62. forduló, 64. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 18. 9h:24'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,102] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

v 7 130 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 204.]

v 7 33 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 201.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 161.]

jlk 1981 jelszó kimondása 1981
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 62 tapasztalati pontot kaptál.

6 5 3
4
2
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 31. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 156.]

szm 81 megölöd a 81. szörnyet
Unod már, hogy ez a tazunkaróka állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tazunkaróka testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a tazunkaróka nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tazunkaróka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 156.]

id 73 50 idomítod a 73. szörnyet 50 pontért
Megkezded a garokk idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 50 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 mozogsz északkeletre
[46,101] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié.

[10 pontot használtál fel, van még 96.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 56.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[46,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 púderkő. Elteszed.

(Továbbmész...) [45,100] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy álomvirágot. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [44,99] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
[44 pontot használtál fel, van még 12.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

hu 406 407 hulladék: 406 407
Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz fejpántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 6.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY)
Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában...

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight hűséges követője vagy. Ez a 63. fordulód.

Erő: 20 (21) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 20 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 13 Életpont: 141/114 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 Varázspont: 74/1 Pénz: 1457 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 185 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 264 TP-t kaptál. Jelenleg 16861 TP-d van. A következő szinthez még 139 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, északi aurach. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 15 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 4 3. lopás: 1
4. mászás: 5 (+1) 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 16 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 4 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 4 (+1) 15. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 43.76 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 hebrencs állkapocs (#130) 1 lapockacsont (#33) 5 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,99) útonálló (#130), fejvadászház (#757)
(45,100) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 24. jellempróba
(45,102) tazunkaróka (#81)
(46,100) mély kút (#93), Raia oltár, 28. jellempróba
(46,101) Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek