616. forduló, 618. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 21. 12h:07'
EZ A 877. JÁTÉKHETED, 617. FORDULÓD
878. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 20. pontnál.
A táborozás 23. napján egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked 7 purifikátor hájat és 2 ezüstdarabot.
HóKinn,CsendBenn, amikor találkoztál vele, adott neked 6 purifikátor hájat.
UgyanKedvesPotrien egyszer odajött hozzád, és adott neked 6 fiatalság italát és 4 purifikátor hájat.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 11 purifikátor hájat.
Drowsy Druid Abasc, amikor találkoztál vele, adott neked 6 kristályfolyadékot. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+95 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 927. hetének nyerőszámai: 15, 14, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 714.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 712.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 712.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 706.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 704.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 704.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+34 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 674.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 671.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 8. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 669.]
[0 pontot használtál fel, van még 669.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +58 max. életerő, +58 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 663.]

* 9. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 563.]

hh 473 522 449 használod a 473. tárgyat az 522. tárgyat a 449. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 562.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 561.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 531.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 521.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 516.]

kb 338 10 kiveszel a bankból a 338. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

a 338 5367 10 átadod a 338. tárgyat az 5367. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 királyi koronát Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 21 mozogsz 21
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [21. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [12 pontot használtál fel, van még 499.]

lm 22 900 15 mozogsz 22 900 15
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 norgat kulcs. Felpakolsz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [20. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [24. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bazaltelementál. {támadása: 22.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a bazaltelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 63) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy kis szobába érkezel. [26. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Bekukkantasz a kis terembe. [27. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő drakolder kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] Hamarosan egy ongóliantot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az ongóliant bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 95) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. [75 pontot használtál fel, van még 424.]

lm 11 14 16 mozogsz 11 14 16
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy viharóriás lakik itt. {max. életpontja: 701-790.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a viharóriás villámló testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a viharóriás testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval többször eltalálod a viharóriás villámló testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 49) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 298, gyógyulás: 39, összesen: -259 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. {max. életpontja: 701-790.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. Semmi eredménye! A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 172, gyógyulás: 22, összesen: -150 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 12. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Hirtelen egy jégelementált veszel észre magad előtt. {támadása: 50.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a jégelementál testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 85, gyógyulás: 13, összesen: -72 ÉP}


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Leah kisebb papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy Métely páncélját, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy tűzelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {legmagasabb egyéb szakértelme: testépítés (59).} Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve MalEvil. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 drakolder kulcs, 3 gyógykenőcs, 1 manakristály, 1 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és 1 arx formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [64 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 6 7 2 mozogsz 6 7 2
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod az utat. [5. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [5. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 12 15 17 mozogsz 12 15 17
Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy tűzelementál az. {max. életpontja: 451-500.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál jobb karját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a tűzelementál testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 88) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 77, gyógyulás: 9, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [11. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! {max. életpontja: 15-19.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A pszi elementál csápol, de mindhiába. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy kis szobába érkezel. [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy triklem drakolder van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [89 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [1. PONT. --> 2. SZINT, 16. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. {támadása: 60.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a viharóriás villámló testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 37 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a viharóriás jobb lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 64) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 269, gyógyulás: 32, összesen: -237 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál jobb vállát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a tűzelementál bal oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval eltalálod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a tűzelementál fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 33 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 150, gyógyulás: 17, összesen: -133 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hegyi góliát. {támadása: 40.} Fegyvere egy bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a hegyi góliát jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 34) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 25, gyógyulás: 9, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ongóliant az. {támadása: 54.} Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, 2 pular kristály, 7 arany és egy ezüstshuriken. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 94) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hirtelen egy viharóriást veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 701-790.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [7. PONT.] Hamarosan egy viharóriást pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval többször eltalálod a viharóriás bal oldalát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 18) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 301, gyógyulás: 38, összesen: -263 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Hirtelen egy jégelementált veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fejét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a jégelementál nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a jégelementál jobb oldalát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégelementál bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 25) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 149, gyógyulás: 28, összesen: -121 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jégelementál van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a jégelementál testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 63, gyógyulás: 11, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tűzelementál bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval megütöd a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tűzelementál jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 14) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 89, gyógyulás: 17, összesen: -72 ÉP}

Hamarosan egy tűzelementált pillantasz meg. {max. életpontja: 451-500.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 65 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál fejét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál jobb karját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 26 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 86, gyógyulás: 10, összesen: -76 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [148 pontot használtál fel, van még 67.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. Sajnos nincs nálad sötét tekercs. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 57.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 55.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 55 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 50.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-58 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 5, 2.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 758 pontot. A következő körben tehát 808 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran személyes tanácsadója vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 617. fordulód.

Erő: 67 (65) Szint: 29 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 66 (67) Támadás: 29 (31) Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 66 (68) Védekezés: 90 (95) Menekülés: 40 % Életkor: 36/42 év
Egészség: 67 (69) Életpont: 585/332 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 79 (83) Varázspont: 1016/323 Pénz: 8872 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 200/161 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 3228 szörnyet (14 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 55750 TP-t kaptál. Jelenleg 2871771 TP-d van. A következő szinthez még 128229 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 584. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 6058 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/52
vágófegyverek: 28/61 (+4%) ütőfegyverek: 29/60 (+20%) lőfegyverek: 29/94 (+8%)
dobófegyverek: 22/12

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/49 2. nyomkövetés: 121/70 3. mászás: 26/7
4. csapdakészítés: 39/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/91 (+42%) 6. gyógyítás: 79/18
7. titkosírás: 18/74 8. felderítés: 92/33 (+18%) 9. szörnyidomítás: 18/83
10. teológia: 65/31 (+55%) 11. taumaturgia: 39/44 (+1%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 132/98 (+30%) 14. szörnyismeret: 49/24 15. pszi: 21/72 (+7%)
16. zárnyitás: 8/64 (+38%) 17. vadászat: 32/33 18. vitalitás: 15/35
19. bányászat: 47/31 20. úszás: 15/4 21. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280), kőszáli disznót (#34) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 44 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 289 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 9 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüsttőr (#322) 1 fiatalság itala (#473) 8 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 16 kaja (#2) 1 norgat kulcs (#471)
1 szeksztáns (#32) 1 tudás gyöngye (#522) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
351 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 arx formázó minta (#298)
1 bunkó (#5) 2 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
3 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 nagy vaskulcs (#186)
2 pular kristály (#239) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,4) a 94. labirintus bejárata, bazaltelementál (#204), ongóliant (#159), viharóriás (#278), jégelementál (#277), MalEvil (1783. kalandozó), tűzelementál (#276), pszi elementál (#221), hegyi góliát (#244)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészültek a KT képességfa 7. és 8. szintjének képességei:
tudati erősítés II (534) karakterszint/10 pluszsebzés közelharcban jobb kézre.
pajzshasználat I (535) a pajzs védettsége duplán számít.
varázslómester II (536) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek varázsló varázslataid ellen.
a hit ereje II (537) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek papi varázslataid ellen.
tudati kontaktus II (538) direkt kontaktus I pszi nélküli lényre is lőhető, sebez, és 6 helyett 9 DK-t lőhetsz körönként.
tudati ostrom II (539) sikeres tudatcsata után ellenfél MXTU*1000 TP-t kapsz (de max tied 1%a)
halhatatlanság (540) permanens feltámadás.
a düh vérvörös köde (541) ha akarod erősebb ellenfelek jönnek.
pajzshasználat II (542) a téged ért sebződés csökken, pajzs védettsége/2 %-kal (max. 20%).
mágikus vámpirizáció (543) a sebző varázslataid után gyógyulsz (ősire és néhány varázslatra nem hat)
gyógyítómester (544) GY és gyógyító varázslatok hatékonysága megnő szint%-kal (max. 100%)
elmerombolás (545) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek pszi képességeid ellen.
tudati védelem (546) vesztett tudatcsatánál fele TU vesztés, immunitás poszogó möszékre és chelonicitákra.
nyakláncviselés (547) +1 nyaklánc viselhető

Üzenet küldése a karakternek