Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 26. 13h:02' EZ A 627. JÁTÉKHETED, 617. FORDULÓD 628. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (86 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal megvagdalod a tengeri parduan testét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvagdosod a tengeri parduan testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a tengeri parduan farkát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) A fényes griff is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival megvagdalod a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 2537, sebződés: 723, gyógyulás: 8, összesen: -715 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
hu 911 | hulladék: 911 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 147 | elmormolod a 112. varázslatot a 147. varázslatot |
ftv 284 40 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 40. szörnyet |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 904 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a vérszomjas karvaly fejét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Wakizashival súrolod a vérszomjas karvaly bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A fényes griff megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 16451 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 621, gyógyulás: 8, összesen: -613 ÉP}
(Továbbmész...) [294,21] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszdémon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1404 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (232 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: ryuku harmatgyűjtő, 3 nyílvessző, sziklozug comb, 4 polip szívóka, 7 lótuszvirág, ytter. katalizátor. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a káoszdémon testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival megvagdalod a káoszdémon testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 125 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 274 életpontot vesztettél. Teriád karddal kissé megkarcolgatod a káoszdémon masszaszerű alakját. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival súrolod a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 123 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 248 életpontot vesztettél. A káoszdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges kémsárkány trófeát, és kiszedsz egy káoszdémon trófeát. 29410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2936, sebződés: 1052, gyógyulás: 8, összesen: -1044 ÉP}
(Továbbmész...) [293,22] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy tengeri parduan. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 835 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan jobb vállát. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a tengeri parduan bal vállát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (40 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival kicsit megvagdalod a tengeri parduan testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a tengeri parduan fejét. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival kissé megkarcolgatod a tengeri parduan farkát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog (ld. enc.). 21445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2949, sebződés: 761, gyógyulás: 8, összesen: -753 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1322 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a vérszomjas karvaly fejét. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló nagyot harap ellenfeledbe. (29 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 52 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. {GYD:} Teriád karddal néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (32 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival kicsit megvágod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 21937 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2810, sebződés: 1121, gyógyulás: 8, összesen: -1113 ÉP}
ff 837 | felt. fegyverváltás: 837 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 406 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Ez mellément. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 427 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 375 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1258, gyógyulás: 8, összesen: -1250 ÉP}
ff 28 1284 | felt. fegyverváltás: 28 1284 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1236 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Fényaurád 8 sebzést okoz. A groxmati átokmanó nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a groxmati átokmanó nyelve! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A groxmati átokmanó nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Fényaurád 12 sebzést okoz. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja.
Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 1108, gyógyulás: 8, összesen: -1100 ÉP}
kt 510 1 | elkészíted az 510. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 634 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (26 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival megkarcolod a quwarg széltáncos jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A quwarg széltáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11256 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 438, gyógyulás: 8, összesen: -430 ÉP}
(Továbbmész...) [291,21] Dombos vidékre érkeztél. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bumshir óriásmacska. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1271 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő obszidián karkötő. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal megvagdalod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló nagyot harap ellenfeledbe. (24 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) {KCC:} Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival épp hogy megvágod a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Többször beletép húsodba a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 22400 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2652, sebződés: 917, gyógyulás: 8, összesen: -909 ÉP}
(Továbbmész...) [291,20] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült selyemszárnyas. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 843 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas jobb lábát. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a selyemszárnyas bal lábát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival kissé megkarcolod a selyemszárnyas bal vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 435 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1781, sebződés: 557, gyógyulás: 8, összesen: -549 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 937 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió testét. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (28 életpontot sebezve.) Wakizashival megvagdalod a vadászskorpió méretes ollóját. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 524 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió testét. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival megkarcolod a vadászskorpió testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 548 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 21487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2661, sebződés: 1122, gyógyulás: 12, összesen: -1110 ÉP}
(Továbbmész...) [291,18] Még mindig hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadászskorpió. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 925 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió bal első lábát. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival végigvagdosod a vadászskorpió testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (24 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 593 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Teriád karddal megvagdalod a vadászskorpió testét. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival súrolod a vadászskorpió farkát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (34 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 574 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 kyorg lepel (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 21487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2649, sebződés: 1217, gyógyulás: 12, összesen: -1205 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[290,17] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadászskorpió került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 895 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió bal hátsó lábát. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a vadászskorpió testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (31 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival végigvagdosod a vadászskorpió testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 548 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal néhányszor megkarcolod a vadászskorpió testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival kicsit megvágod a vadászskorpió bal első lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (18 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 593 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 21487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2537, sebződés: 1191, gyógyulás: 12, összesen: -1179 ÉP}
v 198 197 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[197,108] Még mindig hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a varkaudar böllér bal lábát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) A fényes griff is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar böllér bal lábát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival néhányszor megcsapod a varkaudar böllér testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar böllér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 15711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 360, gyógyulás: 8, összesen: -352 ÉP}
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 215 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a varkaudar böllér bal oldalát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc nagyot harap ellenfeledbe. (32 életpontot sebezve.) A fényaura 33 ép-t sebez. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar böllér testét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival megkarcolod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A varkaudar böllér megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar böllér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 15711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 346, gyógyulás: 8, összesen: -338 ÉP}
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) A fényes griff is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (52 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 98, gyógyulás: 4, összesen: -94 ÉP}
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 69 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap izmos testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Wakizashival megkarcolod a varkaudar che-pap testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (16 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 319, gyógyulás: 8, összesen: -311 ÉP}
vi 10 1 30 | viselkedésed: 10 1 30 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 8 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY) Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására. |
PARDUANHÁLYOG (909. TÁRGY) Ha sikerül diadalmaskodnod egy tengeri parduan fölött, komoly és alapos munkával (illetve egy vágófegyver felhasználásával) lefejtheted az alligátorszerű ragadozó éjfekete szeméről az azt fedő hártyaréteget. Ha ez megvan, már csak a töprengés marad: mire is használhatnád a kezedben lévő parduanhályogot... Persze, amilyen nehéz volt hozzájutni, ezt a tárgyat becses kincsként fogod őrizni, és nem fogod másik kalandozónak átadni. |
BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY) A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről. |
KYORG LEPEL (770. TÁRGY) Ezt a finom selymet át- és átszövik az ezüst rúnák. Szent relikviák lefedésére szokták használni. Nyilván nemcsak a portól védenek - egyfajta mágikus csapdák is, amelyek kellemetlen meglepetést tudnak a tolvajoknak okozni. Kár, hogy te nem ismered az aktiválásához szükséges varázsszavakat. A kyorg lepel nem átadható. |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. TEREPTÁRGY) Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 74 (119) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 76 (97) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 76 (101) | Életpont: | 1513/565 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3297/1724 | Pénz: | 1362 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 35/26 | Pszi pont: | 707/504 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/47 | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/16 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/23 (+5%) |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/52 | 2. nyomkövetés: | 192/82 (+24%) | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/43 | 5. csapdakészítés: | 76/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/86 |
7. gyógyítás: | 66/56 (+184%) | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 243/34 (+48%) | 12. taumaturgia: | 130/93 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 11/72 | 14. versengés: | 28/45 (+5%) | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 281/42 (+8%) | 17. szörnyismeret: | 54/45 (+34%) | 18. pszi: | 69/2 (+99%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 43/27 (+10%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 51 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | mágikus ütés (#147) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
istenítélet (#284) | >> | 40. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: éhes |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: éhes |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 4 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 28 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
7 | lótuszvirág (#447) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | polip szívóka (#391) | 13 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | sziklozug comb (#858) | |||
6 | tünde nyíl (#554) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | ytter. katalizátor (#970) | |||
12 | borkonyó bibe (#312) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | dramoan kő (#967) | 1 | kyorg lepel (#770) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | ostromlétra (#510) | 1 | parduanhályog (#909) | |||
3 | skorpiókarom (#911) | 1 | xirnox szív (#213) |