71. forduló, 73. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 1. 9h:41'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat legkorábbana 73. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 50. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 obszidián karkötőt (41 arany), 1 kvazár sisakot (555 arany), 1 hebrencs csapdát (34 arany), 1 gromak páncélt (124 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 2600 arany, ebből a kezelési költség: 208 arany), 10 spiritusz (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 14 amniosz (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 sáfránykristály (eladási ár: 2250 arany, ebből a kezelési költség: 180 arany) ellenértékét.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+111 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 661. hetének nyerőszámai: 12, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 204.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 292 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 174.]

kf 1601 266 254 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat a 266. tárggyal a 254. tárgyat
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 1 mozogsz 1
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [49. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [48. PONT.]
Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [47. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Mész tovább, előre. [46. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [44. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [38. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [36. PONT.]
Haladsz előre. Újabb kanyar! [35. PONT.]
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [34. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [26. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.]
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.]
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni!
[150 pontot használtál fel, van még 24.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

tk 16 1987
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 1896 316 451 leírod az 1896. kalandozónak a 316. szörnyet a 451. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidérckirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 1896 317 454 leírod az 1896. kalandozónak a 317. szörnyet a 454. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mópat fatty. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 1896 318 455 leírod az 1896. kalandozónak a 318. szörnyet a 455. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 1896 319 456 leírod az 1896. kalandozónak a 319. szörnyet a 456. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lélekelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 1896 320 457 leírod az 1896. kalandozónak a 320. szörnyet a 457. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zafír drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithril láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4420 196 177 leírod a 4420. kalandozónak a 196. szörnyet a 177. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elektromos angolna. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4420 197 215 leírod a 4420. kalandozónak a 197. szörnyet a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy étkezési homár. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4420 198 263 leírod a 4420. kalandozónak a 198. szörnyet a 263. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy moszatrája. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4420 199 273 leírod a 4420. kalandozónak a 199. szörnyet a 273. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mélység fattya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4420 1951 274 leírod a 4420. kalandozónak az 1951. kalandozót a 274. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper hálócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4528 206 262 leírod a 4528. kalandozónak a 206. szörnyet a 262. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4528 208 263 leírod a 4528. kalandozónak a 208. szörnyet a 263. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drónkeselyű. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4528 212 279 leírod a 4528. kalandozónak a 212. szörnyet a 279. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4528 213 282 leírod a 4528. kalandozónak a 213. szörnyet a 282. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kisebb quwarg isten. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4528 215 284 leírod a 4528. kalandozónak a 215. szörnyet a 284. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét italt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

in 2735 7037 1601 leírod a 2735. kalandozónak a 7037. szörnyet az 1601. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gigaféreg lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [24 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: keresed a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 21.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 265/263 Jellem: jó (201) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 371/236 Pénz: 7168 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 115/26 EFejl: 18
Eddig összesen 282 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 95078 TP-d van. A következő szinthez még 24922 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, földsárkány, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 17
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 10 (+1) 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 14 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), jégcsóva (#41)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek