77. forduló, 79. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. aug. 6. 2h:00'
EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
1082. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


A megvett bónusznak köszönhetően ebben a fordulóban minden mezőn 2 szörny fog jönni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,62] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+56 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) A lottó 1610. hetének nyerőszámai: 5, 21, 6. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mélységi grittang nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 5. KP: ef 5 519 0 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 236.]

mak 1 4 makró 1 4
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

p 71 (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

p 73 (makró mentése:) használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 221.]

p 70 (makró mentése:) használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 219.]

h 1100 (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

ftv 48 974 felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot a 974. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ftv 31 974 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 974. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ftv 31 221 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[61,62] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 6 szúró, 3 vágó, 0 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gátvakond nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
70 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [62,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+3.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [63,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy tűzrakó hely van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy evaporőr lehet. {védettsége: 6 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 190.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 248 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a rájanyék fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 23-28.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[64,65] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! {támadása: 5.}

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy mérges nyukmár! {max. életpontja: 21-28.}

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy tűzrakó hely van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo-skorpió. {max. életpontja: 16-19.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a bo-skorpió testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+3.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [65,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. {támadása: 4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy félelem-járó. {támadása: 5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették.

(Továbbmész...) [66,67] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trollfa. {védettsége: 15 szúró, 6 vágó, 17 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a trollfa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [38 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[67,68] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manifesztátor. {támadása: 12.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [68,68] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a garokk testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,69] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+1.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy óriás sáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 2.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az óriás sáska testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jól VIGYÁZZ vándor, Leah útjai kifürkészhetetlenek, Tour-Mix, Ördögi Kör " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Borzas Ámlin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " 69 a legjobb szám! (Alex Mad Masterboy a Kerekkorsókból) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 109.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 12 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő acéldarázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az acéldarázs jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 93.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [40 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: tf 1 12 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő garokk nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a garokk varacskos hátát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: tf 1 12 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. {max. életpontja: 39-42.} Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 24.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 23, 16.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 79. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 15 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 374/374 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (24) Varázspont: 438/130 Pénz: 3724 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 132/36
Eddig összesen 887 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 246 TP-t kaptál. Jelenleg 415 690 TP-d van. A következő szinthez még 34 310 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, harci mágus, quwarg királynő. A 64. fordulódban 113836 arany került a bankszámládra. 114568 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/12 szúrófegyverek: 9/75 (+80%) vágófegyverek: 20/33 (+1%)
lőfegyverek: 17/63 dobófegyverek: 11/14 (+64%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
69,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/37 2. nyomkövetés: 21/33 (+30%) 3. mászás: 5/47 (+5%)
4. csapdakészítés: 24/34 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 4/19
7. titkosírás: 7/32 8. felderítés: 2/95 9. szörnyidomítás: 9/82
10. teológia: 23/27 (+14%) 11. taumaturgia: 19/67 (+6%) 12. harcművészetek: 7/58
13. zene: 2/70 (+50%) 14. szörnyismeret: 16/11 (+22%) 15. pszi: 17/56 (+29%)
16. zárnyitás: 5/30 17. vadászat: 10/26 (+52%) 18. bányászat: 8/23
19. főzés: 7/44 (+15%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) méregfelhő (#37) >> nyuhaj karbin (#110)
méregfelhő (#37) >> tetemember (#123) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre
méregfelhő (#37) >> 18. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, p 70, h 1100.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3331 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 nyílvessző (#108)
1 sullár hólyag (#168) 6 sünmedve tüske (#14) 9 tinta (#101)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(61,62) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 46. jellempróba, gátvakondok (#57)
(62,63) törpemammut (#115), tintacsiga (#74), 46. jellempróba
(63,64) törpemammut (#115), evaporőr (#69), rájanyék (#58)
(64,65) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, 24. jellempróba, mérges nyukmár (#95), bo-skorpió (#54), tintacsiga (#74)
(65,66) sünmedve (#33), félelem-járó (#56), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 21. jellempróba, Tharr oltár
(66,67) trollfák (#80)
(67,68) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 44. jellempróba, Tharr oltár, manifesztátor (#124), tetemember (#123)
(68,68) garokkok (#73), nekrofun (#173), Sheran oltár, 39. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372)
(69,69) sullár (#101), óriás sáska (#27), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba, művészi porolit (#720), púpos burástya (#92), acéldarázs (#140), garokk (#73)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.08.06 02:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Vad#szat -> 0)
˙

Üzenet küldése a karakternek