68. forduló, 70. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 2. 9h:07'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,85] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Ő Sunyi Sarolta férje! Egy fekete bőrcsizmát, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy ryuku karvédőt, egy sárga erőövet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Thunder Power. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Megváltó Junior, amikor összefutottatok, adott neked 3 trikornis szarvat (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ba 2808 nem támadod a 2808. kalandozót
BA 2808 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Little Green Snake letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 4 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

d 56 19 eldobod az 56. tárgyat (19 darabot)
Elhajítasz 19 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz tüskecsapdát. (ld. enc.) 42 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
[99,85] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a trikornis testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [97,87] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Vemhes Guppi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.
Találkozol Chenonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy bazaltelementál. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[39 pontot használtál fel, van még 151.]

a 85 2808 11 átadod a 85. tárgyat a 2808. kalandozónak (11 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 11 óndarabot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 70 2808 8 átadod a 70. tárgyat a 2808. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 rézdarabot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 153 2808 6 átadod a 153. tárgyat a 2808. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 pirkitet Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 152 2808 3 átadod a 152. tárgyat a 2808. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vasércet Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 232 2808 1 átadod a 232. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ilkin ércet Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 231 2808 1 átadod a 231. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 acélpengőkét Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 14 2808 5 átadod a 14. tárgyat a 2808. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 sünmedve tüskét Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 80 2808 1 átadod a 80. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lapkorongot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 396 2808 5 átadod a 396. tárgyat a 2808. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 álomport Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

a 1107 2808 1 átadod az 1107. tárgyat a 2808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar látógömböt Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[98,87] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,86] Még mindig füves síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din híveié.


(Feltételes lopás:) Megkeresed Thunder Power táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [99,85] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[98,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a nektoraf fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 6 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,83] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a légirozmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a légirozmár, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Elhagyod a furcsa képződményt.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [94 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [9 pontot használtál fel, van még 0.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 210 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)
Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 20 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 166/101 Jellem: gonosz (51) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 75/8 Pénz: 87 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/5 EFejl: 5
Eddig összesen 197 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1099 TP-t kaptál. Jelenleg 28094 TP-d van. A következő szinthez még 4906 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, szürke rinocérosz, trikornis.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/48 (+3%) vágófegyverek: 7/52 (+25%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 10/0 dobófegyverek: 4/66 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/79 2. nyomkövetés: 12/95 (+28%) 3. lopás: 8/49 (+8%)
4. mászás: 4/37 (+17%) 5. csapdakészítés: 2/68 (+21%) 6. csapdaészlelés: 7/29 (+5%)
7. gyógyítás: 26/22 (+43%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 4/50 11. taumaturgia: 2/24 (+10%) 12. zene: 1/13 (+9%)
13. szörnyismeret: 1/44 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
ShinLon (#1403), Chenon (#2808)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 38.12 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 bot (#4) 2 bumeráng (#249)
1 ilkin érc (#232) 1 lapkorong (#80) 11 mákrózsa virág (#56)
11 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70)
1 varkaudar látógömb (#1107) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57) 3 gyenge méreg (#26)
1 mocsári penke (#148) 1 rókafarok (#124) 1 sünmedve tüske (#14)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,83) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), légirozmár (#94)
(97,84) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,87) rájanyékek (#58), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 27. jellempróba, Chenon (2808. kalandozó)
(98,85) Little Green Snake (2891. kalandozó), nektoraf (#355), Dornodon rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,86) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,87) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95)
(99,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, trikornisok (#104)
(99,86) Dornodon rúnaköve, oltár, Thunder Power (5623. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek