Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 2. 9h:07' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
ba 2808 | nem támadod a 2808. kalandozót |
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
d 56 19 | eldobod az 56. tárgyat (19 darabot) |
d 4 | eldobod a 4. tárgyat |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a trikornis testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [98,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [97,87] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
a 85 2808 11 | átadod a 85. tárgyat a 2808. kalandozónak (11 darabot) |
a 70 2808 8 | átadod a 70. tárgyat a 2808. kalandozónak (8 darabot) |
a 153 2808 6 | átadod a 153. tárgyat a 2808. kalandozónak (6 darabot) |
a 152 2808 3 | átadod a 152. tárgyat a 2808. kalandozónak (3 darabot) |
a 232 2808 1 | átadod a 232. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot) |
a 231 2808 1 | átadod a 231. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot) |
a 14 2808 5 | átadod a 14. tárgyat a 2808. kalandozónak (5 darabot) |
a 80 2808 1 | átadod a 80. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot) |
a 396 2808 5 | átadod a 396. tárgyat a 2808. kalandozónak (5 darabot) |
a 1107 2808 1 | átadod az 1107. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [99,86] Még mindig füves síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din híveié.
(Továbbmész...) [99,85] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 108.]
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a nektoraf fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [97,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 6 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Továbbmész...) [97,83] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a légirozmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a légirozmár, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
Erő: | 20 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 166/101 | Jellem: | gonosz (51) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 75/8 | Pénz: | 87 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/5 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/48 (+3%) | vágófegyverek: | 7/52 (+25%) | ütőfegyverek: | 2/28 |
lőfegyverek: | 10/0 | dobófegyverek: | 4/66 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/79 | 2. nyomkövetés: | 12/95 (+28%) | 3. lopás: | 8/49 (+8%) |
4. mászás: | 4/37 (+17%) | 5. csapdakészítés: | 2/68 (+21%) | 6. csapdaészlelés: | 7/29 (+5%) |
7. gyógyítás: | 26/22 (+43%) | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 1/11 |
10. teológia: | 4/50 | 11. taumaturgia: | 2/24 (+10%) | 12. zene: | 1/13 (+9%) |
13. szörnyismeret: | 1/44 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/14 |
16. bányászat: | 5/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
ShinLon (#1403), Chenon (#2808) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
Összsúly: 38.12 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bot (#4) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | lapkorong (#80) | 11 | mákrózsa virág (#56) | |||
11 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |