Karakterszám: |
7317 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
65 |
Játékhét: |
366 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
176 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2009. máj. 13. 15h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2009. máj. 14. |
|
E-mail!
DON RH+ SZILVIA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32623.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 27.* Ren gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett.
*ápr. 28.*
Ambassadart legyõzte harcban egy törpe gólem.
*ápr. 28.* Ren és Morq Fan
Gor megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött.
*ápr. 29.* Morq Fan Gor és
Ambassadar megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött.
*ápr. 30.*
Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Roxána felett.
*máj. 4.* Ren csatában
legyõzte Fikusz Kukiszt.
*máj. 4.* Ren és Roxána megküzdöttek egymással,
és Ren gyõzött.
*máj. 5.* Ambassadar és Fikusz Kukisz megküzdöttek egymással,
és Ambassadar gyõzött.
*máj. 6.* Fikusz Kukisz gyõzelmet aratott Szarkaagyú
Siraka felett.
*máj. 7.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Ambassadart.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
v 147 1121 4 131 |
147. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 1 vándorcsizma
12 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 törpe pikkelyvért 25 arannyá! (-6 vp.)
Átváltozott 1 rozsdás kard 6 arannyá! (-18 vp.)
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]
be 20 581 |
meglátogatod a 20. épületet |
Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk
nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek,
ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen
veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet
róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél:
az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi
fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû
szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a
remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt tündér fogja megadni:
egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú és egy cingár. Mind az
öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján
az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet,
hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges
válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a
megoldás! Azt mondja a szõke tündér: A második számjegy lehet 2, 3, 5,
8 vagy 0. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fekete tündér és az ezüsthajú
tündér mindig egyetértenek. A bölcs tündér a következõt mondja: A megfejtés
osztható öttel. És még hozzáteszi, hogy az ezüsthajú tündér hazudik. A
fekete tündér információja: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még
flegmán hozzáteszi, hogy a cingár tündér és a szõke tündér között van
igazmondó. Valószínûleg az ezüsthajú tündér ugyanezt mondaná. Egy aprócska
információt az ezüsthajú tündér is ad: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg
pontosan 50. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy hallotta, amikor a
szõke tündér azt mondta, hogy a bölcs tündér igazat mond. A cingár tündér
információja: A megoldás két számjegyének összege kilencnél több. És még
hozzáfûzi, hogy a bölcs tündér és a fekete tündér között van igazmondó.
Persze a szõke tündér mást mondana... A remete is elárul valamit: A megfejtés
páratlan szám.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted
a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
h 209 |
209. tárgy használata |
Szétmorzsolod a garling kristályt. Szikrázó, kékes energia szabadul fel,
amely beléd áramlik! Bármihez érsz hozzá, bizseregnek az ujjaid. [Kör végéig
minden lélekenergia, amit kapsz, másfélszeres lesz!]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
be 4 71 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az
informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Bemész az akadémia egyik
oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló
oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak,
mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
b 99 99 |
barlangod bõvítése |
Sikeresen betömted a barlangod hátuljában levõ nyílást. Huh, most már SOKKAL
nyugodtabban fogsz aludni!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
kno 71 6 9 2 16 1 |
71. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz
2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 1 képességpontot
a tüskés bõr harci képességed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
var 48 1 160 1 34 1 |
48. varázslatra 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére.
Elköltesz 1 képességpontot esszenciaelnyelés varázslatod erejének növelésére.
Elköltesz 1 képességpontot méregfelhõ varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen méregfelhõ varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
var 13 3 |
13. varázslatra 3 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az ügyesség amulettje újra
használható.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
kf 2545 |
bekészíted a 2545. tárgyat |
Felveszed az ügyesség amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
v 146 12 10 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
m 15 8 44444 44433 44411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 9) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 15,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,8) Északra mész. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már
sikeres voltál.
(M 15,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
k 10 17 20 277 354 |
kaland elvállalása |
(10. kaland:) Elindulsz a Kutyafészek felé. A régebb óta itt lakó galetkik
szívesen útbaigazítanak, és lelkesítõ szavakat kiáltanak feléd. Nem izgulsz
túlságosan, hiszen egy kutya nem okozhat különösebb nehézséget. Hamarosan
megtalálod a Kutyafészekhez vezetõ leágazást. Alig teszel pár lépést, amikor
három nagydarab galetki terem elõtted.
- Új hús! - vigyorognak. - A helytartó
küldött? - félve biccentesz. - No, akkor bizonyára tudod, hogy útvámot
kell fizetned, ami kerek 30 arany! - reménykedve pillantasz jobbra és balra,
de hamar kiderül, hogy egyedül vagy. Nincs más megoldás, fizetned kell!
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Mérgelõdve mész tovább. Hirtelen mozgást veszel észre magad elõtt az úton.
Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) A 2. nedonkutya máris elõtted terem! Az 1. nedonkutya közelebb
jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya rád támad. Acsarogva harapni próbál
fogával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. nedonkutya rád támad.
Támad fogával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. Az 1. nedonkutya
sebzõdik
39 ép-t. (-5 vp.) Az 1. nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 2. nedonkutya rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva!
A 2. nedonkutya
40 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. nedonkutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+125%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 10 ép-t. (-3 vp.)
Megvizsgálod a rádtámadó dögök maradványait. Kétségtelen, hogy nedonkutyák,
de nem elég lapos a koponyájuk. Ilyennel nem égetheted magad az elöljáró
elõtt. Továbblopódzol. Hirtelen iszonyatos bûztenger áraszt el.
[Bûz
próba 6-os küszöbre: sikeres] Egy pillanatig furcsa mozgást érzel a gyomrod
táján, de aztán csak egy kicsit elfintorodsz. Végül is alig büdösebb, mint
a kedvenc parfümöd.
Pár perc alatt túl vagy a bûzös területen. Továbbnyomulsz célod felé, és
bizakodsz abban, hogy a tiéd lesz az eddig talált leglaposabb fejû kutya.
Rögtön esély is kínálkozik a trófea megszerzésére, szembõl félreismerhetetlen
csaholás hallatszik. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) [aura: IQ: 1.] és
egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Elõhívsz egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) A nedonkutya feléd rohan. A nedonkutya téged támad. Beléd próbál
marni fogával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A nedonkutya
52 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nedonkutya hörögve elterül. Magában
motyogva, az ichinedar létrehoz egy parancsot. Ezt most megúsztad.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot.
A varázslat nem hatott rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást.
Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az ichinedart védi rezisztanciája. (-4 vp.) Az ichinedar a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! A varázslat nem hatott rád.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod
magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-3 vp.) 9 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.)
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag
nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így
elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik
irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy
patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem
befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat
alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te
is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus
szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz,
és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne
a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet.
Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra
van szükséged. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell
fordulnod.
(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ
elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel.
Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a
környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak.
A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik
õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ
majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ
galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval
jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a
másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével.
A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva
máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe
egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér
le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt
a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel:
fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól!
[40 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt.
Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja
az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a
szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz
a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [40 életpontot
sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak
a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel
kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az õr már alig bír tekerni a keréken, Te még mindig az igazadat bizonygatod.
[10 életpontot sebzõdsz.] Már alig vagy magadnál, amikor meghallasz egy
hangot:
- Szedjétek le, igazat beszél. Azonnal vésztanácskozást hívunk
össze.
Leszednek a nyújtóról, és lefektetnek a földre. Azonnal elveszíted
az eszméletedet. Arra ébredsz, hogy Droghart atya rázogat.
- Bravó, fiam,
bravó! Remek voltál, mindenkit elkaptunk. Köszönöm neked, istenünk nevében
is. Amint látom kicsit megviselt a kaland, sõt mintha nõttél volna is közben!
(+2 méret.) Jutalmul fogadd el tõlem ezt a csekélységet. - és ezzel átnyújtja
a ragadozó hosszú íját. Teljesen meggyógyultál! (+3 képességpont.) (+1
hõsiesség pont.)
(277. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Körülnézel, és megérzed
az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ
percben. Ellenfeleid 2 quwarg katona (#69).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(354. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja
el. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz,
hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont
árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy kék ekinda (#95).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését.
(-7 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A kék ekinda
odajön hozzád. A kék ekinda téged támad. Rád vág bal csápjával.
(10 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a szárnyas sisakot.
Kudarcot vall. Odacsap neked jobb csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A kék ekinda
34 ép-t sebzõdik.
(-5 vp.) A kék ekinda rád támad. Lesújt rád bal csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni az ügyesség amulettjét. Kudarcot vall.
Rád vág jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés!
( -4 tüskés bõr.) A kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+113%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 2 ekinda haj. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+29% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 10 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-3 vp.)
Nocsak, itt van valami: 31 arany és egy hatalom kék itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
[103 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
psz 48 45 64 68 65 62 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: mászás, csapdakészítés, (Átokszórás képességedet
a PV 4 paranccsal mérd össze), zene, álcázás, lopás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
pv 6 3 5 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy
távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked
tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz
egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok
magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Hork, egy jókedélyû, kékszemû, zöldbõrû, barna, hosszúsörényû
férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Tárgyai: a teknõs kõamulettje,
a tökéletesség lovagi lemezpáncélja, bronzmedál, a tökéletesség kék köpenye,
a hatalom malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, szivárvány
karkötõ, ozin fülkarika, a tökéletesség kõamulettje, a nyomkeresés fejpántja,
kék gömb, a szakács üstje, Rogan karkötõje, díszes villámöv, a titán kerek
pajzsa. Üdvözlõ mondatod: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Azonnal visszavág:
"Te ocsmány féreg!" A következõvel folytatod: "Hogy esnél hasra a saját
csámpás lábadban!" Jól odamondtál neki! Hork csak hápog. Micsoda fényes
gyõzelmet arattál! Hork dühös pillantást vet rád. (+46% lélekenergia.)
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az
odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon
egy csapda. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz.
Aludni látszik a lakó,
Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten
csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának megelevenedett
borzalom rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod
nála: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, Noxoth
karkötõje. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Hajrá!
Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-7
vp.) Teszt közelebb jön, hogy támadhasson. Teszt rád veti magát. Kitátja
száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(25 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Teszt téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(25 ép-t sebzõdtél). Támadod Tesztet. Felé döfsz
jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-10 ép) Bûzöd kellemetlen
számára
(2 sebzés). Teszt regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Teszt rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(26 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Tesztet. Rávágsz
jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-10 ép) Bûzöd kellemetlen
számára
(2 sebzés). Teszt regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Teszt rád veti magát. Teszt tüzet lehel rád.
(24 ép-t sebzõdtél).
Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó
ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+100 életpont.)
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Különösebb cél nélkül kóvályogsz
a barlangok között, kihívást keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Hegylakó, egy léttel kapcsolatos
bizonytalanságot sugárzó nõ. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A
Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a gólem
csepp fülbevalója, sárgaréz nyaklánc, az angyalok nyaklánca, arany lárvaköpeny,
a tudás lovagi lemezpáncélja, a gepárd kerek pajzsa, az erõ csatos öve,
az egyensúly gyûrûje, a természet díszes fejpántja, a kalmár nyaklánca,
császári különdíj, a Kõ Kardja, az Érzés Gyûrûje, a tûz malachit karkötõje,
a remete vándorcsizmája, szivárványkristály, az elefánt karkötõje, a szalamandra
márványgyûrûje, aréna csont érme. Zsebre raksz 40 aranyat. Még mindig
alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak.
(+7% jóllakottság.) Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az átokkõ.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia
szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál
lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el. Ejnye! A zenéd annyira
zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy kõzúzó
(#49) [aura: vastag bõr: 18.].
*** 1. KÖR *** A kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kõzúzó feléd
rohan. Megtámadod a kõzúzót. Rávágsz jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél).
A kõzúzó rád támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A kõzúzót próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). A kõzúzó téged támad. Lesújt rád nyelvével.
(5 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-11% támadás). A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%).
Viszed, ami mozdítható: 16 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
t 2 20 |
2. szakértelem tanulása 20 TVP-ért |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8
galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 309 sebzést okoztál,
és 317 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
253 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Don RH+ Szilvia, egy kinek rémtette, hogy szüleit mind megette,
anusz öccse egy markáns férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 65. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 0.45 |
[2] IQ: |
14 (16) / 3.62 |
[3] ügyesség: |
5 (9) / 0.85 |
[4] egészség: |
8 (9) / 3.58 |
[5] mágia: |
11 (12) / 10.65 |
[6] gyorsaság: |
9 / 0.58 |
[9] Méret/ép: |
115 / 88 |
Min. méret: |
78 |
Barlangméret: |
114 |
|
|
Varázspont: |
131 / 1 |
Képességpont: |
19 / 65% |
Hõsi pont: |
25 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
16% |
Galetki erõ: |
344 / 180 |
Hírnév : |
739 |
Jóllakottság: |
175% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
354 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
278 (3) |
Leölt torzszülött: |
405 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
12 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (16)
Speciális
képességeid:
+16 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! [számláló:
2] 2.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel)
3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
16 / 10 |
[25] bûz: |
13 / 9 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
6 / 0.71 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 2.42 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.96 |
[48] mászás: |
7 / 1.54 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 1.45 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.25 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 0.80 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 / 0.25 |
[57] gyógynövények: |
4 (6) / 1.23 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 2.32 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.24 |
[62] lopás: |
5 / 0.70 |
[64] átokszórás: |
6 / 3.65 |
[65] álcázás: |
6 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.65 |
[68] zene: |
6 / 4.11 |
[69] tanulás: |
4 / 2.64 |
[71] javítás: |
4 / 0.20 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 1.18 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (3) / 0.48 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
1 (3) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 (5) / 1.36 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 2.14 |
[160] esszenciaelnyelés: |
2 (4) / 1.56 |
[29] életszívás: |
16 (18) / 12.73 |
[13] jégcsóva: |
9 (11) / 1.19 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 0.76 |
[27] kisebb gyógyítás: |
4 (6) / 0.96 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 (4) / 1.20 |
[158] láth. észlelése: |
1 (3) / 0 |
[34] méregfelhõ: |
4 (6) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 (3) / 0.08 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad
ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres
TVSZ parancsot.
MAKRÓID |
1. Makró |
psz 48 45 64 68 65 62 |
pv 6 3 5 4 |
ism 3 |
p |
z 19 20 |
t 2 20 |
|
2. Makró |
psz 56 50 57 52 65 59 |
ism 4 |
p |
t 2 12 |
z 19 50 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10 27;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 6 3 5 4;
PSZ 48 45 68 65 62;
L 100 24;
HE 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 6 sebzés: 20-28
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #17 (3. épület), #277 (61. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15127 (#15127). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 7317. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig
20 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 suhanó csizma
(#195) |
* |
1 szárnyas sisak (#1077) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
2528 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az ügyesség amulettje (#2545) |
|
1 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208)
|
|
44 hamis arany (#809) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 faragott idol
(#282) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 preparált állkapocs (#581) |
Fegyverek |
|
1 a ragadozó hosszú íja (#20172) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
11 fehér gyógyital (#50)
|
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
14 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
3 mézfû (#29) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26)
|
|
6 sötét mák (#23) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
9 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161)
|
|
4 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
1 óriási xenópete (#480)
|
|
8 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elefánt
vassisakja #16376 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 100 arany (#1), 1 óriási xenópete
(#480), 2 ekinda haj (#147), 1 az ügyesség amulettje (#2545), 1 õskõ
(#8), 1 a ragadozó hosszú íja (#20172), 1 hatalom kék itala (#58), 1
csótányláb (#25), 1 hamis arany (#809), 1 ragálygomba (#26).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1
átokkõ (#203), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131), 1 vándorcsizma
(#1121), 1 garling kristály (#209).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KÉK EKINDA (95. LÉNY) A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda
ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot
erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja
ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel
találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat.
(Táplálék: puhányok, rovarevõk).