Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 11. 9h:31' EZ A 820. JÁTÉKHETED, 818. FORDULÓD 821. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 181 189 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[189,106] Épületek tűnnek fel.
hh 1534 1096 1096 | használod az 1534. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (2 támadással 275 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg szabotőr jobb vállát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, 2 arany, 2 szent jogar, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 14422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 63, gyógyulás: 8, összesen: -55 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 484 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal vállát. (11 támadással 837 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (11 támadással 789 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 385 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász markáns izmait. (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 433 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A tl'urlang vadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 30332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2788, sebződés: 1243, gyógyulás: 257, összesen: -986 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 638 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 2516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 723 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 2463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 281 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +117 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (71 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a patás tanough fejét. (11 támadással 1601 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a patás tanough testét. (4 támadással 567 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bev tekercs. 24012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2864, sebződés: 1077, gyógyulás: 211, összesen: -866 ÉP}
(Továbbmész...) [269,119] Még mindig füves síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tl'urlang vadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 472 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a tl'urlang vadász jobb lábát. (11 támadással 822 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 448 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász jobb lábát. (11 támadással 809 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász bal lábát. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 463 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 30332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2781, sebződés: 1417, gyógyulás: 273, összesen: -1144 ÉP}
(Továbbmész...) [269,120] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hártyás dermesztő. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (74 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a hártyás dermesztő fejét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A hártyás dermesztő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hártyás dermesztő néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a hártyás dermesztő rádtapadt szárnyát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A hártyás dermesztő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Megcsipkedi a hártyás dermesztő a jobb válladat. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a hártyás dermesztő rádtapadt szárnyát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) A hártyás dermesztő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Belecsipked a hártyás dermesztő a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 1588, gyógyulás: 291, összesen: -1297 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 587 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-596 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 596, gyógyulás: 8, összesen: -588 ÉP}
kt 4 15 | elkészíted a 4. tárgyat (15 darabot) |
kt 10 15 | elkészíted a 10. tárgyat (15 darabot) |
kf 15 | kézbeveszed/felveszed a 15. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 607 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel kissé megkarcolgatod az árnygólem testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival az árnygólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 506 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +102 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az árnygólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 15196 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 541, gyógyulás: 110, összesen: -431 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 395 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (79 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (11 támadással 1629 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga véreres karját. (5 támadással 718 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 24077 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2849, sebződés: 608, gyógyulás: 107, összesen: -501 ÉP}
(Továbbmész...) [269,123] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sebesült tleikan áruló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tleikan áruló bal karját. (6 támadással 882 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A tleikan áruló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 arx tekercs (ld. enc.). 19966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 206, gyógyulás: 51, összesen: -155 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 333 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a smaragdvámpír testét. (11 támadással 1650 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (4 támadással 581 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. 24104 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 789, gyógyulás: 171, összesen: -618 ÉP}
(Továbbmész...) [269,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Szépséges Ma'yia. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a Szépséges Ma'yia szépséges karját. (11 támadással 1619 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (78 életpontot sebezve.) A Szépséges Ma'yia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a Szépséges Ma'yia testét. (11 támadással 1606 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Szépséges Ma'yia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A Szépséges Ma'yia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jen tekercs és 1 sziréngyűrű. 36043 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3676, sebződés: 774, gyógyulás: 164, összesen: -610 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 1306 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a dűneszellem kiszáradt karját. (11 támadással 1633 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. A dűneszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +217 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 25560 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2998, sebződés: 656, gyógyulás: 46, összesen: -610 ÉP}
(Továbbmész...) [270,126] Belegyalogolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Az idő ideális strandolásra.
(Továbbmész...) [270,127] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.
v 198 290 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[290,119] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +91 életerő.
ef 40 511 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
HÁRTYÁS DERMESZTŐ (585. SZÖRNY) Az igaz, hogy az árnytündérek birodalmában mindig egy jottányit sötétebb van, mint Ghalla normális vidékein, de ha még a maradék csekélyke fényt is eltakarja előled egy, a fákról aláhulló nagyméretű szörnyalak, akkor egy hártyás dermesztővel találkoztál. Első pillantásra az óriásdenevérek egy elfajzott példányának tűnhet, ha azonban kilátástalan harcba bocsátkozol vele, rájöhetsz: sokkal veszélyesebb jóval ismertebb rokonánál. A hártyás dermesztő ereje állítólag az áldozat félelmein alapszik, de hogy ebben mennyi az igazság, erről bizonyosodjon meg mindenki maga. A hártyás dermesztő ellen szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. A vámpirizációra immúnis. |
ARX TEKERCS (777. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "ARX". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 87 (108) | Szint: | 54 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 88 (122) | Támadás: | 78 (83) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 87 (113) | Védekezés: | 174 (184) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/52 év |
Egészség: | 87 (111) | Életpont: | 1654/1573 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 88 (113) | Varázspont: | 4931/3474 | Pénz: | 6150 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 56/40 | Pszi pont: | 1146/1392 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 58/86 (+8%) |
vágófegyverek: | 13/3 (+22%) | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 41/78 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
290,119 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/84 | 2. nyomkövetés: | 202/60 (+5%) | 3. mászás: | 39/89 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/73 | 6. gyógyítás: | 435/4 (+90%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 38/14 | 9. szörnyidomítás: | 5/74 |
10. teológia: | 205/77 (+37%) | 11. taumaturgia: | 297/39 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/11 | 14. zene: | 16/74 | 15. szörnyismeret: | 28/34 |
16. pszi: | 98/14 | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/57 |
19. vitalitás: | 5/51 | 20. bányászat: | 60/36 (+1%) | 21. úszás: | 16/5 |
22. őstaumaturgia: | 11/25 (+5%) | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 767 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | jégmágia (#279) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | mágikus ütés (#147) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 4) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 335, pontszámod: 3895. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 149 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 513 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ősmatéria (#1254) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
230 | arany (#50) | 1 | arx tekercs (#777) | 1 | bev tekercs (#778) | |||
1 | bogyógránát (#430) | 2 | bunthar bőr (#733) | 15 | dárda (#10) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | jen tekercs (#783) | |||
6 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | sziréngyűrű (#948) | |||
1 | tüske (#22) |