Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 6. 9h:15' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat legkorábbana 65. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 3 |
bb 45 66 14 | beraksz a bankba a 45. tárgyat (66 darabot) |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
bb 2 15 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot) |
ek 7 3 2 | t. energia kisütése: 7 3 2 |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [103,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff bal szárnyát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a fekete griff testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a fekete griff jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,46] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,47] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 csontkulcsot. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [99,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Látsz egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 szöges bőrpajzsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a fémbontó szójer bal első lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő lánckesztyű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista bal vállát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a troll ritualista nyakát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a troll ritualista fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [97,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy nyuhaj karbin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
jlk 3061 | jelszó kimondása 3061 |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza pörsenéses hátát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
szk 110 | keresed a 110. szörnyet |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
in 1896 289 412 | leírod az 1896. kalandozónak a 289. szörnyet a 412. tárgyat |
in 1896 291 413 | leírod az 1896. kalandozónak a 291. szörnyet a 413. tárgyat |
in 1896 292 414 | leírod az 1896. kalandozónak a 292. szörnyet a 414. tárgyat |
in 1896 293 418 | leírod az 1896. kalandozónak a 293. szörnyet a 418. tárgyat |
in 1896 294 419 | leírod az 1896. kalandozónak a 294. szörnyet a 419. tárgyat |
in 4528 196 262 | leírod a 4528. kalandozónak a 196. szörnyet a 262. tárgyat |
in 4528 197 263 | leírod a 4528. kalandozónak a 197. szörnyet a 263. tárgyat |
hu 66 152 107 | hulladék: 66 152 107 |
hu 103 665 45 | hulladék: 103 665 45 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | keresed a 117. szörnyet |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY) A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik. |
SÁFRÁNYKRISTÁLY (675. TÁRGY) A dűnekukac, a homokféreg lárvája elméletben még nem képes ugyan a Fűszer termelésére, azonban néhány kivételes példányban mégis találnak kristályos állapotban levő sáfrányport. A sáfránykristály az univerzumban ismert legtöményebb méreg, tehát belélegzése nem ajánlatos, azonban az alkimista mesterek kizárólag ebből képesek előállítani a legendás tűzfényt, amely viszont állítólag minden bajok orvossága, az örök élet forrása... |
MALLON BOTJA (1526. TÁRGY) Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 263/151 | Jellem: | jó (177) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (25) | Varázspont: | 355/67 | Pénz: | 1230 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 96/0 | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 16 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 16 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 2 (+1) | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 7 | 11. taumaturgia: | 18 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 5 |
16. szörnyismeret: | 4 | 17. pszi: | 12 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 7 | víz (#27) | 1 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fáklya (#36) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | trófea nyaklánc (#196) |