Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 14. 9h:12' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
d 56 8 | eldobod az 56. tárgyat (8 darabot) |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
fkt 138 10 1 | felt. készítesz a 138. tárgyat (10 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 138 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [107,68] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis törpemammut trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 73, gyógyulás: 10, összesen: -63 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 699 | elkészíted a 699. tárgyat |
kf 699 | kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat |
v 1 5 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [107,69] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal megkarcolod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 424 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}
rm 6 55 | rombolsz a 6. tárggyal az 55. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [106,71] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a nektoraf testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával végigvagdosod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [56 pontot használtál fel, van még 0.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY) A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver. |
Erő: | 20 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 170/45 | Jellem: | gonosz (57) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 85/5 | Pénz: | 17 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/3 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/72 (+9%) | vágófegyverek: | 7/94 (+9%) | ütőfegyverek: | 2/28 |
lőfegyverek: | 10/0 | dobófegyverek: | 5/41 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/79 | 2. nyomkövetés: | 13/29 (+20%) | 3. lopás: | 8/65 |
4. mászás: | 4/54 | 5. csapdakészítés: | 3/19 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 7/34 |
7. gyógyítás: | 27/71 (+53%) | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 1/11 |
10. teológia: | 4/72 (+11%) | 11. taumaturgia: | 2/50 (+10%) | 12. zene: | 1/13 |
13. szörnyismeret: | 1/62 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/14 |
16. bányászat: | 5/74 (+42%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
ShinLon (#1403), Chenon (#2808) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 50.23 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | aurach bőr (#658) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
10 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sötét kámzsa (#699) | 1 | sullár hólyag (#168) |