62. forduló, 64. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 12. 9h:07'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,78] koordinátán.
Swapo Ric, amikor összefutottatok, adott neked egy hosszú íjat (ld. enc.). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 1785 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 195.]

fm 48 feltételes mászás 48
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,77] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy északi aurach. Itt csata lesz.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. [23 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] [8 pontot használtál fel, van még 164.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 mozogsz délkeletre
[102,78] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [23 pontot használtál fel, van még 141.]

kt 114 5 elkészíted a 114. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét. [15 pontot használtál fel, van még 126.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[103,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Elhajítod a vacak sóhajtó dorony trófeát, és kinyersz egy alkalmas vérszomjas csüldő trófeát. 525 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 21, gyógyulás: 12, összesen: -9 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,76] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 96.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 88.]

m 8 mozogsz északra
[104,75] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [25 pontot használtál fel, van még 63.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. 3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! [30 pontot használtál fel, van még 33.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,76] Még mindig bozótos.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt.

(Továbbmész...) [102,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sörényes ubuk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [31 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 20 Szint: 11 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 154/99 Jellem: gonosz (46) Tul. pont: 1
Szerencse: 17 Varázspont: 60/2 Pénz: 38 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 6/3 EFejl: 5
Eddig összesen 176 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1315 TP-t kaptál. Jelenleg 22288 TP-d van. A következő szinthez még 2712 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, sötét gnóm, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/94 (+9%) vágófegyverek: 6/57 (+8%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 9/35 (+10%) dobófegyverek: 4/2

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 .); nyílvessző (#108) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/109 2. nyomkövetés: 11/101 (+12%) 3. lopás: 8/33
4. mászás: 4/8 (+5%) 5. csapdakészítés: 1/46 (+23%) 6. csapdaészlelés: 6/14
7. gyógyítás: 24/30 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 4/12 (+12%) 11. taumaturgia: 1/100 (+6%) 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 1/22 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/6 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
ShinLon (#1403)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 46.09 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 3 kaktusztüske (#114)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70)
6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,77) északi aurach (#350), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 22. jellempróba, oltár, érclelőhely
(102,77) sörényes ubuk (#89), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 21. jellempróba
(103,76) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(103,77) mély kút (#93), oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(104,75) Leah oltár, 29. jellempróba
(104,76) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).

Üzenet küldése a karakternek