Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 21. 9h:12' EZ A 77. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD 78. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
v 1 10 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
be 50 | bemész az 50. titkos labirintusba |
lm 3 5 12 | mozogsz 3 5 12 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az udvari mágus testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal megkarcolod az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az udvari mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az udvari mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a palotaőr jobb karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a palotaőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a palotaőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 7, összesen: -2 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a palotaőr fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a palotaőr testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a palotaőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a palotaőr jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a palotaőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a palotaőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a palotaőr bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
lm 905 15 15 | mozogsz 905 15 15 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a palotaőr jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a palotaőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [101,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
kt 116 2 | elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot) |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 489 | bemész a 489. épületbe |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL) Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY) Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve. |
PALOTAŐR (134. ELLENFÉL) A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
TESTÚJJÁÉPÍTÉS (12. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Sikerült végre tökéletesen használhatóvá fejlesztened a legkézenfekvőbb alakváltó képességet: miszerint formád oda-vissza változtatása során a sérüléseket "eltünteted", a hibás sejteket regenerálod. Ez a dolog már nem megy annyira spontán, "érzésből", mint a többi: egy apró hiba borzalmas torzulásokat idézhet elő, ezért nagyon mély koncentrálást igényel. Használatához az AV 12 <TVP> parancsot kell kiadnod. 10-el kevesebb életpontot fogsz gyógyulni, mint ahány tevékenység-pontot költesz el - a 10 pont a kezdeti meditációt jelenti. Pl. AV 12 30 gyógyít 20 életpontot. Nincs korlátozva a maximálisan elkölthető pont! Ha paraméterként több pontot adsz meg, mint amennyi életpontod hiányzik, automatikusan csak a szükséges pontmennyiséget fogod elkölteni. (Megjegyzés: Ha nagyon magas már a gyógyítás szakértelmed, lehet, hogy az AV 12 nem lesz sokkal hatékonyabb, mint a GY parancs. Gondolj azonban arra, hogy a testújjáépítést labirintusokban is használhatod...) |
Erő: | 20 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 180/122 | Jellem: | gonosz (58) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 95/15 | Pénz: | 78 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/5 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/26 (+27%) | vágófegyverek: | 8/33 (+9%) | ütőfegyverek: | 2/28 |
lőfegyverek: | 10/56 (+28%) | dobófegyverek: | 5/48 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/99 | 2. nyomkövetés: | 13/61 (+4%) | 3. lopás: | 8/77 |
4. mászás: | 4/59 | 5. csapdakészítés: | 3/76 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 7/58 (+11%) |
7. gyógyítás: | 29/10 | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 1/11 |
10. teológia: | 5/7 (+9%) | 11. taumaturgia: | 2/68 (+8%) | 12. zene: | 1/33 |
13. szörnyismeret: | 1/80 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/14 |
16. bányászat: | 5/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
ShinLon (#1403), Chenon (#2808) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 81.99 kg | Megterheltség: 136% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 3 | madártoll (#112) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
10 | tüske (#22) | 3 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzpenge (#126) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | helytartói jogar (#228) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | pirkit (#153) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vaskulcs (#183) |