Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 31. 9h:04' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 6 1 | képesség-növelés 6 |
fkt | felt. készítesz |
fkt 249 6 1 | felt. készítesz a 249. tárgyat (6 darabot) |
fkt 29 10 1 | felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot) |
v 1 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ea 225 4 | eladod a 225. tárgyat 4 |
ea 76 | eladod a 76. tárgyat |
ea 75 | eladod a 75. tárgyat |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [98,82] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a törpemammut fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 42, gyógyulás: 12, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [97,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a légirozmár fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a légirozmár agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a légirozmár fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a légirozmár agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a légirozmár, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [98,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 2 | mozogsz keletre |
szk 104 | keresed a 104. szörnyet |
fkt 36 5 1 | felt. készítesz a 36. tárgyat (5 darabot) |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY) A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY) A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY) A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
KÖDKARD (319. TÁRGY) A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható. |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
NYU SHURIKEN (157. TÁRGY) A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy. |
LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY) A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
Erő: | 20 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 165/105 | Jellem: | gonosz (49) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 75/3 | Pénz: | 87 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/3 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/45 (+6%) | vágófegyverek: | 7/27 (+14%) | ütőfegyverek: | 2/28 |
lőfegyverek: | 10/0 | dobófegyverek: | 4/34 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/79 | 2. nyomkövetés: | 12/67 (+12%) | 3. lopás: | 8/41 (+8%) |
4. mászás: | 4/20 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 2/47 (+21%) | 6. csapdaészlelés: | 7/24 (+105%) |
7. gyógyítás: | 25/79 | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 1/11 |
10. teológia: | 4/50 (+12%) | 11. taumaturgia: | 2/14 (-396%) | 12. zene: | 1/4 |
13. szörnyismeret: | 1/44 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/14 |
16. bányászat: | 5/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
ShinLon (#1403) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
Összsúly: 48.58 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontkés (#11) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
4 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
74 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 2 | bumeráng (#249) | |||
4 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 6 | ubuk tüske (#131) |