61. forduló, 63. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 23. 8h:18'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat legkorábbana 63. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 mászókampót (250 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 mandibulakasza (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kis bőrpajzsot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 rézdarab (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[102,46] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Leah híveié.

Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,47] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alex DiMarco.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy fémbontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.

(Továbbmész...) [100,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nyuhaj karbin. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 deus ex machinát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült földsárkány közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a földsárkány bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a földsárkány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Eldobod az értéktelenné vált vérfürdető magszim trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő földsárkány trófeát. 675 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (556. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 92.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.)

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nyuhaj karbin. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 42.]

in 1896 276 389 leírod az 1896. kalandozónak a 276. szörnyet a 389. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 1896 277 397 leírod az 1896. kalandozónak a 277. szörnyet a 397. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 1896 278 404 leírod az 1896. kalandozónak a 278. szörnyet a 404. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy viharóriás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőrt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 1896 279 405 leírod az 1896. kalandozónak a 279. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 1896 280 406 leírod az 1896. kalandozónak a 280. szörnyet a 406. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Védőnővér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) réz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 4528 188 262 leírod a 4528. kalandozónak a 188. szörnyet a 262. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kocsmai verekedő. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 4528 192 263 leírod a 4528. kalandozónak a 192. szörnyet a 263. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trosnyogó szakóca. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 4528 193 266 leírod a 4528. kalandozónak a 193. szörnyet a 266. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 4528 194 271 leírod a 4528. kalandozónak a 194. szörnyet a 271. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hínárevő piranha. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 4528 195 273 leírod a 4528. kalandozónak a 195. szörnyet a 273. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy opati polip. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 2891 198 167 leírod a 2891. kalandozónak a 198. szörnyet a 167. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy moszatrája. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 2891 199 259 leírod a 2891. kalandozónak a 199. szörnyet a 259. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mélység fattya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 2891 200 261 leírod a 2891. kalandozónak a 200. szörnyet a 261. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy magnetikus praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bájitalt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 2891 203 266 leírod a 2891. kalandozónak a 203. szörnyet a 266. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy agyagelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

in 2891 204 273 leírod a 2891. kalandozónak a 204. szörnyet a 273. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [42 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 11, 29.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 256/158 Jellem: jó (173) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 338/3 Pénz: 2048 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/9 Pszi pont: 96/0 EFejl: 46
Eddig összesen 227 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3196 TP-t kaptál. Jelenleg 71648 TP-d van. A következő szinthez még 3352 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, földsárkány, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 18 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 16 (+1) 3. mászás: 6 (-1)
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 7 (+1) 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 5 (+1)
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 12 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

Összsúly: 47.18 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
3 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 4 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,47) nyuhaj karbinok (#110), világítótorony (#156), phua-kúp (#372)
(98,47) világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(99,47) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), púpos burástya (#92)
(100,47) nyuhaj karbin (#110), kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), földsárkány (#359)
(101,46) alpesi tehenek (#91)
(101,47) világítótorony (#156)
(102,46) vaskohó (#155), Leah oltár
(102,47) fémbontó szójer (#150)
(103,47) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), bibircsók-óriás (#120)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gábor, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek