Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Összeesküvés
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Janny Wurts A fény szövetsége könyvsorozatának története az Összeesküvés kötetben bonyolódik tovább. A fenti képen ennek a borítóját láthatod.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47133)
Lapötletek (64980)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Liu Takahono 78. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. dec. 7. 9h:22'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: dec. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3186
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1373
Extra forduló: 11

LIU TAKAHONO KALANDJAI


[Megjegyzés: Töröltünk több játékost az adatbázisból, a rá(juk) kiadott feltételes parancsaidat töröltük.] 649 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,15] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, piros szemû ember férfival. Fekete a bõre. Tharr hûséges követõje. Egy ametiszt medált, egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyûrût, egy rézsisakot és egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy ulkor jéglény trófea, egy ryuku légiós trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Összeismerkedtek. Az õ neve Prudent Uniqum. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen teológia szakértelmed. Eközben te rejtõzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 29. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, barna szemû troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bõre bronzként csillog. Sheran eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Összeismerkedtek. Az õ neve Maszat el Moszad. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 32. napon újból összefutsz Maszat el Moszaddal. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 41. napon megintcsak találkozol Maszat el Moszaddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 48. napon újból összeakadsz Maszat el Moszaddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 92. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Elenios ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját és egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy bandita trófea, egy ragyás burástya trófea és egy ryuku gárdista trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz. A 117. napon megintcsak összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész. A 118. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû rettenetesen sovány mutáns nõ. Bõre mélykék színû. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 120. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia hittérítõje. Egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész. A 173. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemû, kecskeszakállas kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Dornodon kisebb papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Shidehara. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mélyen meghajolsz elõtte, hiszen már messzirõl lerí róla, hogy nagy harcmûvész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Õ is meghajol elõtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcmûvésztõl! Érzed, ahogy testedben buzogni kezd a KÍ. Valószínûleg az együvé tartozás okozza ezt a furcsa érzést. Szinte öntudatlanul veted le páncélzatodat, dobod el felszerelésedet, és feszülsz a másiknak. Többórányi küzdelem után szokatlanul jól érzed magad. Aztán elköszöntök egymástól. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Reménykedve, hogy az Aukciós Ház legalább 330 aranyért el tudja adni, átnyújtod a tárgyat (1 féregbelet) az ügynöknek. Ezenkívül kifizeted a 15 arany felajánlási díjat is. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Reménykedve, hogy az Aukciós Ház legalább 65 aranyért el tudja adni, átnyújtod a tárgyat (5 szárnyas hernyót) az ügynöknek. Ezenkívül kifizeted a 15 arany felajánlási díjat is. Lilien-Dour szavait hallod a tudati teret fürkészve: Megjelent a KT újság 1. száma. Küldjetek válaszborítékot 2628-nak, õ majd elküldi. Lilien-Dour mentális üzenete érinti elmédet: A legközelebbi KT találkozó 3. hó 16-án lesz a megszokott helyen. Gyertek! Lilien-Dour tudattársadtól információ érkezik agyadba: 2529 kérte a KT-ból való kilépését. Kiengedtem - eggyel kevesebben vagyunk. Lilien-Dour érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: 5786 kérte a KT-ból való kilépését. Kiengedtem - eggyel kevesebben vagyunk.Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 5 szárnyas hernyót, méghozzá 100 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 1 féregbelet, méghozzá 330 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 1 tankány karmot te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (450 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 mászókampót (151 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kritikus ütés. (ld. enc.) Döbbenten nézel körül. A hó olvadozik, a sötét felhõk szétoszlottak, és a nap ragyogó sugarai kandikálnak elõ. A szörnyek békésen legelésznek ill. falják egymást, már nem vacognak. Igen, semmi kétség, tavaszodik végre! Véget ért volna a jégkorszak? Bezáródott a térkapu? Hihetetlen! Egy pillanatig szomorkodsz rajta, hogy nem láthatod többé az egzotikus jéglényeket, de csak egy egészen rövidke pillanatig. Azután táncra perdülsz, ünnepelve az egészen új és egészen különleges tavaszt. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hamupók (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) árnyéksarat (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+8 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+5 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 208.]


tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erõsödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erõsödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erõsödik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
dd 123 64 57 Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[70,14] Hegyre fel, hegyrõl le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívõi építették. Észreveszel egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve.
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerõ.)

(Továbbmész...) [70,13] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevõ. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manõverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevõ testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai majdnem eltalálnak! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az emberevõ bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az emberevõ többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 360 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-6 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+73 életerõ.)

(Továbbmész...) [70,12] Hegyre fel, hegyrõl le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerõ.) [76 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[70,11] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerõ.)

(Továbbmész...) [70,10] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [70,9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy oltárt. Raia hívõi építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerõ.) Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon inkvizítora. Egy bakkura csizmát, egy denevér szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût, egy rézsisakot és egy rõtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy lajhárlord trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 96.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[71,8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. Mindent elsöprõ lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szörnyen éhezel. (-5 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,7] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 85 tapasztalati pontot kaptál. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) [24 pontot használtál fel, van még 72.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 72.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 71.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 66.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad õket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-1 életerõ.) Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Csak most tûnik fel, hogy a városban mindenütt látható az eltaposott quwarg jól ismert jelképe. Tényleg, a Vasalt Bunkók! Hát persze, már emlékszel! Hisz az Olimpián még az uralkodó is engedélyezte a megemlékezést a nagyhírû KT évfordulójáról! A fõtéren, a parázs fölött, hatalmas nyárson valami egzotikus jószág serceg saját zsírjában. Összefut a szádban a nyál... - te is közelebb mész, hátha jut egy-két falat. Végül egy borvirágos orrú, enyhén dülöngélõ törp mászik fel egy boroshordóra: "Legyetek üdvözölve, barátaim! A Vasalt Bunkók mindenkit szeretettel várnak az ünnep alkalmából, tartsatok velünk!" Nagy éljenzés következik, majd, mikor egy ügyes kezû alakváltó szeletelni kezdi a sültet, nagy zsibongásba csap át az egész. Egyszer csak sorra kerülsz te is. (+1 kaja). Aztán máris tovább tol a mögötted lökdösõdõ, éhes csõcselék. Odébb a pityókás kedvû, piros köpenyes, fehér szakállú törp egy társzekérrõl csillogó papirosba csavart csomagokat osztogat. Amit kaptál, az 1 vasalt bunkó! "Boldog karácsonyt! Hukk..." - mondja a törp, és máris nyújt egy új csomagot a mögötted állónak. Valaki örömében dalra fakad, és táncra perdül. Nem sokára, mint egy õrült, te is járod a quwarg-taposóst. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés, s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. (ld. enc.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Tájékoztatást kapsz a banktól. (ld. enc.) Közös Tudatotok ismét fejleszthet új képességet! (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következõ körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRITIKUS ÜTÉS (240. TUDATI KÉPESSÉG)
Szokásodhoz híven sokat gondolkoztál tábortüzed magányánál mostanában - ezúttal azon, hogyan tudnál komolyabb kárt okozni gonosz módon rád támadó ellenfeleidben... Hohohó, csapsz a fejedre: a megoldás egyszerû, mint a pofon. Annyit foglalkoztál már a körülötted élõ förtelmes lények testi és lelki felépítésével - ideje már, hogy valami igazán hasznosra is felhasználd az eleddig szinte parlagon heverõ tudást! Nagyjából most már van némi fogalmad arról, hogy melyik ellenfelednek mi a leggyengébb pontja, ezt kellene most valahogy a gyakorlatban is kamatoztatnod... Már ki is találtad, hogyan. Ezután minden csatában igyekszel majd ezeket a gyenge pontokat célba venni, és így elérni, hogy fegyvereid végre teljes hatásfokukat kifejtsék a veled oly oktalanul kötekedõkön... Mit is mondhatnék még? Jó kísérletezést! [Megjegyzés: a kritikus esély sikere a szörnyismeret szakértelmedtõl függ, minden 3 szint után kapsz 1% esélyt. Ekkor az adott körben az összes ütéseddel a fegyver maximumot sebez.]

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgezõ.

ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY)
A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire.

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejébõl, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY)
Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyûjthetsz belõlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nõ vagy, sikeres feltételes udvarlás elõtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs.

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütõfegyver, amelyet a Túlélõk Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá elõször is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erõsítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kõkalapáccsal, 10 vasércbõl, miután a kohót felfûtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütõfegyver szakértelem szükséges.

BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetõsége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csõd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörõ, a bankház öt vezetõjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve számûzték, hogy ott lebegjenek az idõk végezetéig. Az új vezetõ egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csõd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetõk továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az elõzõ kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hûséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezõk számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelõsségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetõket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetõen létrejött szerzõdés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehetõ semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükbõl - sõt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levõ anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.

KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN
A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következõképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az elõzõ 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévõ képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekbõl is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetõség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amibõl a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul.



KARAKTERLAP
Liu Takahono, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Fairlight követõje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

 Erõ:17  Szint:12  Merészség:8/6 Magasság:152 cm 
 IQ:15  Támadás:11  Agresszió:5 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:17 (19)  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:29/29 év 
 Egészség:16  Életpont:172/66  Jellem: semleges (+6) Tul. pont:
 Szerencse:17  Varázspont:22/3  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/0             
Eddig összesen 248 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 999 TP-t kaptál. Jelenleg 30299 TP-d van. A következõ szinthez még 2701 TP szükséges. Trófeáid: fagyféreg, bíbor szulfagor, bibircsók-óriás. A 78. fordulódban 106 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 106 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 15/37 (+13%)   szúrófegyverek: 3/19   vágófegyverek: 1/87
  lõfegyverek: 6/44   dobófegyverek: 3/84    

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/85 (+28%)   2. nyomkövetés: 16/45 (+24%)   3. lopás: 2/27
  4. mászás: 5/17   5. csapdakészítés: 4/98 (+9%)   6. csapdaészlelés: 1/84
  7. gyógyítás: 35/34 (+30%)   8. titkosírás: 2/30   9. felderítés: 4/85 (+26%)
  10. teológia: 1/12 (+1%)   11. taumaturgia: 1/16 (+3%)   12. harcmûvészetek: 14/35
  13. zene: 5/39   14. szörnyismeret: 2/42   15. zárnyitás: 1/30
  16. vadászat: 9/37   17. bányászat: 6/49 (+32%)    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 25% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manifesztátor (#124), süvítõ rája (#113)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)  
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követõjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintû!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1 * mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1   tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bunkó (#5) 2   csontszablya (#64) 1   csontszurony (#12)
1   fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 2   orgyilkos tõr (#225) 1 * parittya (#18)
1   szögletes kõ (#17) 1   vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ezüst karkötõ (#158) 1 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 4   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163)
2   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   rézkulcs (#75) 1   tüskecsapda (#242) 2   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 1   amniosz (#203) 9   aurach fog (#657)
1   bordacsont (#16) 1   dorony tüdõ (#212) 11   drótszõr (#37)
4   fabontó (#106) 1   gyöngymangó (#135) 2   hebrencs állkapocs (#130)
1   kavadu lebeny (#24) 1   magszim bél (#103) 1   móri gyümölcs (#116)
9   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 9   rézdarab (#70)
6   sallank karom (#128) 4   smirglilevél (#29) 1   surranó kígyó bõr (#47)
2   szulfagor agyar (#677) 2   varányszem (#30)    

Összsúly: 52.34 kgMegterheltség: 118%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdõ (#212) 1 kaja (#2) 1 vasalt bunkó (#181)



E körben tett lépéseid térképe

(70,9) manifesztátor (#124), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), egy
árnymanó férfi
(70,10) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), Elenios oltár, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396)
(70,11) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mélységi grittangok (#103)
(70,12) Sheran oltár, világítótorony (#156)
(70,13) Elenios oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelõhely, emberevõ (#119)
(70,14) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony
(#156), érclelõhely
(71,8) sóhajtó dorony (#112), Elenios oltár
(72,7) fõutca (#399), oltár, útonálló (#130)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal. * A cirkusz szellemkastélyában élõ és mindennapjait a kalandozók ijesztgetésével töltõ ryukuevõ szörnyeteg étrendjét kibõvítettük pár tárggyal. Például most már nem finnyáskodik a ryuku kalapács láttán sem.
* Az internetes fordulókban ezentúl, ha olyan tárgyra való hivatkozás szerepel a karakterlapodon, amit eddig még nem ismertél, a tárgy neve helyett a "valami" szóval találkozhatsz [pl. lopsz elfektõl (2) valamit (#1159)].
* A Pöröly Rend olimpiáján elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).
* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni.
* Az álompor és a fény szentélye mostantól nem törli a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).
* Finomítottunk kicsit a Sashorog használatának képletén.
* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott. Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.
* Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A mérleg rosszul mért a 10 dkg-nál könnyebb tárgyaknál. Kijavítottuk.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van extra fordulók lépésére.
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint 10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).
* A kalandozó-kalandozó harcban megváltozott - remélhetõleg elõnyére - A Kos csapása és a Sashorog használatának képlete. Ezentúl csak olyankor használják majd ezeket a technikákat a harcmûvészek, ha tényleg szükség van rá.
* Az olimpiai jelentkezés után a visszaélések elkerülése végett semmilyen tárgyat nem lehet a boltban eladni. Ez valamiért eddig csak a fegyverekre mûködött, mostantól a többi tárgyra is. Ez azért van így, hogy mások ne jelentkezhessenek ugyanabban a nadrágban, karkötõben, stb.-ben az olimpiára, mint amiben te tetted.
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.
* Mostantól mûködik a labirintusokban is a Feltételes KészíTés (ez mozgásonként történik meg, ha van tárgy, amit el akar készíteni a karakter). Természetesen olyan tárgyakat, amelyek elkészítése tereptípusfüggõ, vagy felszíni tereptárgyat igényel, nem lehet labirintusban elkészíteni.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.