76. forduló, 78. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 25. 12h:13'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat legkorábban a 78. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,79] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 42 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 900 3 905 mozogsz 900 3 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [4. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 6 900 8 mozogsz 6 900 8
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 21 14 905 mozogsz 21 14 905
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy útonálló! Fegyvere egy bunkó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az útonálló jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy megvágod az útonálló nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót és 1 aranyat. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [26. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [20. PONT.] Egy sötét gnómot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 vaskulcsot. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [21. PONT.] Egy agglomerátor lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal megkarcolod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
277 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [20. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 27 17 mozogsz 27 17
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sötét gnóm! Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 8 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 ezüst karkötőt. Egy sötét főgnómot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. [44 pontot használtál fel, van még 118.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1733 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL)
A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 20 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 182/52 Jellem: gonosz (54) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 100/2 Pénz: 217 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 13/5 EFejl: 13
Eddig összesen 227 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1290 TP-t kaptál. Jelenleg 37667 TP-d van. A következő szinthez még 10333 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, szürke rinocérosz, trikornis.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/41 (+9%) vágófegyverek: 8/68 (+9%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 10/72 (+8%) dobófegyverek: 5/48

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/99 2. nyomkövetés: 13/65 3. lopás: 8/77
4. mászás: 4/59 5. csapdakészítés: 4/4 (+9%) 6. csapdaészlelés: 7/76 (+7%)
7. gyógyítás: 29/10 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 5/25 (+3%) 11. taumaturgia: 3/86 (+8%) 12. zene: 1/73 (+20%)
13. szörnyismeret: 1/80 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
ShinLon (#1403), Chenon (#2808)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 70.93 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 6 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 bot (#4) 1 bunkó (#5)
1 bunkósbot (#9) 1 ezüst karkötő (#158) 6 spiritusz (#170)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,79) sötét kastplom (#570), a 47. labirintus bejárata, útonálló (#130), sötét gnóm (#132), agglomerátor (#138), sötét főgnóm (#136)

Üzenet küldése a karakternek