyet, ha a kesztyűd alatt a kezedre tekersz, ütéseid pontosságában és erejében változások mutatkozhatnak. Jobbkezes ökölsebzésedre annyi sebzéspluszt kapsz, amennyivel harcművészet szakértelmed 50 alatt jár - maximum tizet, minimum egyet. Ezenkívül +1 támadás is jár - ez akkor is, ha gyolcsba tekert tenyeredben fegyvert forgatnál. Sajnálatos módon mihelyt ökölvívásod elérte az 55. szintet, ez a tárgy már csak minimális pluszt tud adni a harcművészetedhez, azaz ilyenkor már csak +1 sebzés jár. A ryuku ökölgyolcs használatához minimum 25-ös ökölvívás szükséges. |
DRAG'KÓR VÉRT (872. TÁRGY) A drag'kórok páncélöltözékének kulcsfontosságú darabja. Anyaga különös, fekete és titanitkeménységű, érintése borzongató érzéseket kelt lelkedben. Viselése 25-tel növeli a védettségedet, 250-nel pedig a max. ÉP-det. Ehhez képest csupán csekélység, hogy a szerencsédet 3-mal csökkenti. A drag'kór vértet nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY) Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
QUWARG ÖLÉSZ (855. SZÖRNY) A ryuku kontinens quwargjai - mert hogy itt vannak, ahhoz kétség sem férhet - sokkal kegyetlenebbek és vérszomjasabbak, mint nyugati fajtársaik. Láthatóan, az evolúció olyan erővel áldotta meg őket, hogy nem kell félniük semmitől és senkitől. A quwarg ölész páncélja szinte áthatolhatatlan, ízelt lábai pedig borotvaéles karmok sokaságában végződik, egyetlen suhintásával képes egy kisebb óriást lefejezni. |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 74 (119) | Támadás: | 87 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 76 (97) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 76 (101) | Életpont: | 1512/1516 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3269/1386 | Pénz: | 754 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/25 | Pszi pont: | 693/583 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/47 (+2%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/6 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/17 (+3%) |
dobófegyverek: | 23/0 (-2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/41 | 2. nyomkövetés: | 192/40 (+12%) | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/43 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 76/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/86 |
7. gyógyítás: | 61/50 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 242/61 (+47%) | 12. taumaturgia: | 130/47 (+827%) |
13. szerencsejáték: | 11/72 | 14. versengés: | 28/40 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 281/33 | 17. szörnyismeret: | 54/11 | 18. pszi: | 68/2 (+73%) |
19. zárnyitás: | 32/6 (+14%) | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 43/5 (+6%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 137 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | mágikus ütés (#147) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: éhes |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: éhes |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 1 | elmevédő kristály (#1603) | 4 | fáklya (#36) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 7 | borkonyó bibe (#312) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
629 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | cápazsír (#932) | |||
1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 1 | drag'kór bökő (#873) | 1 | drag'kór var.könyv (#869) | |||
1 | drag'kór vért (#872) | 1 | fiatalság itala (#473) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | |||
38 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 1 | pszi kő (#248) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | vörös zselé (#862) |