70. forduló, 135. forduló, Pippaláb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jan. 27. 12h:02'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2162
SZÁMLA : XXXX

HAKAPESZI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,-36] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. KP: elmormolod a 8. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 232.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 135. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a jégcsákányt, majd a jobb kezedbe veszed a gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 218.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 59 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 218.]

id 355 40 idomítod a 355. szörnyet 40 pontért
Megkezded a nektoraf idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 20 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [40 pontot használtál fel, van még 178.]

id 355 40 idomítod a 355. szörnyet 40 pontért
Nekikezdesz a nektoraf idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 25 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 90 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 158.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +59 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 158.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]
[A parancs tárolásra került.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+42 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szőrös pók.

Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Marokra fogva a jégcsákányt ellenfeledre támadsz. Jégcsákánnyal többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 128.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Megmarkolva a jégcsákányt a másikra támadsz. Jégcsákánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyálas sörényét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Jégcsákánnyal többször kegyetlenül megütöd a massza nyálas sörényét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,-37] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Jégcsákánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Jégcsákánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a massza zelt lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Meglengetve a jégcsákányt a másikra támadsz. Jégcsákánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A massza megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Jégcsákánnyal megütöd a massza szóhártyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A massza szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 moa kristályt. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [82,-38] Szűnni nem akar a zöld síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Megmarkolva a jégcsákányt a másikra rontasz. Jégcsákánnyal többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [83,-39] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a jégcsákányt a másikra rontasz. Jégcsákánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,-39] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Marokra fogva a jégcsákányt a másikra ugrasz. Jégcsákánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Jégcsákánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [85,-39] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Elszántan a másikra támadsz. Jégcsákánnyal többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [86,-39] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a törpemammut bal vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Jégcsákánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut ormányát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Jégcsákánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 44.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[87,-39] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2600 pontot kell rákölteni.) (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [88,-39] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a massza farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Marokra fogva a jégcsákányt ellenfeledre rontasz. Jégcsákánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Jégcsákánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyúlánk csőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [89,-39] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kinyílt phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a massza bal első lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a jégcsákányt. Megmarkolva a jégcsákányt ellenfeledre támadsz. Jégcsákánnyal többször kegyetlenül megütöd a massza fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Jégcsákánnyal megcsapod a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 moa kristályt. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 8.]

kut 20 kutatsz 8 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 335 1 elkészíted a 335. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ollót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1735. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1574. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a gyöngymangót, majd a jobb kezedbe veszed a jégcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 19, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a nektoraf. Egy kaját fal föl a tazunkaróka. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

KARAKTERLAP

Hakapeszi, egy kopasz, barna szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd sárga. Elenios tanítványa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 14 Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 126 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 95/95 év
Egészség: 14 Életpont: 297/194 Jellem: jó (23) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 126/15 Pénz: 78 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 18/4
Eddig összesen 454 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 914 TP-t kaptál. Jelenleg 77 820 TP-d van. A következő szinthez még 42 180 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, ragyás burástya. A 72. fordulódban 2445 arany került a bankszámládra. 2469 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/11 ütőfegyverek: *19/100 lőfegyverek: 13/92 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << jégcsákány (#1574)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -5.); tüske (#22) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,56 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 963 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/39 2. nyomkövetés: 1/95 3. lopás: 1/15
4. mászás: 3/45 5. csapdakészítés: 8/9 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/14
7. gyógyítás: 12/52 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 2/58 (+36%)
10. szörnyidomítás: 4/89 (+60%) 11. teológia: 9/36 (+62%) 12. szerencsejáték: 1/19
13. versengés: 1/15 14. zene: 14/18 (+30%) 15. szörnyismeret: 6/70
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 3/42 18. bányászat: 5/44
19. főzés: 5/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (189) bűvölés (#20) (124) bűvölés (#20) (70)
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (95)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tazunkaróka (#81) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4 (limit: 33), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 407.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 21 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 581 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 14 kerek kő (#19) 10 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 3 moa kristály (#2203) 2 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 1 tankány karom (#237) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
-40
-39
-38
-37
-36
-35
(80,-36) szőrös pók (#100), massza (#217)
(81,-37) Elenios oltár, ryuku légiós (#361), massza (#217)
(82,-38) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, karmos tankány (#137)
(83,-39) piromenyét (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, 37. jellempróba
(84,-39) gumifa (#38), Sheran oltár, szürke rinocérosz (#346)
(85,-39) alpesi tehén (#91), Raia oltár
(86,-39) törpemammut (#115), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 31. jellempróba, oltár
(87,-39) gumifa (#38), Elenios oltár, 41. jellempróba, oltár
(88,-39) massza (#217)
(89,-39) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek