77. forduló, 79. forduló, Bad Cickány összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 12h:07'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5392
SZÁMLA : XXXX

BAD CICKÁNY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,39] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[86,38] A terep továbbra is ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bandita. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [86,37] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot sebeztél. [+7% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Eláraszt a tűz. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1160 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy bávatag golombár trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összeakadsz Árny Vadásszal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[35 pontot használtál fel, van még 183.]

ep 256 140 építed a 256. tárgyat 140 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Közben köveket hordasz fel, amelyeket a fából készült alapra pakolsz. 140 tapasztalati pontot kaptál. [140 pontot használtál fel, van még 43.]

m 6 mozogsz nyugatra
[85,36] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, félszemű, körszakállas mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bundás kabátot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy pókkirálynő trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Exterminusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított garokk. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rasty Buragghia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 33.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 29.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) Nem hiszel a szemednek: gyermeked már a serdülőkornál tart! Igazi kamasz! Itt az ideje, hogy beavasd a harc rejtelmeibe. A fegyverforgatás alapszintű elsajátítása nélkül nem sok esélye lesz az életben maradásra. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 219 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bad Cickány, egy kopasz, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd sárga. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 13 Merészség: 3/1 Magasság: 108 cm
IQ: 27 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 17 Életpont: 184/146 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 Varázspont: 324/1 Pénz: 263 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/1
Eddig összesen 274 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1054 TP-t kaptál. Jelenleg 46615 TP-d van. A következő szinthez még 1385 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, kérődző etra, nukleáris cickány. Gyermeked egészséges. A 62. fordulódban 1095 arany került a bankszámládra. 1270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/0 (+5%) vágófegyverek: 6/38 (+6%) ütőfegyverek: 2/59
lőfegyverek: 13/34 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 20/51 (+20%) 3. mászás: 3/15
4. csapdakészítés: 10/47 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 17/94
7. titkosírás: 1/30 8. felderítés: 1/83 9. szörnyidomítás: 2/4
10. teológia: 12/80 (+3%) 11. taumaturgia: 11/93 (+8%) 12. szörnyismeret: 6/64
13. vadászat: 8/98 (+60%) 14. bányászat: 4/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
acéldarázs (#140), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 51.33 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 pirkit (#153) 4 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,36) nekrofun (#173), patak, 32. jellempróba, Exterminusz (1064. kalandozó), Rasty Buragghia (1450. kalandozó)
(86,36) ragyás burástya (#111), oltár, Tharr oltár, 50. jellempróba, egy árnymanó férfi, Árny Vadász (2837. kalandozó)
(86,37) barátság szent tüze (#484), 21. jellempróba, piromenyét (#99)
(86,38) bandita (#758)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.12.18 12:06 Változások a számládon! 124 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek