Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 14. 11h:37' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4830 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: h 1096 0 0 | használod az 1096. tárgyat |
* 4. KP: h 1096 0 0 | használod az 1096. tárgyat |
* 5. KP: h 1096 0 0 | használod az 1096. tárgyat |
fgy 40 10 2 | felt. gyógyítás 40 10 |
ba 191 347 687 | nem támadod a 191. szörnyet a 347. szörnyet a 687. szörnyet |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a varkaudar bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szutykos remák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
d 2 50 | eldobod a 2. tárgyat (50 darabot) |
d 85 20 | eldobod a 85. tárgyat (20 darabot) |
d 70 20 | eldobod a 70. tárgyat (20 darabot) |
d 65 20 | eldobod a 65. tárgyat (20 darabot) |
d 123 20 | eldobod a 123. tárgyat (20 darabot) |
d 87 20 | eldobod a 87. tárgyat (20 darabot) |
d 89 20 | eldobod a 89. tárgyat (20 darabot) |
d 1113 20 | eldobod az 1113. tárgyat (20 darabot) |
d 107 20 | eldobod a 107. tárgyat (20 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [109,96] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar kósza. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [110,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy törpemammut. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [112,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy ragyás burástya volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [113,92] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [115,90] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
* 1. BP: h 1096 0 0 | használod az 1096. tárgyat |
* 2. BP: h 1096 0 0 | használod az 1096. tárgyat |
* 3. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 11 pontért |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY) A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
Erő: | 16 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 203/51 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (28) | Varázspont: | 108/41 | Pénz: | 3030 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | 22 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -); |
115,90 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 115 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 13 | 6. titkosírás: | 2 |
7. felderítés: | 7 | 8. teológia: | 2 | 9. taumaturgia: | 10 |
10. versengés: | 2 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. vadászat: | 25 |
13. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 25 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), férfiak (#998), nők (#999), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), szutykos remák (#191), varkaudar kósza (#347), varkaudar íjász (#687) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 46. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Összsúly: 33.92 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 8 | kerek kő (#19) | 7 | óndarab (#85) | |||
8 | rézdarab (#70) | 1 | rövid íj (#107) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
25 | tüske (#22) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |
106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|