Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 1. 9h:27' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4917 SZÁMLA : XXXX |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a liumbe testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a liumbe testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a liumbe testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvével a liumbe eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 118 10 | elkészíted a 118. tárgyat (10 darabot) |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszablyával megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner fémbontó szójer trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő óriás csontváz trófeát. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [78,27] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a sörényes ubuk bal első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [76,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált karmos tankány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy nukleáris cickány trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával megcsapod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [75,27] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával kilukasztod az óriás patkány nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
ef 4 501 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY) Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat! |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
SZÁRAZSÁG (48. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ellenfeledre szárazságot bocsátva, elpárologtatod a szervezetében levő vizet. Azonkívül, hogy a másik veszít némi életpontot, rettenetesen szomjazni fog. Ez különösen akkor hasznos, ha rálépsz egy másik kalandozóra, és a harc folyamán a szárazságot használod: következő fordulója elején a szomjazás miatt alig fog gyógyulni. Az anyagi komponens egy csepp víz, és persze el kell költened 6 VP-t. |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
Erő: | 20 | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 227 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 449 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 192/136 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 71/4 | Pénz: | 44 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/24 | szúrófegyverek: | 3/78 | vágófegyverek: | 3/44 (+40%) |
ütőfegyverek: | 20/67 (+23%) | lőfegyverek: | 12/99 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 78 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/9 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 19/64 (+30%) | 3. mászás: | 6/61 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 6/62 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/67 | 6. gyógyítás: | 15/27 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/58 (+14%) | 9. szörnyidomítás: | 1/23 |
10. teológia: | 6/39 | 11. taumaturgia: | 4/47 (+2%) | 12. versengés: | 6/71 (+9%) |
13. szörnyismeret: | 5/69 | 14. zárnyitás: | 1/12 | 15. vadászat: | 5/44 |
16. bányászat: | 11/72 (+28%) | 17. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
goblin (#21) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
Kész: 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 634 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 64.39 kg | Megterheltség: 128% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | |||
5 | ubuk tüske (#131) |
74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
24 | |
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|