74. forduló, 76. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 22. 9h:33'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat legkorábbana 76. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Maroonnal. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy arató csattanat trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Egy gyerek van vele! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Maroont kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
A 4. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 4. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alcoy Calgary. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Feri a Törperős. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 5. napon összeakadsz Alcoy Calgaryval. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 6. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csillag. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon összeakadsz egy ezüsthajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gábor a Kalandozó. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
A 6. napon összefutsz Alcoy Calgaryval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összefutsz egy kopasz, félszemű troll férfival. Fekete a bőre. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy sivatagi doareg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Touchrawag. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 6. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, körszakállas ember férfival. Fekete a bőre. Leah főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Földrengető trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy zombi. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+89 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 231 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 167.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Brakkulmukkpók által üzemeltetett boltban még 6 bronz fejpánt kapható!" Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 154.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Érdemes felkeresni a helytartói hivatal lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 60 arannyal jutalmazzák." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 151.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testőrét, álarcot viselő banditák. Most épp a lánnyal készülnek tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni, eltűnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 148.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1067 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 145.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltődnek. (+3 tudatpont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 142.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testőrét, álarcot viselő banditák. Most épp a lánnyal készülnek tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni, eltűnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit. (+1 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 139.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+2 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 136.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Váratlanul néhány sebed beforr. (+2 életerő.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 133.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Mostanában sokat dicsérik a csontpozdorját. Ha ütőfegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 59 hüvelyk, súlya pedig 4 kiló." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 130.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen nyugatra 33, északra 39 mérföldre egy nukleáris cickány tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 124.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 1 ezüstshuriken. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Acélfejű Porfin boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 4 cápaölő tőr után." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Elárulom, hogy a sziklaskorpió számára az a legfájdalmasabb, amikor a csillogó torát támadják." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,61] Lápos, ingoványos területet jársz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy gyíkember közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gyíkember fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
Találkozol Vakmerő Bagollyal. Tharr ministránsa. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy köpködő bruhatag trófea, egy dombi yeti trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [93,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy téfea magoflux. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 40 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a téfea magoflux testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy xirnox. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a xirnox bal hátsó lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a xirnox jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a xirnox lila hasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 92.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[94,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetően felmordul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [95,60] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Észreveszel egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély kút van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [96,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 57.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[97,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,60] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. Elhajítod a vacak földsárkány trófeát, és kiszedsz egy tüskés harci gromak trófeát. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,60] A bozótost dombság váltja fel. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szeppent rákfatty. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [25 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: keresed a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 25, 5.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (1247. TÁRGY)
Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne lassan besűrűsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza, mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakő mindig meg tud téged lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már azt hitted, nem fejlődik tovább...
A topáz speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +60 max. ÉP-t, +60 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +5 támadást, ezenkívül forduló elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 275/176 Jellem: jó (211) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 387/153 Pénz: 2145 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 124/74 EFejl: 25
Eddig összesen 303 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4497 TP-t kaptál. Jelenleg 107758 TP-d van. A következő szinthez még 12242 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 17
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 19 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 8 (+1)
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 15 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), jégcsóva (#41)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 bronzhegyű nyíl (#94)
2 kaja (#2) 4 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fabontó (#106)
1 gromak bőr (#268) 3 rákfatty váladék (#333) 1 sullár hólyag (#168)
1 téfea-agy (#172) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,62) egy ismeretlen isten rúnaköve, téfea magofluxok (#98), xirnox (#122)
(94,61) gyíkemberek (#51), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), Vakmerő Bagoly (4843. kalandozó)
(95,60) gumifa (#38), Leah oltár
(96,60) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku légiós (#361)
(97,61) Raia rúnaköve, Fairlight oltár, sullár (#101)
(98,60) tüskés harci gromak (#156), Tharr oltár
(99,60) szeppent rákfatty (#186), barátság szent tüze (#484)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.06.15 12:21 Változások a számládon! 46 zseton átutalása a(z) 6273. számlára!
2006.06.19 12:50 Változások a számládon! 46 zsetont átutaltak a(z) 6273. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek