68. forduló, 70. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 11. 12h:03'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,32] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+117 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 3. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 20 21 mozogsz 20 21
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [21. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 nagy bronzkulcs. Felpakolsz. [10 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 27 50 51 mozogsz 27 50 51
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [50. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agglomerátor van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az agglomerátor testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 147.]

lm 11 30 38 mozogsz 11 30 38
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [30. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 37 31 33 mozogsz 37 31 33
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt mirg lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 194 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [36. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [33. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 kis bőrpajzsot. Hirtelen egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc, 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 42 47 1 mozogsz 42 47 1
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [42. PONT.] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [47. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontkés. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést és 1 rézsisakot. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [43. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [90 pontot használtál fel, van még 2.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 16 (29) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 21 (31) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 348/348 Jellem: gonosz (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (34) Varázspont: 299/6 Pénz: 4240 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 14/6
Eddig összesen 454 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 753 TP-t kaptál. Jelenleg 139 500 TP-d van. A következő szinthez még 40 500 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, élőholt quwarg, földsárkány. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 20 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/55 szúrófegyverek: 17/56 (+4%) vágófegyverek: 13/78 (+24%)
ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 16/92 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/14 2. nyomkövetés: 17/46 3. lopás: 1/25
4. mászás: 4/58 5. csapdakészítés: 6/70 (+14%) 6. csapdaészlelés: 2/7 (+27%)
7. gyógyítás: 9/98 8. titkosírás: 2/48 9. felderítés: 2/14
10. teológia: 5/58 (+19%) 11. taumaturgia: 4/22 (+9%) 12. szerencsejáték: 2/9
13. versengés: 5/4 14. zene: 2/33 15. szörnyismeret: 3/89
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/16 18. bányászat: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> vadász tatu (#10)
energiatüskék (#29) >> lila brekk (#11)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
3 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
1 * méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225) 2 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 8 kerek kő (#19) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
3 sallank nyíl (#129) 13 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzpáncél (#90) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 2 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 * borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 4 ezüst nyaklánc (#117)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 21 csepp tinta (#101), fér még: 39]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 56]
1 vizestömlő (#3) [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16]
4 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 68]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 13 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 13 krónika (#1725)
10 leviatán hólyag (#2182) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228)
8 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 2 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 4 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 5 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 9 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 6 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 5 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
18 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
3 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33) 46 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148)
4 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 rakolits por (#669)
9 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
16 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 2 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 120.32 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 1 tüske (#22) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kavadu iszák (#25)
1 kis bőrpajzs (#45) 6 madártoll (#112) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83)
1 rézsisak (#72) 1 távcső (#42) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91
31
32
33
(90,32) a 48. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), agglomerátor (#138), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), zombi (#49), varkaudar (#64)

Üzenet küldése a karakternek