Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 20. 9h:13' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 616. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
hu 873 872 870 | hulladék: 873 872 870 |
hu 754 106 232 | hulladék: 754 106 232 |
hu 1164 679 540 | hulladék: 1164 679 540 |
hu 717 103 659 | hulladék: 717 103 659 |
hu 650 541 110 | hulladék: 650 541 110 |
hh 504 1253 | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
kf 1156 1617 | kézbeveszed/felveszed az 1156. tárgyat az 1617. tárggyal |
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
v 198 289 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
[289,16] Kisebb hegyek emelkednek itt.
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 386 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió testét. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a vadászskorpió bal első lábát. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 614 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a vadászskorpió fejét. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Wakizashival kissé megkarcolod a vadászskorpió farkát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 582 életpontot vesztesz.) A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 21487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2389, sebződés: 1198, gyógyulás: 8, összesen: -1190 ÉP}
(Továbbmész...) [291,18] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy Garmhuun familiáris közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris jobb karját. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Wakizashival megvagdalod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (21 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 357 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris nyakát. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival végigvagdosod a Garmhuun familiáris fejét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (48 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24829 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2768, sebződés: 773, gyógyulás: 8, összesen: -765 ÉP}
(Továbbmész...) [292,19] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadászskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 386 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió farkát. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió méretes ollóját. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 540 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a vadászskorpió fejét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival épp hogy megvágod a vadászskorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 502 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 21487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2381, sebződés: 1044, gyógyulás: 12, összesen: -1032 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Garmhuun familiáris bal vállát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a Garmhuun familiáris fejét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (34 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (27 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival kissé megkarcolgatod a Garmhuun familiáris fejét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24829 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2560, sebződés: 753, gyógyulás: 8, összesen: -745 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas jobb lábát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (40 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival végigvagdosod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 414 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 73 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 487, gyógyulás: 8, összesen: -479 ÉP}
(Továbbmész...) [292,21] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy groxmati átokmanó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Fényaurád 9 sebzést okoz. A groxmati átokmanó egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a groxmati átokmanó nyelve! (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 704, gyógyulás: 8, összesen: -696 ÉP}
kt 554 8 | elkészíted az 554. tárgyat (8 darabot) |
be 739 | bemész a 739. épületbe |
m 5 3 1 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg széltáncos bal vállát. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor meglegyinted a quwarg széltáncos testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg széltáncos belecsíp a derekadba. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Teriád karddal megvagdalod a quwarg széltáncos fejét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos jobb lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 2009, sebződés: 546, gyógyulás: 8, összesen: -538 ÉP}
(Továbbmész...) [292,23] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszionikus entitás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 1519 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 326 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem találtad el. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 438 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 764, gyógyulás: 8, összesen: -756 ÉP}
(Továbbmész...) [293,22] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tengeri parduan. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tengeri parduan testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) A fényes griff roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tengeri parduan testét. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) A fényes griff megcsócsálja ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival kicsit megvagdalod a tengeri parduan testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 373, gyógyulás: 8, összesen: -365 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (267 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: dobóháló, 7 jégkristály, 3 remák szív. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 267, gyógyulás: 8, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [295,20] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas karvaly. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly bal oldalát. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (104 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (34 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival megvagdalod a vérszomjas karvaly bal vállát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 57 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1650, sebződés: 618, gyógyulás: 8, összesen: -610 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[296,20] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tengeri parduan lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan farkát. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (28 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (77 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a tengeri parduan testét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Wakizashival kissé megkarcolgatod a tengeri parduan testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) A fényes griff is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1565, sebződés: 409, gyógyulás: 8, összesen: -401 ÉP}
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
h 509 300 | használod az 509. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
GROXMATI ÁTOKMANÓ (566. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén, egy félig áttetsző alakra bukkansz, aki minden bizonnyal magába roskadva üldögél egy fa ágán, egy groxmati átokmanóval találkoztál. A kyorg kutatók hozták létre, teste tömény mágikus esszencia, élettelen lelke pedig parancsadói halálával örök bolyongásra ítéltetett. Az első sikeres kísérletek után a groxmati tudósok átokmanók teljes arzenálját hozták létre. Bár eleinte közönséges szolgálatra idomították őket, a vészterhes időkben új célt találtak életüknek: a harcmezőre irányították csapatokba tömörült példányaikat. Ebben az időben ragadt rájuk ez az elképesztő név, melyet minden bizonnyal a kétségbeesett ellenség ihlete alkotott, a groxmati átokmanók ugyanis csak látszólag békések. Miután sikerült kellően elbizonytalanítani a másik felet, félelmetes víziókollekciót borítanak az elképedt ellenfélre, és ennyi többnyire elég is... Vágófegyverrel sebezhetetlenek. |
TENGERI PARDUAN (565. SZÖRNY) A tengeri parduanok a kisebb tavak és mocsarak gyilkos ragadozójának, az alligátoroknak a távoli rokonai. Előszeretettel sütkéreznek a tengerpartok homokos fövenyein, ahol prédára lesve várják arra tévedő áldozatukat. Testüket zöld árnyalatú, redős szaruréteg fedi, amely komoly védelmet nyújt a támadásokkal szemben. |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 74 (119) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 76 (97) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 76 (101) | Életpont: | 1513/824 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3298/2077 | Pénz: | 1958 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/21 | Pszi pont: | 693/743 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/47 | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/9 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/18 (+1%) |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/52 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 192/58 (+18%) | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/43 | 5. csapdakészítés: | 76/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/86 |
7. gyógyítás: | 64/72 (+322%) | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 242/86 (+25%) | 12. taumaturgia: | 130/67 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 11/72 | 14. versengés: | 28/40 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 281/34 (+1%) | 17. szörnyismeret: | 54/11 | 18. pszi: | 68/3 (+1%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 43/17 (+12%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | csavart smaragd (#754) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dobóháló (#221) | |||
22 | drag'kór bökő (#873) | 1 | drag'kór lábvédő (#870) | 1 | drag'kór vért (#872) | |||
1 | eknozol (#540) | 2 | fabontó (#106) | 3 | iknegurin (#541) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | jégkristály (#593) | |||
37 | kaja (#2) | 1 | kij formázó minta (#717) | 9 | madártoll (#112) | |||
8 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | őscápa fog (#1164) | 3 | remák szív (#264) | |||
1 | rubinkő (#679) | 1 | sámán erszény (#650) | 4 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | vapár ág (#110) | 35 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1204 | arany (#50) |