Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. júl. 25. 18h:44' EZ A 1080. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 1081. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. KP: ek 215 2 0 | t. energia kisütése: 215 2 |
* 4. KP: ef 5 512 0 | energia fejlesztése 5 |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kt 249 5 | elkészíted a 249. tárgyat (5 darabot) |
flh 5 249 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal |
flh 999 554 | felt. lőfegyver haszn. 999 az 554. tárggyal |
t 57 | támadod az 57. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
70 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 979 | használod a 979. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [59,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 7.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-7 támadás))! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drónkeselyű tollas testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drónkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 madártollat. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [56,64] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 6 szúró, 16 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted Maad nyugati határát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy csontlepke. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 14 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a piromenyét fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 979 | használod a 979. tárgyat |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [53,65] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM " A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő acéldarázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az acéldarázs potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 146 35 | idomítod a 146. szörnyet 35 pontért |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a proteinfecske farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
Erő: | 14 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 24 (43) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (27) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 367/367 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (23) | Varázspont: | 425/93 | Pénz: | 4114 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 30/2 | Pszi pont: | 122/66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/12 | szúrófegyverek: | 4/88 (+189%) | vágófegyverek: | 20/17 (+5%) |
lőfegyverek: | 17/55 | dobófegyverek: | 6/15 (+107%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
52,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/37 | 2. nyomkövetés: | 19/77 (+54%) | 3. mászás: | 5/37 |
4. csapdakészítés: | 23/74 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 4/19 |
7. titkosírás: | 7/32 | 8. felderítés: | 2/61 | 9. szörnyidomítás: | 9/82 (+44%) |
10. teológia: | 22/22 (+20%) | 11. taumaturgia: | 18/31 (+6%) | 12. harcművészetek: | 7/58 |
13. zene: | 2/20 | 14. szörnyismeret: | 15/8 | 15. pszi: | 16/1 (+26%) |
16. vadászat: | 8/96 (+52%) | 17. bányászat: | 8/23 | 18. főzés: | 6/80 (+17%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 15 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | Pszinapszis (#974) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | |
méregfelhő (#37) | >> | nyuhaj karbin (#110) | méregfelhő (#37) | >> | tetemember (#123) | |
lángcsóva (#31) | >> | 11. szintű lényekre | méregfelhő (#37) | >> | 18. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 73, h 1100. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 5 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4179 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | lajhár csont (#236) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
15 | smirglilevél (#29) | 1 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | bumeráng (#249) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 4 | kaja (#2) | 14 | madártoll (#112) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 6 | pirkit (#153) | 4 | sallank karom (#128) | |||
5 | tinta (#101) | 12 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) |
51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|