67. forduló, 69. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 7. 15h:03'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,28] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+158 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 6 2 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]
[A parancs tárolásra került.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,29] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Észreveszel egy phua-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Bonus Mortalis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy tormikus egér volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

jlk 2325 jelszó kimondása 2325
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ez a massza képes tulajdonságot szívni.) [15 pontot használtál fel, van még 178.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[96,30] A terep változik, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [95,31] Továbbra is dombság. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Scipio lábát masszírozza. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 457 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [94,32] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy földsárkány. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a földsárkány bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 1 életpontot sebeztél. A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhajítod a vacak erszényes elkarog trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő földsárkány trófeát. 1 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[93,32] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,32] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [91,32] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 107.]

m 6 mozogsz nyugatra
[90,32] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ez egy kicsit mély! Félelmeden gyorsan úrrá leszel, majd koncentrálni kezdesz. Lábad alatt meglódul a talaj, és pillanatok múlva már le is lebegtél. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Levitálva hagyod el a helyet.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a vortexmágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 48 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 73.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 2 8 11 mozogsz 2 8 11
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt mirg lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy topránypolip az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip kocsányos fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontszurony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal vállát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 28.]

lm 24 20 21 mozogsz 24 20 21
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [25 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 27 50 51 mozogsz 27 50 51
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 11 30 38 mozogsz 11 30 38
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 37 31 33 mozogsz 37 31 33
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 42 47 1 mozogsz 42 47 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 209 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 16 (29) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 21 (31) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 347/230 Jellem: gonosz (23) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (34) Varázspont: 299/0 Pénz: 4203 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 14/4
Eddig összesen 446 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 294 TP-t kaptál. Jelenleg 137 747 TP-d van. A következő szinthez még 42 253 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, élőholt quwarg, földsárkány. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 20 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/55 szúrófegyverek: 17/52 (+5%) vágófegyverek: 13/54 (+27%)
ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 16/84 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/14 (+22%) 2. nyomkövetés: 17/46 (+33%) 3. lopás: 1/25
4. mászás: 4/58 (+6%) 5. csapdakészítés: 6/56 (+14%) 6. csapdaészlelés: 1/80
7. gyógyítás: 9/98 8. titkosírás: 2/48 (+11%) 9. felderítés: 2/14
10. teológia: 5/39 (+19%) 11. taumaturgia: 4/13 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/9
13. versengés: 5/4 (+9%) 14. zene: 2/33 15. szörnyismeret: 3/89
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/16 18. bányászat: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> vadász tatu (#10)
energiatüskék (#29) >> lila brekk (#11)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 6 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
1 * méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
3 sallank nyíl (#129) 1 tüske (#22) 13 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzpáncél (#90) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 * borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 21 csepp tinta (#101), fér még: 39]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 56]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 13 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 13 krónika (#1725)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228)
8 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 2 szent jogar (#150)
1 tüskecsapda (#242) 4 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 5 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 9 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 6 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 5 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
18 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
3 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33) 40 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148)
4 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669) 9 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 16 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 vapár ág (#110)
5 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 110.07 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 9 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 1 csontszurony (#12)
3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
6 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112) 3 spiritusz (#170)
6 tinta (#101) 1 varkaudar csont (#1113) 7 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95 96 97 98
27
28
29
30
31
32
33
(90,32) a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba, mérges nyukmár (#95), vortexmágus (#418), élőholt mirg (#135), topránypolip (#86), varkaudar (#64)
(91,32) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, 37. jellempróba
(92,32) bibircsók-óriás (#120), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár
(93,32) világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), nyuhaj karbin (#110)
(94,32) világítótorony (#156), törpe bánya (#435), földsárkány (#359)
(95,31) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 26. jellempróba, trappoló dinymák (#118)
(96,30) pattanóböde (#145), oltár, vaskohó (#155)
(97,29) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218)

Üzenet küldése a karakternek