67. forduló, 69. forduló, Kócos Kender összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 30. 0h:24'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3055
SZÁMLA : XXXX

KÓCOS KENDER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

flh 5 327 1 felt. lőfegyver haszn. 5 a 327. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 5 327 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ff 127 felt. fegyverváltás: 127
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 195.]

d 56 50 eldobod az 56. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 6 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[105,4] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sörényes ubuk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,3] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar íjász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[103,3] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az uzbány bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az uzbány fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+25 életerő.) Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Találsz egy varkaudar falut. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Napsugár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar mágus. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 115.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mutáns csont, egy bronzpajzs, egy ubuk tüske és egy rézpáncél. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 70.]
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+33 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+22 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 10.]

flh 5 138 1 felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 5 138 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hu 89 87 94 hulladék: 89 87 94
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hu 225 107 1533 hulladék: 225 107 1533
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hu 193 677 1113 hulladék: 193 677 1113
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 209 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

KARAKTERLAP

Kócos Kender, egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 15 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 13 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 18 Életpont: 245/162 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 63/5 Pénz: 34 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 18/1
Eddig összesen 293 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 498 TP-t kaptál. Jelenleg 55 696 TP-d van. A következő szinthez még 19 304 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, fémbontó szójer, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6/63 (+24%) ütőfegyverek: 20/12 (+10%) dobófegyverek: 7/95 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 106

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 656 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/28 (+11%) 2. nyomkövetés: 13/19 (+17%) 3. mászás: 4/8
4. csapdakészítés: 3/57 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 37/25 (+64%)
7. titkosírás: 2/76 8. felderítés: 3/3 (+24%) 9. taumaturgia: 9/8
10. versengés: 1/7 11. szörnyismeret: 5/19 12. vadászat: 1/23
13. bányászat: 9/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 300 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 443 TU szükséges.)

Összsúly: 73.04 kg Megterheltség: 182%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 ezüstshuriken (#327) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpajzs (#89) 1 gyöngymangó (#135) 2 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331)
1 rézpáncél (#71) 6 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106 107
2
3
4
5
(102,4) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar mágus (#128), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190)
(103,3) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), 47. jellempróba, Tharr oltár
(104,3) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 27. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(105,4) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), sörényes ubukok (#89)

Üzenet küldése a karakternek