Karakterszám: |
5477 |
Számlaszám: |
2242 |
Fordulószám: |
79 |
Játékhét: |
99 |
E forduló
ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
1762 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 13. 14h:42' |
A
következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 16. |
|
E-mail!
LANDOO DOR BLAZEER KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
5. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes
beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi. A Tudósok
klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: a jég karikaszimbóluma, a jég márványgyûrûje, a teknõs
márványgyûrûje, a jég átlátszó köntöse, a jég zangrozi csizmája, a jég
ónixgyûrûje, a Tél aranylánca, a teknõs ezüst fülbevalója, a bûz rövid
tõre, a teknõs csonttõre, a káosz õsi nyílpuskája, a káosz különös karkötõje,
a káosz türkisz nyaklánca, a titán malachit karkötõje, a jég szürke maszkja,
a káosz ragyogó karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, a káosz démoni fülbevalója,
a tudás zafírja, a káosz helytartójának szimbóluma, a jég nagy pajzsa,
a bérmágus bronz mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve. [A látogatód "ittfelejti"
az átokkövet
de ez csak késõbb derül ki.]
Köszönés helyett ezt mondja: "Te göthös hernyó!" Így válaszolsz: "Forduljon
rád vissza a leheleted!" Ezt mondja neked: "Te két lábon járó anti-bébi
reklám!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy szorulnál bele a saját barlangodba a
lapátfüleid miatt!" Ezt mondja neked: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában
fetrengõ orgling disznót, mint téged." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
13. NAP ** Bezörget hozzád
El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban
szenvedõ, szórakoztató férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. Felszerelése:
a villám vándorcsizmája, bronzmedál, díszes villámöv, szivárvány karkötõ,
a szalamandra sárgaréz nyaklánca, ezüstmedál, a mágus csepp fülbevalója,
szivárványkristály, kék gömb, Végzetpenge, a sün hosszú íja, a sün gyalogos
lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, a villám átlátszó köntöse, a tudós nagy
pajzsa, az Örökkévalóság Rubinja, a teknõs márványgyûrûje, a káosz szent
maszkja, ozin fülkarika. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Ezt kiáltod vissza:
"Sötét vagy, mint az éjszaka!" A következõt mondja neked: "A böfögésedet
még tíz szinttel feljebb is hallani!" Rögtön visszavágsz: "Olyan csúf vagy,
hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem
itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!"
Ezt kiáltod vissza: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses
bõrödet ropogósra!" Ezt mondja neked: "Olyan csúnya, piszkos és visszataszító
vagy, hogy amikor vadászni mész, az összes torzszülött felköltözik a barlangszintre!"
Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. El Tapod a gyõztes! Ellenfeled
lélekenergiát kap.
**
19. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Flare Dougan Trevalin vagyok, az õsi szellemek
közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád,
mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél,
társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel
várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
21. NAP ** Felkeresi barlangodat
Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes
beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi. A Tudósok
klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: a jég karikaszimbóluma, a jég márványgyûrûje,
a teknõs márványgyûrûje, a jég átlátszó köntöse, a jég zangrozi csizmája,
a jég ónixgyûrûje, a Tél aranylánca, a teknõs ezüst fülbevalója, a bûz
rövid tõre, a teknõs csonttõre, a káosz õsi nyílpuskája, a káosz különös
karkötõje, a káosz türkisz nyaklánca, a titán malachit karkötõje, a jég
szürke maszkja, a káosz ragyogó karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, a
káosz démoni fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz helytartójának szimbóluma,
a jég nagy pajzsa, a bérmágus bronz mellvértje. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Ezt kiáltod
vissza: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Így szól hozzád: "Azt
rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Rögtön visszavágsz:
"Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A
következõt mondja neked: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz,
és beszakítod vele a padlót." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz.
Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma
lélekenergia.
**
22. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Chillis Bab, egy bal mancsában tequilát szorongató, szombrérós,
tróger részeg, sörhasú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly
gyûrûje, Enyészmester, a természet tõre, a remete szárnyas sisakja, nagyobb
pókcsatos öv, a pontosság ezüst nyaklánca, a küzdelem zöld köntöse, a tökéletesség
sárgaréz nyaklánca, az ellenállás kerek pajzsa, a sólyom nehéz nyílpuskája,
a hatalom fülbevalója, a túlélés fekete csizmája. Már alig várva a harcot,
elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Chillis Bab felemeli a sólyom nehéz nyílpuskáját, és Gesztenye
felé lõ.
(3 lövéssel 57 ép-t sebzett.) Gesztenye halálhörgés közepette
a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
Chillis Bab
31 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Ezüstszellõ mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy villámsújtást. Chillis Bab
sebzõdik 30 ép-t.
*** 2. KÖR *** Chillis Bab a sólyom nehéz nyílpuskájával lövi Ezüstszellõt.
(22 sebzést okozott.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást.
Chillis Bab
sebzõdik 17 ép-t. (-5 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Ezüstszellõ
létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Chillis Bab
26 sebzést kap. Chillis
Bab eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/57, Ezüstszellõ:
56/22.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak is jut 6%. Chillis Bab meghajol
elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.)
A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ
szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3128.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 12.* Dexter Niemand felköltözött a következõ szintre.
*aug. 14.*
El Tapod teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott.
*aug.
14.* Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzelmet aratott Dirten felett.
*aug. 16.*
Dorth a Mérgek Ura teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott.
*aug. 22.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte El Gázolt.
*aug.
22.* Helior pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dr. Kaszás a Sírköves
felett.
*aug. 27.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 2. küldetést, amit
a boltban kapott.
*aug. 29.* Dirten és Thészeusz megküzdöttek egymással,
és Dirten gyõzött.
*aug. 30.* El Tapod teljesítette a 17. küldetést, amit
a mágustoronyban kapott.
*szept. 4.* El Tapod pszionikus párviadalban
legyõzte El Gázolt.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 9.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Ixion felett.
*aug. 9.*
Fortian gyõzelmet aratott Villám Geli felett.
*aug. 12.* Avvocato Terrasini
gyõzelmet aratott Celina Cirill felett.
*aug. 12.* Avvocato Terrasini
csatában legyõzte Döglött Hajnal-Dax-ot.
*aug. 13.* Lord Khalel pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*aug. 14.* Avvocato Terrasini
gyõzelmet aratott Thief felett.
*aug. 22.* Lord Griffonheart és Obszidián
Oyin pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart került ki gyõztesen.
*aug.
26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett.
*aug. 27.* Torz Talbot
egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "energiaital."
*aug. 27.*
Lord Khalel és Hydron megküzdöttek egymással, és Lord Khalel gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 475.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.)
(-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
t 47 20 |
47. szakértelem tanulása 20 TVP-ért |
A szint szeméttelepén régi lakatokat, kidobott zárakat túrsz elõ, és tanulmányozod
felépítésüket, mûködésüket. A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 zárnyitás;
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 452.]
kno 2 15 |
2. képességre 15 képességpont |
Elköltesz 15 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 19! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 452.]
h 8 16 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a tüskés bõr szakértelmed 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 452.]
bb 12 5 5 |
több épület meglátogatása |
[be 12:] Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 17-es
Klánkalandot (KK 17)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 2.) Rendünk tagjai szinte kivétel nélkül mind
mágiafalók. Szeretnénk, ha nem pont te, klánunk egyik legkisebb porszeme
lennél a kivétel. Gyere úgy el a klánházba, hogy étrended mágiafaló! [Az
étrend átalakításához használd a TR 1 4 parancsot.]
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt
megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Lépkaparó Holy, az általa legyõzött
akadály 2 sziklaóriás (#164). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid
2 nekropoid (#70).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Hát, ez siralmas vereség volt.
Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy
óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak
az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész
hozzá. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél
csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20
aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja
Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik
is a csata! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Szégyen, de nem
bírtál gyõzedelmeskedni! Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]
ho 3 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 427.]
pt 1 |
1. pszi technika használata |
Rendben, a Kos technikáját fogod használni pszi harcban. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 427.]
(23. kaland:) Elhelyezkedsz a Pszi Iskola egyik pihenõszobájában, lehunyod
szemed, és felkészülsz az asztrális utazásra.
[Tárgyhasználat: 1 drágakõ] A drágakõ, amelyet a mellkasodra helyeztél,
lassan felfénylik melletted az asztrálban. A kõ felerõsített energiáját
mentális energiáid fókuszálására használod, hogy könnyebben az ocsmány
teremtmény nyomába eredhess.
[Auraészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Felfedezed az asztrális szennyezés halvány, de látható
nyomait. A gondolat sebességével kezdesz száguldani, az asztrált feketén
szennyezõ foltok nyomában. Pillanatok múlva magad mögött hagyod a kolóniát,
és máris kint vagy az asztrálban. Utazásodat egy kóbor vörös mösze támadása
szakítja meg. Nem hagyod, hogy eltérítsen célodtól. Pszionikus támadás
ér! Ellenfeled egy vörös mösze (#56).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Landoo Dor Blazeer |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)20 |
(-10)25 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
-10
PE |
(-9)26 |
(+0)30 |
2. |
Landoo Dor Blazeer |
Mentális robbanás |
-15 PE |
(-5)15 |
(+0)25 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)17 |
(-15)15 |
3. |
Landoo Dor Blazeer |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)12 |
(+1)26 |
Vörös mösze |
Pszi csáp |
«6
PE |
(-3)14 |
(-1)14 |
4. |
Landoo Dor Blazeer |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)9 |
(-8)18 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
-15
PE |
(-9)5 |
(-7)7 |
5. |
Landoo Dor Blazeer |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)6 |
(+7)25 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)0 |
(-7)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+30% pszi támadás,
+30% pszi energia.)
Újra kutatni kezdesz az asztrális nyomok után.
[Auraészlelés próba 7-es
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hamarosan felleled õket, és tovább
suhansz. Óriási, szürke felhõtömeg magasodik elõtted. Szûk, tûhegyni járatok
milliónyi szabdalják keresztül kasul. A nyomokat követve, egy ilyen járatba
suhansz be. Egyszercsak egy buborékszerû térben találod magad, és valami
hihetetlenül ocsmány dolgot érzékelsz. Szinte fuldoklasz az asztrális tér
szennyezésétõl, ha ez itt egyáltalán lehetséges. Szemedet összehúzod: pszionikus
jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy lélekrabló (#143).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Landoo Dor Blazeer |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)20 |
(-17)18 |
Lélekrabló |
Mentális robbanás |
-17
PE |
(-5)45 |
(-30)15 |
2. |
Landoo Dor Blazeer |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)5 |
(-16)2 |
Lélekrabló |
Agyvihar |
-16
PE |
(-9)36 |
(+0)15 |
3. |
Landoo Dor Blazeer |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)2 |
(+7)9 |
Lélekrabló |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)31 |
(-7)8 |
4. |
Landoo Dor Blazeer |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(-9)0 |
Lélekrabló |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-5)26 |
(+0)8 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-21 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+21 életpont.) [43 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 384.]
(277. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Nocsak, itt van valami: 36 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22%
lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Folytatod a régészkedést. Hiába
dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. Ismét
tanultál valamit: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a
csatornák dögletes bûze. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha
mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid
egy sötét xirnox (#78) [aura: 3-as méretû 10-es szintû jobb csáp.] és
egy méregféreg (#79).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást.
A sötét xirnox 44 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Ezüstszellõ elmond egy villámsújtás
varázslatot. A sötét xirnox sebzõdik 34 ép-t. A sötét xirnox halálhörgés
közepette a földre zuhan. A méregféreg Gesztenye felé mozog. Gesztenye
megközelíti a méregférget. A méregféreg és Gesztenye egymással harcolnak.
Gesztenye megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Ezüstszellõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás! A méregféreg sebzõdik 28 ép-t. A méregféreg halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 6/7, Ezüstszellõ:
62/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 25% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 59 arany. Gesztenye
zabál. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz.
(+22% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 4 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 354.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Végigjárod
a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nem habozol sokat,
választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A barlang lakója Karatekrokodil, egy magas testalkatú, felnyírt, fekete
hajú, zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú
tagja. Tárgyai: a titán csatos öve, a tökéletesség csillogó fejpántja,
a tökéletesség malachit karkötõje, suhanó csizma, bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, a kobra malachitgyûrûje, Enyészmester, az ellenállás karikaszimbóluma,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a törpék díszes
köpenye. Karatekrokodil körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit,
majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az
ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi
vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni.
Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod,
mi az a savlehelet itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
pv 4 3 5 1 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
sima harcot javasolsz. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 354.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod.
A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is.
Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött
vadászzsákmányt találsz odabent? (305. kaland, összköltsége 30 TVP.) Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mitulen füvet. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Varázsszagot érzel!
Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy zöld köntös. [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 344.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy nagy
barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Óriási
cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején
valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet
fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (366. kaland,
összköltsége 15 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz.
Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõt. A
zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Heves kézmozdulatok
közepette Ezüstszellõ elmormol egy villámsújtást. A zöld ekinda sebzõdik
25 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
A zöld ekinda 38 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A zöld ekinda halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Ezüstszellõ:
25/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+16%). Szolgáidnak is jut 16%. Viszed, ami mozdítható: egy ekinda haj
és 21 arany. A küzdelemben megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+23% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 4 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 331.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e
köztük alkalmas. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A
jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Villámhárító Tnariffur, egy hegyesfülû, csillogó, fekete
bõrû, ezüstösen ragyogó, tüsi hajú, zöld szemû férfi. A Tudósok klánjának
tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a szalamandra szárnyas
sisakja, az egyensúly gyûrûje, a villám díszes karkötõje, szivárvány karkötõ,
ében láncing, az élet görbekardja, kék gömb, az erõ nyaklánca, díszes villámöv,
Rogan karkötõje, a szalamandra csizmája, a sün karikaszimbóluma, a tárgyalás
gyûrûje, az erõ vaspajzsa, az ügyesség szimbóluma, az élet átlátszó köntöse,
Enyészmester, a gyorsaság könnyû íja. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre,
Villámhárító Tnariffur már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
pv 4 3 5 1 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
sima harcot javasolsz. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 321.]
ep 12 60 2 |
építed a 12. épületet 60 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az IQ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a nagyobb barlangot építed. Beindítod
a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan gürcölsz,
minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés
73 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet
használhasd, még 89 TVP-nyit kell dolgoznod. [60 TVP-t használtál fel,
maradt még 261.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 130 sebzést okoztál,
és 21 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 261 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen 498 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Landoo Dor Blazeer, egy szikár, mannával átitatott, intelligens
tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
puhány. Ez a 79. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (11) / 7.80 |
[2] IQ: |
19 (21) / 3.16 |
[3] ügyesség: |
6 (9) / 3.40 |
[4] egészség: |
8 (11) / 5.23 |
[5] mágia: |
15 (18) / 3.74 |
[6] gyorsaság: |
5 (8) / 2.90 |
[9] Méret/ép: |
97 (104) / 104 |
Min. méret: |
94 |
Barlangméret: |
97 |
|
|
Varázspont: |
189 / 165 |
Képességpont: |
25 / 22% |
Hõsi pont: |
22 (1) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
30% |
Galetki erõ: |
404 / 184 |
Hírnév : |
546 |
Jóllakottság: |
160% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
13 (1) |
Torzsz. csaták: |
370 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
312 (2) |
Leölt torzszülött: |
527 (3) |
Pszi csaták: |
33 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
17
(1) |
Ájulások száma: |
6 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (23)
Speciális
képességeid:
+23 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!
2.) Legyen étrended mágiafaló. 3.) Hozz két zöld manaitalt. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
3 (5) / 1.12 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
19 (21) / 0 |
[17] vastag bõr: |
1 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
1 (2) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (2) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.51 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1 |
[47] zárnyitás: |
7 / 0.19 |
[48] mászás: |
6 / 2.37 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 2.83 |
[51] transzformáció: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
3 (4) / 2.87 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 4.90 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
4 / 3.23 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.69 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
7 / 4.05 |
[61] pszi energia: |
7 / 1.10 |
[63] éberség: |
1 / 0.36 |
[64] átokszórás: |
7 (10) / 4.48 |
[65] álcázás: |
18 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.30 |
[67] régészet: |
8 / 0.23 |
[68] zene: |
5 / 1.20 |
[69] tanulás: |
6 / 0.89 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
4 / 3.12 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
11 (12) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 1.49 |
|
|
|
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.92 |
|
|
Végzetpenge |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 (3) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
2 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (3) / 0 |
[10] energiatüske: |
6 (8) / 0.49 |
[156] éhínség: |
1 (3) / 0 |
[29] életszívás: |
11 (13) / 10.81 |
[13] jégcsóva: |
5 (7) / 0.80 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 1.73 |
[163] kineport: |
1 (3) / 0.48 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (5) / 2.36 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 (4) / 0.92 |
[165] manafókuszálás: |
2 (4) / 0.18 |
[162] mágikus csapda: |
1 (3) / 0 |
[129] mentális robbanás: |
5 / 0.18 |
[128] pszi csáp: |
7 / 1.76 |
[30] sorvasztás: |
1 (3) / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.38 |
[16] tûzpajzs: |
1 (3) / 0.24 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
11 (13) / 6.48 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
30 sorvas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (80%): |
29 életsz |
15 jégpaj |
22 villá |
16 tûzpaj |
30 sorvas |
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Gesztenye, a hártyás lemúr |
23/16 |
188% |
180% |
5 / 4.18 |
harcol |
[2] Ezüstszellõ, az elektraton |
27/27 |
191% |
105% |
5 / 4.38 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 5 3 8 |
p |
pv 4 3 5 1 2 |
|
|
|
|
5. Makró |
v 154 |
e 9 80 |
t 47 20 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége. |
2: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #49. |
3: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #40. |
4: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #77. |
5: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. |
6: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #80. |
7: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 180. |
8: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 17 alatt van. |
9: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 17. Prioritás:
170. |
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 160. |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 25 50; VI erõ:120% ép:30%; PV 4 3 5 1
2; PSZ 48 67 47 45; PT 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5462 151 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #23 (8. épület), #274 (49. forduló), #359 (57.
forduló), #332 (52. forduló), #269 (50. forduló), #377 (53. forduló),
#436 (65. forduló), #433 (61. forduló), #268 (62. forduló), #358 (65.
forduló), #307 (66. forduló), #398 (66. forduló), #415 (68. forduló),
#353 (68. forduló), #335 (75. forduló), #315 (72. forduló), #246 (69.
forduló), #342 (78. forduló), #305 (79. forduló), #366 (79. forduló).
SZÖVETSÉGED: Mágustanács. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 9846. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 211 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
2 a sólyom csatos öve (#29516) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 fekete csizma
(#1122) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a lich köpenye (#11935) |
|
2 csatos öv (#1166)
|
* |
1 a méreg vassisakja (#24026) |
|
1 bíbor láncing (#1032) |
* |
1 a káosz
nagyúri öve (#20079) |
* |
2 ében láncing (#134) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
568 arany (#1) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
31 drágakõ (#2) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a sas ezüst fülbevalója (#16107) |
*
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 az óriás csepp fülbevalója (#8906) |
* |
1 ozin
fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691)
|
* |
1 a bérmágus csontamulettje (#17397) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 az enyészet csepp fülbevalója (#23306)
|
* |
1 a bénaság fülbevalója (#199) |
|
1 a mágia smaragdja (#153) |
Felszerelés |
|
2 varázskõ (#210) |
|
1 kötél (#128) |
|
7 fekete dukát (#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 átokkõ (#203) |
Fegyverek |
|
1 a sün barbár lándzsája (#25181) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
1 sziklarepesz
(#13) |
* |
1 Végzetpenge (#215) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 az enyészet könnyû
nyílpuskája (#23336) |
|
3 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében
tündekard (#132) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 winropu moha (#22) |
|
2 mézfû (#29) |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
12 sötét mák (#23) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
2 hõsiesség itala (#52)
|
|
8 hónakkupók (#30) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
3 mitulen fû (#20)
|
|
1 elfu moha (#33) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
9 molitár háj (#165) |
|
3 molad púp (#16)
|
|
1 nordkristály (#146) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
8 mandibula (#157)
|
|
4 elektronit (#141) |
|
13 ekinda haj (#147) |
|
26 õsi relikvia (#17)
|
|
1 barna manakõ (#149) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kobra
köpenye #7435 (4).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÁTOKKÕ (203. TÁRGY)
Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt
igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt
a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége.
Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid
rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány
szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli
szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás
mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba,
amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni,
persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem!
A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem
rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a
4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten
fogod mûvelni.
SAVLEHELET ITALA (55. TÁRGY)
A savlehelet itala egy fekete színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a savleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel,
egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.