68. forduló, 70. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 27. 9h:12'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,11] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 bronzpajzsot (20 arany kikiáltási áron), 1 bronzpengét (20 arany kikiáltási áron), 1 szent jogart (90 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vadász tatu nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 4. KP: TVP spórolása: 18 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 18 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [18 pontot használtál fel, van még 170.]

hu 44 hulladék: 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

t 20 támadod a 20. szörnyet
FT 20 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy mérges pók! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[50,12] A bozótost dombság váltja fel. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [51,13] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Találsz egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy malmot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 smirglilevelet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. [32 pontot használtál fel, van még 138.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 csontkulcsot (ld. enc.), 23 mákrózsa virágot, 1 igazgy. fülbevalót (ld. enc.), 14 botot, 2 jegesmedve bundát (ld. enc.), 4 drótszőrt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 133.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[51,12] Még mindig bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [50,11] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 103.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[49,10] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kavadu. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [48,10] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Látsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [47,11] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [59 pontot használtál fel, van még 36.]

jlk 3243 jelszó kimondása 3243
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza förtelmes hasát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor megpöccinted a massza jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A massza nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 642 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs, egy nagy bronzkulcs (ld. enc.), egy sárga erőöv és 2 gyöngymangó. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 21.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[48,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 6.]

jlk 9110 jelszó kimondása 9110
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

be 29 bemész a 29. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 5 5 mozogsz 5 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: TVP elővétele: 18 pontért
Felszabadítottunk neked 18 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [15 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Izmozol kicsit a malomkővel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. Ez a 69. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 22 Menekülés: 15 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 21 Életpont: 217/214 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 66/4 Pénz: 559 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 399 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1381 TP-t kaptál. Jelenleg 52620 TP-d van. A következő szinthez még 22380 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, törpemammut, liumbe.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 szúrófegyverek: 9 (+1) vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (300%) << mandibulakasza (#127) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,44 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 5 11. harcművészetek: 13 12. zene: 2
13. szörnyismeret: 6 (+1) 14. zárnyitás: 4 15. vadászat: 3
16. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) hurokcsapdával (#217), drótszőrű pincsit (#22) hurokcsapdával (#217), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 116.71 kg Megterheltség: 171%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 bot (#4) 1 csontkulcs (#74) 1 díszes rézpajzs (#84)
4 drótszőr (#37) 5 gyenge méreg (#26) 2 gyöngymangó (#135)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kavadu lebeny (#24)
23 mákrózsa virág (#56) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70) 1 sárga erőöv (#276) 2 smirglilevél (#29)
3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52
9
10
11
12
13
14
(47,11) gátvakondok (#57), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 6. jellempróba, phua-kúp (#372), massza (#217)
(48,10) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár, százfogú (#53)
(48,12) Elenios oltár
(49,10) gumifa (#38), Leah oltár, kavaduk (#19), sóhajtó dorony (#112)
(49,11) mérges pókok (#20)
(50,11) érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(50,12) vaskohó (#155), Elenios oltár, 48. jellempróba, trappoló dinymák (#118)
(51,12) Tharr rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár
(51,13) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, malom (#1204)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az unkreció varázslattal maximum a papi varázslási erő mennyiségű tárgyat lehet unkreálni. ha valaki ennél többet ad meg, akkor annyit unkreál, amennyit enged a varázslat.
* - Nem kapcsol be az FKU minoszkúpnál, ha a karakter már nem kaphat új labirintust.
* - Ha sashorgot használna a karakter, akkor a program figyelmen kívül hagyja a ki koncentrációval beállított harcművész technikát.
* - A tolvaj klánjelvény nem csökkenti a védelmet, ezen kívül ad +10 lopást, csapdaészlelést és rejtőzködést. A 100 max. ÉP-t továbbra is adja.

Üzenet küldése a karakternek