TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. ápr. 23. 9h:04'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX
|
ONAR KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű félelmetesen szikár elf férfival. Bőre teljesen fehér! Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy óriásféreg trófea és egy Vérmes Amazon trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]
cir 31 |
vándorcirkusz látogatása 31 |
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
fl |
lopsz parancsok törlése |
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
tno 5 |
növeled az 5. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
tno 6 |
növeled a 6. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
kno 11 |
képesség-növelés 11 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 206.]
hu 193 195 73 |
hulladék: 193 195 73 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
hu 126 64 72 |
hulladék: 126 64 72 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
hu 71 45 57 |
hulladék: 71 45 57 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. Hulladékgyűjtés törölve: kis bőrpajzs. Hulladékgyűjtés törölve: bőrsisak. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
kt 116 2 |
elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot) |
Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt. [8 pontot használtál fel, van még 198.]
h 116 |
használod a 116. tárgyat |
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 196.]
v 1 10 5 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]
m 6 7 |
mozogsz nyugatra, északnyugatra |
[100,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a púpos burástya testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a nektoraf testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a nektoraf testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 tüskét.
(Továbbmész...) [99,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
Eladsz 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért.
[36 pontot használtál fel, van még 155.]
ve 180 |
megveszed a 180. tárgyat |
Vásároltál 1 ezüst gyűrűt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
m 1 7 |
mozogsz északkeletre, északnyugatra |
[100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 6 bronzpengét 72 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rézpajzsot 14 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
(Továbbmész...) [99,79] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy sóhajtó dorony trófea, egy karmos tankány trófea és egy sullár trófea díszíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Blackvoid . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [17 pontot használtál fel, van még 138.]
vtn 32 |
varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 103.]
[98,79] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (570. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 95.]
tv 32 |
támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
be 570 |
bemész az 570. épületbe |
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [180 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Nehéz a mi életünk! A város elöljárói mély, vízzel teli árkot ástak a város körül. Nem titkolt szándékuk a város vízzel történő elárasztása! Ezt megakadályozandó, ki kell szabadítanod a városon kívül található börtönből munkatársunkat, aki szakértője az árkok leeresztésének és betemetésének. Rajtad múlik a város sorsa! Itt a börtön térképe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
17 |
|
|
15 |
|
|
12 |
|
|
10 |
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
18 |
|
|
16 |
|
|
13 |
|
|
11 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez az 51. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6 mérföldre található.
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 90.]
be 47 |
bemész a 47. titkos labirintusba |
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 85.]
lm 4 905 5 |
mozogsz 4 905 5 |
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec (ld. enc.), 1 ezüst gyűrű és 2 borostyán függő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [25 pontot használtál fel, van még 60.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 55.]
* 2. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [20 pontot használtál fel, van még 35.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 5 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
KARAKTERLAP
Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 76. fordulód.
Erő: |
20 |
Szint: |
13 |
Merészség: |
5/3 |
Magasság: |
182 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
12 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
76 kg |
Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
17 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
34/34 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
181/72 |
Jellem: |
gonosz (56) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 (20) |
Varázspont: |
100/1 |
Pénz: |
216 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
13/7 |
|
|
|
|
EFejl: |
11 |
Eddig összesen 223 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 940 TP-t kaptál. Jelenleg 36377 TP-d van. A következő szinthez még 11623 TP szükséges. Trófeáid:
rőtmanó berzerker,
szürke rinocérosz,
trikornis.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
15/32 (+6%) |
vágófegyverek: |
8/59 (+26%) |
ütőfegyverek: |
2/28 |
lőfegyverek: |
10/64 (+8%) |
dobófegyverek: |
5/48 |
|
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11/99 |
2. nyomkövetés: |
13/65 (+4%) |
3. lopás: |
8/77 |
4. mászás: |
4/59 |
5. csapdakészítés: |
3/95 (+19%) |
6. csapdaészlelés: |
7/69 (+11%) |
7. gyógyítás: |
29/10 |
8. titkosírás: |
1/20 |
9. felderítés: |
1/11 |
10. teológia: |
5/22 (+15%) |
11. taumaturgia: |
3/78 (+110%) |
12. zene: |
1/53 (+20%) |
13. szörnyismeret: |
1/80 |
14. zárnyitás: |
1/0 |
15. vadászat: |
8/14 |
16. bányászat: |
5/74 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
ShinLon (#1403), Chenon (#2808) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 59.72 kg |
Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(98,79) sötét kastplom (#570), a 47. labirintus bejárata, manaelementál (#290), útonálló (#130)
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Blackvoid (2996. kalandozó)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, púpos burástyák (#92), nektoraf (#355)