Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 18. 9h:03' EZ A 72. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 73. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
rm 127 77 | rombolsz a 127. tárggyal a 77. tárgyat |
kt 107 | elkészíted a 107. tárgyat |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
v 1 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Rövid karddal megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 26, gyógyulás: 8, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [98,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy kérődző etra ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [99,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 madártoll úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [99,74] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász bal középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Nem találtad el. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a khór darázs jobb középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A khór darázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 131 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 131. tárggyal |
szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY) A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent? |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
Erő: | 20 | Szint: | 11 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 154/58 | Jellem: | gonosz (49) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 60/4 | Pénz: | 38 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 6/4 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/9 (+15%) | vágófegyverek: | 6/68 (+11%) | ütőfegyverek: | 2/28 |
lőfegyverek: | 9/55 (+20%) | dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/19 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 12/15 (+14%) | 3. lopás: | 8/33 |
4. mászás: | 4/8 | 5. csapdakészítés: | 1/69 (+23%) | 6. csapdaészlelés: | 6/19 (+5%) |
7. gyógyítás: | 24/83 (+53%) | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 1/11 |
10. teológia: | 4/20 (+8%) | 11. taumaturgia: | 1/106 (+6%) | 12. zene: | 1/0 |
13. szörnyismeret: | 1/22 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/14 |
16. bányászat: | 5/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
ShinLon (#1403) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
Összsúly: 46.20 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaktusztüske (#114) | 10 | madártoll (#112) | 4 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) |