Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 23. 8h:18' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat legkorábbana 63. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 3 |
t 91 | támadod a 91. szörnyet |
Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 3 2 | t. energia kisütése: 7 3 2 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [103,47] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alex DiMarco.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.
(Továbbmész...) [100,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nyuhaj karbin. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a földsárkány bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a földsárkány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Eldobod az értéktelenné vált vérfürdető magszim trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő földsárkány trófeát. 675 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.)
(Továbbmész...) [97,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nyuhaj karbin. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
in 1896 276 389 | leírod az 1896. kalandozónak a 276. szörnyet a 389. tárgyat |
in 1896 277 397 | leírod az 1896. kalandozónak a 277. szörnyet a 397. tárgyat |
in 1896 278 404 | leírod az 1896. kalandozónak a 278. szörnyet a 404. tárgyat |
in 1896 279 405 | leírod az 1896. kalandozónak a 279. szörnyet a 405. tárgyat |
in 1896 280 406 | leírod az 1896. kalandozónak a 280. szörnyet a 406. tárgyat |
in 4528 188 262 | leírod a 4528. kalandozónak a 188. szörnyet a 262. tárgyat |
in 4528 192 263 | leírod a 4528. kalandozónak a 192. szörnyet a 263. tárgyat |
in 4528 193 266 | leírod a 4528. kalandozónak a 193. szörnyet a 266. tárgyat |
in 4528 194 271 | leírod a 4528. kalandozónak a 194. szörnyet a 271. tárgyat |
in 4528 195 273 | leírod a 4528. kalandozónak a 195. szörnyet a 273. tárgyat |
in 2891 198 167 | leírod a 2891. kalandozónak a 198. szörnyet a 167. tárgyat |
in 2891 199 259 | leírod a 2891. kalandozónak a 199. szörnyet a 259. tárgyat |
in 2891 200 261 | leírod a 2891. kalandozónak a 200. szörnyet a 261. tárgyat |
in 2891 203 266 | leírod a 2891. kalandozónak a 203. szörnyet a 266. tárgyat |
in 2891 204 273 | leírod a 2891. kalandozónak a 204. szörnyet a 273. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | keresed a 117. szörnyet |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 256/158 | Jellem: | jó (173) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (25) | Varázspont: | 338/3 | Pénz: | 2048 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 96/0 | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 18 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 16 (+1) | 3. mászás: | 6 (-1) |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 7 (+1) | 11. taumaturgia: | 18 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 5 (+1) |
16. szörnyismeret: | 4 | 17. pszi: | 12 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
Összsúly: 47.18 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | 4 | pirkit (#153) |