Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 16. 9h:03' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 7 22 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 22. tárggyal |
fkt 22 20 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
v 1 10 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 36, gyógyulás: 11, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [104,73] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú! (ld. enc.)
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megérinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [103,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [103,76] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik.
h 139 | használod a 139. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [102,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
Erő: | 20 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 171/38 | Jellem: | gonosz (55) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 85/2 | Pénz: | 17 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/5 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/84 (+12%) | vágófegyverek: | 8/14 (+20%) | ütőfegyverek: | 2/28 |
lőfegyverek: | 10/16 (+16%) | dobófegyverek: | 5/41 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/99 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 13/53 (+24%) | 3. lopás: | 8/65 |
4. mászás: | 4/59 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 3/38 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 7/34 |
7. gyógyítás: | 28/67 (+96%) | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 1/11 |
10. teológia: | 4/83 (+11%) | 11. taumaturgia: | 2/52 (+2%) | 12. zene: | 1/13 |
13. szörnyismeret: | 1/80 (+18%) | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/14 |
16. bányászat: | 5/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
ShinLon (#1403), Chenon (#2808) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 59.08 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | fáklya (#36) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 7 | smirglilevél (#29) | 38 | víz (#27) |