Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 15. 11h:15' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 6 2 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: v 2 0 0 | elmormolod a 2. varázslatot |
* 3. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
101 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal szárnyát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 215.]
m 2 | mozogsz keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 526 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ee 48 225 224 | eladod a 48. tárgyat a 225. tárgyat a 224. tárgyat |
ee 126 45 51 | eladod a 126. tárgyat a 45. tárgyat az 51. tárgyat |
ee 90 72 105 | eladod a 90. tárgyat a 72. tárgyat a 105. tárgyat |
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 593 | bemész az 593. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gnóm boltos nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a gnóm boltos bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a gnóm boltos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával felnyitod a gnóm boltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gnóm boltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a gnóm boltos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A gnóm boltos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 957 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
vi 0 5 | viselkedésed: 5 |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,42] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tassadar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sullár testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [99,42] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [100,43] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
f 2 | kísérletezel a 2. tárggyal |
ef 4 503 | energia fejlesztése 4 |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG) Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!] |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
FŐNIXTOLL (563. TÁRGY) Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán! |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY) A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
Erő: | 16 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 21 (31) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 350/217 | Jellem: | gonosz (22) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (34) | Varázspont: | 299/1 | Pénz: | 4524 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/55 | szúrófegyverek: | 17/68 (+6%) | vágófegyverek: | 14/23 (+30%) |
ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 17/24 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,55 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/14 | 2. nyomkövetés: | 18/14 (+30%) | 3. lopás: | 1/25 |
4. mászás: | 4/66 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 6/98 (+14%) | 6. csapdaészlelés: | 2/7 |
7. gyógyítás: | 9/98 | 8. titkosírás: | 2/48 | 9. felderítés: | 2/42 (+28%) |
10. teológia: | 5/95 (+20%) | 11. taumaturgia: | 4/32 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 2/9 |
13. versengés: | 5/13 (+9%) | 14. zene: | 2/33 | 15. szörnyismeret: | 3/89 |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 5/16 | 18. bányászat: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kobudera (#8) | energiatüskék (#29) | >> | vadász tatu (#10) | |
energiatüskék (#29) | >> | lila brekk (#11) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1823 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
3 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | 2 | kőkalapács (#13) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | kerek kő (#19) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | tüske (#22) | 19 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
Pajzsok | ||||||||
2 | bronzpajzs (#89) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | * | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 21 csepp tinta (#101), fér még: 39] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 42] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 60] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 68] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | ||
2 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 8 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | ||
2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 14 | krónika (#1725) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
8 | rézkulcs (#75) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | 4 | vaskulcs (#183) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 5 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
9 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 6 | dözmöng szív (#122) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | fabontó (#106) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 7 | gyöngymangó (#135) | 4 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
18 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
3 | lajhár csont (#236) | 4 | lapockacsont (#33) | 52 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | óndarab (#85) | 5 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rakolits por (#669) | |||
9 | rézdarab (#70) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | sallank karom (#128) | 16 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vapár ág (#110) | 5 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
6 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 98.24 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 5 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 6 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | rézsisak (#72) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
244 | arany (#50) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 8 | kerek kő (#19) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
10 | tüske (#22) | 8 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|