Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:22' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 679. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2156 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 71 120 247 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 224 88 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 137 26 127 | elmormolod a 137. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 220 209 161 | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 165 182 53 | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 24 178 383 | elmormolod a 24. varázslatot a 178. varázslatot a 383. varázslatot |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
hh 305 916 1269 | használod a 305. tárgyat a 916. tárgyat az 1269. tárgyat |
vv 303 297 299 | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 299. varázslatot |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 1135. tárgyat a 309. tárgyat az 1695. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 867. tárggyal a 996. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1194. tárgyat a 991. tárggyal az 1193. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1268. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 284 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a rubin góliát fejét. (10 támadással 1397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+280 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (29 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A rubin góliát mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírölővel megdöfködöd a rubin góliát rubinvörös karját. (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Vízelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. A rubin góliát mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17798 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2421, sebződés: 0, gyógyulás: 358, összesen: +358 ÉP}
le 1194 | leveszed/lerakod az 1194. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
kt 1600 2 | elkészíted az 1600. tárgyat (2 darabot) |
a 1600 4442 2 | átadod az 1600. tárgyat a 4442. kalandozónak (2 darabot) |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
ek 273 150 600 | t. energia kisütése: 273 150 600 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
ek 273 8 414 | t. energia kisütése: 273 8 414 |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 250 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal karját. (9 támadással 605 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Vízelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 0, gyógyulás: 177, összesen: +177 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 305 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 4 pirkit. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 4028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
pbe 25000 | beraksz a bankba 25000 aranyat |
im 0 8 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 305 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 324 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 2 csuklyavirág. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (39 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 2, gyógyulás: 61, összesen: +59 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 303 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 sallank karom. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 302 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 26, gyógyulás: 12, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 303 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 294 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Vízelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 10941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 27, gyógyulás: 173, összesen: +146 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 266 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 53 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 312 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 28, gyógyulás: 12, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. A feléd közeledő hidra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 315 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöföd a hidra testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vízelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a hidra nyálkás testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (44 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [146,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hidra. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra nyálkás testét. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Vízelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a hidra testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (39 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}
v 198 196 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[196,114] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Látsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délre nézel, észreveszel egy hóhérbimbót. Délnyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rát-fa van. Északra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 302 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (4 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 170 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 0, gyógyulás: 105, összesen: +105 ÉP}
p 195 7 | használod a 195. pszi képességet |
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
be 1215 3 | bemész az 1215. épületbe |
[196,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Chara-din híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (46 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vízelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átdöföd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 154 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (57 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
be 1215 3 | bemész az 1215. épületbe |
[195,108] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
kt 1241 20 | elkészíted az 1241. tárgyat (20 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. (1 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Vízelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (50 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
h 1477 4 5 | használod az 1477. tárgyat |
[196,114] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északra tart. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy hóhérbimbót. Délnyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rát-fa van. Északra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.
be 1215 3 | bemész az 1215. épületbe |
[196,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 1215 8 | bemész az 1215. épületbe |
[195,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 166 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (50 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [197,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 306 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Vízelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Vízelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a kultúrmasztodon rúgása elől. A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 3035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [198,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy amniosz-fát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku gólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem fémes combját. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a ryuku gólem nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A ryuku gólem vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 8, gyógyulás: 145, összesen: +137 ÉP}
kt 1644 1 | elkészíted az 1644. tárgyat (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 305 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 272 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, 2 vas dobónyíl, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 20087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
bb 811 814 179 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (814 darabot) |
kre 85 36 6 | kreálsz a 85. tárggyal a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 1. BP: | felt. fegyverváltás: |
* 2. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 322 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 282 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 16, gyógyulás: 12, összesen: -4 ÉP}
* 3. BP: | felt. fegyverváltás: 951 |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: | leveszed/lerakod a 867. tárgyat az 1194. tárgyat az 1193. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 1135. tárggyal a 821. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 824. tárggyal az 1695. tárgyat |
* 9. BP: | elmormolod a 367. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. (9 támadással 639 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (5 támadással 724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (50 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 161 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vízelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog melléd csap a farkával! A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2123, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
* 10. BP: | energia fejlesztése 1 |
Erő: | 85 (140) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 83 (132) | Támadás: | 91 (94) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 77 (110) | Védekezés: | 151 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/185 év |
Egészség: | 77 (108) | Életpont: | 2687/4042 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (133) | Varázspont: | 5978/936 | Pénz: | 8473 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 33/15 | Pszi pont: | 887/124 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/68 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 66/69 (+6%) |
vágófegyverek: | 33/39 | ütőfegyverek: | 35/17 (+1%) | lőfegyverek: | 53/8 |
dobófegyverek: | 6/57 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -27.); tünde nyíl (#554) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 61 időszaki: 61 |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/7 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 272/5 (+42%) | 3. lopás: | 3/75 (-300%) |
4. mászás: | 49/5 (+1%) | 5. hajózás: | 16/11 | 6. csapdakészítés: | 42/92 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 29/98 (-300%) | 8. gyógyítás: | 78/14 | 9. titkosírás: | 29/47 |
10. felderítés: | 46/94 | 11. szörnyidomítás: | 24/10 | 12. teológia: | 262/85 (+45%) |
13. taumaturgia: | 347/88 (+111%) | 14. szerencsejáték: | 9/19 | 15. versengés: | 26/40 (+5%) |
16. zene: | 16/50 | 17. szörnyismeret: | 31/94 | 18. pszi: | 83/70 (+66%) |
19. zárnyitás: | 15/70 (-800%) | 20. vadászat: | 24/67 | 21. vitalitás: | 3/20 |
22. bányászat: | 57/15 (+7%) | 23. úszás: | 24/97 | 24. főzés: | 19/57 |
25. ősteológia: | 19/41 | 26. őstaumaturgia: | 61/93 (+25%) | 27. csapatmunka: | 10/68 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 87 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 10 | 6. regeneráció: 1(2) |
7. tulajdonságpont: 3 | 8. képességpont: 3 | 10. vp regeneráció: 5(7) | 11. kincskeresés: 10 |
14. plusz tp: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
trikornis herceg (#261), szintszívó lények (#9097), Raia angyala (#333), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), aranyfecske (#283), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), kamionoszaurusz (#767), armageddont lövő lények (#9099), pikkelyes ptog (#470), Dl'orkhaugruk (#425) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), hullámelementál (#411), patás tanough (#611) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 8 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 370 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (181,5,1) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) |
csupasz izom (#28) | szemmelverés (#137) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), Asylux csapdája (#233), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan hadúr (#509) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | pikkelyes ptog (#470) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan amazon (#534) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton jótündér (#538) | kiszáradás (#268) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | kiszáradás (#268) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | halálos érintés (#271) | >> | ködmágus (#597) | |
tűzgolyó (#155) | >> | quwarg széltáncos (#540) | ősi hurrikán (#312) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | élőholt drakolder (#628) | tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton haladsz a sorsod által számodra kijelölt ösvényen. Csak így tovább! Imádkozz, ha már félig halhatatlanná váltál! |
2.) Bűvös szám a 60-as, mind az üzletben, mind az életben. Szeretném látni, hogy már a 60. Tapasztalati Szintre léptél! |
3.) Azt hiszed, a pénz és a kereskedés minden fortélyát ismered már? Hát majd én megmutatom, hogy van még mit tanulnod. Utazz egy tucatszor kereskedőkkel, hátha hasznodra válik! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 vadász, 6 nagymester, 12 parafenomén, 14 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a IV. olimpián, első hely az IQ-versenyen a XXII. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXIV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 206. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 120 247, vv 224 88 28, vv 137 26 127, vv 220 209 161, vv 165 182 53, vv 24 178 383, h 1602 27 40, hh 305 916 1269, vv 303 297 299, v 84 283. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24423 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | árnyszőttes (#1146) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | |||
22 | pirkit (#153) | 3 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 20 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varázskő (#305) | 75 | vasérc (#152) | |||
1 | vörös immunitáskő (#978) | 2 | grifftojás (#179) | 5 | rakolits por (#669) | |||
1 | medúzacsáp (#703) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alakformáló főzet (#1644) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | csuklyavirág (#133) | 5 | fáklya (#36) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 9 | gyöngymangó (#135) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
20 | vaspánt (#1241) | 275 | víz (#27) |