Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 19. 12h:09' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
v 198 423 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[423,120] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy Techiulan. (ld. enc.) {max. életpontja: 2200.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
tv 186 231 235 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 231. varázslatot a 235. varázslatot |
tv 106 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az ében hadúr nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 96, gyógyulás: 73, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [421,120] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy csapat mópat fatty. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty farkát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a mópat fatty fejét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a mópat fatty fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 44 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (16 támadástól 92 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 mópat fatty csáprágójával. (10 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvagdalod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kicsit megvágod a mópat fatty bal középső lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A 3 mópat fatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1999, sebződés: 150, gyógyulás: 332, összesen: +182 ÉP}
(Továbbmész...) [420,121] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Utad során felfedezel egy kátránygödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +1% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 657 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal vállát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (109 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A zafír sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy fűszertartó, egy aranytű és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 515, gyógyulás: 119, összesen: -396 ÉP}
kt 6 5 | elkészíted a 6. tárgyat (5 darabot) |
kt 19 5 | elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot) |
kt 242 2 | elkészíted a 242. tárgyat (2 darabot) |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [418,122] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy skarlátdémon. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 201 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (77 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a skarlátdémon testét. Kritikus ütés! (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a skarlátdémon nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled skarlátia varázslatot lő rád. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a skarlátdémon bal oldalát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a skarlátdémon vörös fellegeit. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. A skarlátdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 609, gyógyulás: 266, összesen: -343 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát bokáját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát jobb lábát. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát testét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ősöreg góliát óriási talpát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 349, gyógyulás: 263, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [417,123] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Sűrű szárnycsattogtatással egy nekrit parazita távolodik. {max. életpontja: 841-930.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 6 5 2 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, keletre |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok állatpofáját. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok jobb karját. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a káoszbajnok fejét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 0, gyógyulás: 123, összesen: +123 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb szárnyát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón bal szárnyát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a smaragd drakón bal szárnyát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megérinted a smaragd drakón bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 40, gyógyulás: 111, összesen: +71 ÉP}
Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 254 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal vállát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Sötétség Hercege bal lábát. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 213, gyógyulás: 107, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [415,124] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. {max. életpontja: 1191-1290.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 607 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány farkát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (84 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a smaragd sárkány fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 312, gyógyulás: 104, összesen: -208 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal lábát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a Thargodan zsoldos nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 51, gyógyulás: 77, összesen: +26 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 36, gyógyulás: 57, összesen: +21 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész bal lábát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ölész testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ölész ködös testét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ölész fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a sötét ölész elmosódó alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 0, gyógyulás: 200, összesen: +200 ÉP}
(Továbbmész...) [416,124] Tovább kóborolsz a pusztán. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését.
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
szk 336 | keresed a 336. szörnyet |
bb 122 512 384 | beraksz a bankba a 122. tárgyat (512 darabot) |
im 378 | imádkozol |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
TECHIULAN (400. SZÖRNY) Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható... |
ÖNTÖZÉS II (378. VARÁZSLAT) A sivatagok Ghalla egyre terjedő rákfenéi. Ezzel a varázslattal azonban felcsillan a remény a jövő megváltoztatására, hogy Ghalla egésze ne egyetlen hatalmas homokdűne legyen. A varázslat nem úgy működik, mint az öntözés, hiszen a sivatagban nincs víz, ezért magaddal hozott vizestömlőből kell dolgoznod, a benne lévő vizet - amennyire lehet - felduzzasztani, megszaporítani, létrehozva az élethez oly nélkülözhetetlen föld alatti erecskéket. 80 VP, 10 TVP és 100 csepp víz árán tudsz új életet lehelni a halott tájba (azaz a kiválasztott sivatag mező azonnal füves síksággá változik, Sötét Földön csak kiégett földdé). Más tereptípuson ez a varázslat nem használható. Ezenkívül még egy korlát van: azokra a helyekre, melyek már évezredek óta sivatagok, nem hat az Öntözés II. A sikeres öntözéstől papi hited nő két IMádkozásnyit. |
Erő: | 78 (102) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 90 (98) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 77 (82) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/307 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1030/1212 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 83 (101) | Varázspont: | 3736/1352 | Pénz: | 15676 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 606/248 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 33/36 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/50 (+1%) |
vágófegyverek: | 36/74 (+3%) | ütőfegyverek: | 32/34 | lőfegyverek: | 34/50 (+5%) |
dobófegyverek: | 36/52 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/12 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 167/78 (+36%) | 3. mászás: | 31/34 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 41/91 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 34/94 | 6. gyógyítás: | 215/73 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/18 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 20/92 |
10. teológia: | 151/70 (+58%) | 11. taumaturgia: | 166/98 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 30/7 | 15. zene: | 99/40 |
16. szörnyismeret: | 123/93 (+20%) | 17. pszi: | 47/50 (+22%) | 18. zárnyitás: | 34/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 7/22 | 21. bányászat: | 46/78 (+7%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 7) |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | dözmöng szív (#122) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégkristály (#593) | |||
7 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | 2 | lapkorong (#80) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
913 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ében toboz (#578) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 5 | kerek kő (#19) | 5 | kőkés (#6) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tüskecsapda (#242) | 9 | víz (#27) |