TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. ápr. 21. 9h:52'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat legkorábbana 67. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,54] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Maroon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Maroont kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 grifftojás (eladási ár: 260 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
A 4. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy csontváz lord trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nantosvelta. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 4. napon összeakadsz Maroonnal. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Maroont kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Ahan'natakhan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kis bőrpajzsot, 1 szöges bőrpajzsot, 1 lapockacsontot.
Kid Cloudkicker, amikor összefutottatok, adott neked egy szent jogart.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 208.]
* 2. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 198.]
* 3. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 188.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]
* 5. KP: |
energia fejlesztése 3 |
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
ek 7 3 4 |
t. energia kisütése: 7 3 4 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]
a 199 4528 3 |
átadod a 199. tárgyat a 4528. kalandozónak (3 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 karbin plazmát Vemhes Guppi részére. [5 pontot használtál fel, van még 178.]
[93,55] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. [12 pontot használtál fel, van még 166.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 15 varázspontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 163.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pár pillanat telik el csupán, majd légies jelenség materializálódik a kút felett. Hálóingre emlékeztető fehér ruhájában olybá tűnik, mintha egy angyal lenne. Kinyújtja kezét feléd, melyen egy apró tárgy fekszik. Remegő kézzel veszed el tőle, minek következtében a jelenés eltűnik. Tátott szájjal veszed szemügyre, hogy mit kaptál: egy Éjmágus tükrét. Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 160.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Raia papok állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 1088 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 157.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A tapasztalat azt mutatja, a téfea magofluxot zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig téfea-agy üti gyilkosának markát." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 154.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen keletre 78, északra 117 mérföldre egy élőholt quwarg tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 151.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen nyugatra 111, délre 156 mérföldre több kőevő is ijesztgeti az arra járó kalandozókat." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 148.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Jó ha tudod, mi a biethlan kard! Egy vágófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 31 hüvelyk hosszú és súlya is csak 15 kiló." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 145.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ölj smaragdgólemet, mert az esetek iciripiciri hányadában szenzációs zsákmányt: gólem talizmánt találhatsz nála!" Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 142.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 17 tüskét. Biztos, hogy neked szánta a kút. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 139.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 14 amniosz. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 136.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Létezik egy tárgy, ami a troll dorong nevet kapta. Ez egy ütőfegyver, ami 118 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 15 kilót nyom." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 133.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Lamzorgárpók által üzemeltetett boltban még 10 Éjvadász bundája kapható!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 130.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Azért szeretik a kalandozók a Hatalom Karkötőjét, mert viselése szerencsét növel." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 127.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 réz papi karkötő. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 124.]
m 6 5 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[92,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 59 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Észreveszel egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 66 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [91,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 57 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [90,57] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb vállát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az uzbány bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 67.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[89,58] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Magenta Jade előtt.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [88,59] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai kesztyűt dobtak a sötét erők képébe. " Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [87,60] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardfogú fülemüle. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 2. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [3 pontot használtál fel, van még 0.]
* 3. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: |
keresed a 117. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 5. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 8, 11.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.
Erő: |
17 (19) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
27 (29) |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
17 (19) |
Védekezés: |
25 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
17 (19) |
Életpont: |
265/172 |
Jellem: |
jó (187) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
22 (25) |
Varázspont: |
371/8 |
Pénz: |
2400 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
14/8 |
Pszi pont: |
105/2 |
|
|
EFejl: |
46 |
Eddig összesen 251 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3063 TP-t kaptál. Jelenleg 81832 TP-d van. A következő szinthez még 38168 TP szükséges. Trófeáid:
kardszárnyú pocok,
földsárkány,
élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5950 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
18 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
16 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
17 |
3. mászás: |
8 (+4) |
4. csapdakészítés: |
7 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
14 |
7. titkosírás: |
2 |
8. felderítés: |
2 |
9. szörnyidomítás: |
1 |
10. teológia: |
9 (+1) |
11. taumaturgia: |
18 |
12. versengés: |
2 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
5 |
16. szörnyismeret: |
4 |
17. pszi: |
13 (+1) |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
1 |
20. bányászat: |
2 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
jégcsóva (#41) |
>> |
Majtika (#5317) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(87,60) kardfogú fülemüle (#146)
(89,58) márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(90,57) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, uzbányok (#102)
(91,56) sóhajtó dorony (#112), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, drasmólyom (#60), nektoraf (#355)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(93,55) csodák kútja (#1096)