Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 18. 12h:07' EZ A 1934. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD 1935. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2569 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
* 3. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
* 5. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
flh 14 849 3 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 849. tárggyal (3 darabot) |
flh 18 849 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 849. tárggyal |
h 892 500 | használod a 892. tárgyat |
h 1098 | használod az 1098. tárgyat |
h 1524 | használod az 1524. tárgyat |
h 1873 2 | használod az 1873. tárgyat |
h 841 | használod a 841. tárgyat |
kf 1563 1138 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat az 1138. tárggyal az 1158. tárgyat |
d 2 112 | eldobod a 2. tárgyat (112 darabot) |
v 453 2 10 | elmormolod a 453. varázslatot |
fkt 1218 1 | felt. készítesz az 1218. tárgyat (1 darabot) |
t 144 | támadod a 144. szörnyet |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
t 148 | támadod a 148. szörnyet |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
t 149 | támadod a 149. szörnyet |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szőrös bozsó bal karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös bozsó jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. [kaja -> a felesleges 3 db-ot eldobod] 1 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
t 156 | támadod a 156. szörnyet |
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
t 184 | támadod a 184. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel jobb első lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
t 120 | támadod a 120. szörnyet |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával megdöföd a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [151,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrös bozsó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a szőrös bozsó testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a szőrös bozsó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. [kaja -> a felesleges 3 db-ot eldobod] 1 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A bunthar megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [153,57] A terep továbbra is ritka erdő. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint The Undertaker, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog jobb karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [155,56] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával megdöföd a bunthar bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A bunthar megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A bunthar szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [156,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ryuku csapásvezető előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az arató csattanat fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[171,70] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 131-150.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával megdöföd az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és kiszedsz egy áeratikus hasnyák trófeát. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával megdöföd a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar jobb első lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a bunthar bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelő szarvai elől. A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]
szk 163 | keresed a 163. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
kt 734 2 | elkészíted a 734. tárgyat (2 darabot) |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 1098 0 0 | használod az 1098. tárgyat |
* 3. BP: h 1524 0 0 | használod az 1524. tárgyat |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 5. BP: h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
ANGYALI FÉTIS (1524. TÁRGY) Egy látszólag egyszerű fétis Tyriel fegyvertárából, mely még az angyal halála után is erős fénymágiát sugároz magából. Megpróbálhatod rábírni a tárgyat (H 1524 paranccsal), hogy segítsen utadon tovább a Thargodanok elleni harcban. Ha te magad is Raia papja vagy, hihetetlen erősségű fényaurát tudsz magadra helyezni, mely az átlagos aura erejének kétszeresével hat a gonosz teremtményekre. Ha viszont nem Raia követője vagy, de jellemed nem gonosz, még mindig sikerrel járhatsz, a fétis felhelyez rád egy normál fényaura varázslatot, VP és TVP költség nélkül. Ha azonban a jellemed sötét, mint egy Thargodané, nos akkor a helyedben nem is próbálnám megérinteni a fétist, nehogy fejedre szálljon a fény istenének mindent elsöprő haragja. |
AUGUR VARÁZSKÖNYVE (1097. TÁRGY) Augur, a múlt méltó elismeréssel emlegetett varázslója volt. Elveszettnek hitt varázskönyvét kalandozók ezrei keresték, de nem került elő. A nagy érdeklődés a könyvben található sebezhetetlenné tevő varázslat leírásának volt köszönhető. Legalábbis a sok bárgyú kalandozó azt hitte, ez rejlik benne, de csak most derült ki: Augur legendás sérthetetlenségének titkát magával vitte a hullámsírba, amikor a másvilágra távozott. Valójában a könyvben az átkozott tárgyakkal való kísérletezés minden mozzanata, és eredménye szerepel. Persze a könyv kiolvasása nem elég ennek a tudásnak a teljes felölelésére, lapozgatása mégis segítségedre lehet: elég csak kiadnod a H 1097 parancsot, és a könyvben található varázsigék felolvasásával képes leszel elpusztítani az összes nálad levő szopókövet. |
CETBŐR VÁLLTÖMÉS (1091. TÁRGY) A lábascetek rugalmas bőre tökéletes szigetelőanyag, sem hideget, sem fájdalmat nem ereszt át. Kézenfekvő az ötlet, hogy a lábascet bőréből egy kiváló válltömést készíts. Persze, ez így önmagában még semmi - véd a hidegtől, véd az ütésektől... Mi kéne még? Hát persze, egy kis mágikus beütés! Felhasználva egy lidércesszenciát, a cetbőr máris a Jég Elemi Létsíkjának vibráló relikviájává válik, amely nemcsak védettségedet és hideg elleni mentődobásodat növeli meg kettővel, de ezenfelül ad még egyet támadásodhoz is, és ezenfelül szinte elpusztíthatatlanná válik! A cetbőr válltömés elkészítéséhez a KT 1091 parancsot add ki, 10 TVP árán, és válltárgyként viselheted, a KF 1091 paranccsal. |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
NIAGREN PÁLCÁJA (1101. TÁRGY) Niagren, az egykor híres harcos, akit a gonosz oldal csábítása foglyul ejtett, hordta övén ezt a díszes jogarra hasonlító pálcát. A jelek, amik a tárgy végét tarkítják, egy ősi varázslat rúnái, melyeken elég csupán végighúznod a tenyered (H 1101), s érintésedre működésbe lépnek, mintha csak kimondtad volna a hozzájuk tartozó szavakat. A rád kerülő varázslat hatása a Tárgyvédelem varázslatéval tökéletesen egyenértékű. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül. |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
Erő: | 12 (35) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 15 (44) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 15 (37) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 13 (35) | Életpont: | 529/398 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 17 (51) | Varázspont: | 241/111 | Pénz: | 28945 arany | Kép. pont: | 13 |
Pszi pont: | 73/73 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | szúrófegyverek: | 13 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 13 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (9 -13.); ében dobónyíl (#849) max. 3 db (14 -17.); ében dobónyíl (#849) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
170,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 171 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. csapdakészítés: | 1 (+1) |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. teológia: | 1 (+1) |
7. taumaturgia: | 1 | 8. pszi: | 7 (+5) | 9. vadászat: | 7 (+2) |
10. úszás: | 6 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 700 | |||
1. sebzés bónusz: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vadászkutya (#143), sullár (#101), roguena (#779) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) |
áldomás (#6) (9976,0) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
HŐSTETTEID |
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969. |
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352. |
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093. |
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 1945, h 745, h 1099, h 1100, h 1101. |
Összsúly: 228.45 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | bunthar bőr (#733) | 1 | célzóvíz (#1945) | 2 | ében dobónyíl (#849) | |||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
19 | gyógykenőcs (#313) | 112 | kaja (#2) | 68 | kreiton esszencia (#892) | |||
21 | pszi kő (#248) | 21 | sáfránypor (#211) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
99 | arany (#50) | 2 | bunthar zsák (#734) | 26 | drótszőr (#37) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 3 | gromak bőr (#268) | 9 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 4 | spiritusz (#170) |
169 | 170 | 171 | 172 | |
69 | |
|
|
|
70 | |
|
|
|
71 | |
|
|
|
72 | |
|
|
|