70. forduló, 72. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 10. 9h:04'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,75] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 trikornis szarvat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. 3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! [30 pontot használtál fel, van még 169.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 szent jogart, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 139.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 134.]
[A parancs tárolásra került.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[104,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a topránypolip testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 3 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megérinted a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a nő letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 3 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,72] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [58 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[106,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy nektoraf. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nektoraf jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a nektoraf testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával megvagdalod a nektoraf testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+61 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,70] Még mindig bozótos. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [71 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 699 elkészíted a 699. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 699 kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 212 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 20 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 169/52 Jellem: gonosz (55) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 85/8 Pénz: 67 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/5 EFejl: 7
Eddig összesen 202 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 198 TP-t kaptál. Jelenleg 29340 TP-d van. A következő szinthez még 3660 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, szürke rinocérosz, trikornis.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/63 (+6%) vágófegyverek: 7/85 (+13%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 10/0 dobófegyverek: 5/13 (+23%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/79 2. nyomkövetés: 13/9 (+6%) 3. lopás: 8/65
4. mászás: 4/54 (+5%) 5. csapdakészítés: 3/0 (+11%) 6. csapdaészlelés: 7/34 (+5%)
7. gyógyítás: 27/18 (+43%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 4/61 (+3%) 11. taumaturgia: 2/40 (+8%) 12. zene: 1/13
13. szörnyismeret: 1/62 (+18%) 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
ShinLon (#1403), Chenon (#2808)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 52.77 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 3 szent jogar (#150) 3 trikornis szarv (#198)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 főnixtoll (#563) 2 kaja (#2) 3 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,73) mély kút (#93), Sheran oltár, topránypolip (#86), karmos tankány (#137), egy ember nő
(104,74) Dornodon rúnaköve, oltár
(105,72) phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba
(106,70) egy ismeretlen isten rúnaköve, ryuku gárdista (#360)
(106,71) 33. jellempróba, nektoraf (#355)

Üzenet küldése a karakternek