Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 5. 9h:11' EZ A 92. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD 93. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a trikornis farkát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 782 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
* 1. KP: v 6 2 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: v 2 0 0 | elmormolod a 2. varázslatot |
* 3. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
jlk 2210 | jelszó kimondása 2210 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a massza fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a massza kékes kitinhátát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza szóhártyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. A massza nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 038 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ftv | felt. tám/véd. varázslat |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a lajhárlord testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lajhárlord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 733 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [77,52] Tovább barangolsz a fák között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fabontó szójer közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer barna testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a fabontó szójer bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fabontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 fabontót. 200 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,53] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kőszáli disznó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 44 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 6 életpontot sebeztél. Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [76,55] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [75,57] Dombos terepre érkeztél.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 182 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 316 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 266, gyógyulás: 0, összesen: -266 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
f 15 | kísérletezel a 15. tárggyal |
ef 4 503 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY) A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
Erő: | 18 (31) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 23 (33) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 366/124 | Jellem: | gonosz (25) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (34) | Varázspont: | 333/2 | Pénz: | 4615 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 14/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/55 | szúrófegyverek: | 18/22 (+5%) | vágófegyverek: | 17/2 (+33%) |
ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 19/23 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,57 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/69 | 2. nyomkövetés: | 20/63 (+33%) | 3. lopás: | 1/25 |
4. mászás: | 5/45 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 8/40 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 2/23 |
7. gyógyítás: | 10/31 (+22%) | 8. titkosírás: | 2/81 (+11%) | 9. felderítés: | 2/61 |
10. szörnyidomítás: | 1/54 | 11. teológia: | 8/14 (+20%) | 12. taumaturgia: | 6/41 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 | 14. versengés: | 6/39 (+27%) | 15. zene: | 3/31 |
16. szörnyismeret: | 5/79 (+33%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 5/49 (+11%) |
19. bányászat: | 2/4 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1079 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
3 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | kerek kő (#19) | 5 | sallank nyíl (#129) | |||
35 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nehezék (#258) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | bronzpajzs (#89) | 1 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | láncing (#222) | ||||
Sisakok | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | vassisak (#160) | ||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
6 | * | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
3 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 28] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 78] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 49] | ||||||
13 | uzbány csőr (#169) | [bennük 53 csepp ugh méreg (#166), fér még: 103] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 85] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 18 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | ||
2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 15 | krónika (#1725) | |||
1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 8 | rézkulcs (#75) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
3 | tüskecsapda (#242) | 4 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
14 | álompor (#396) | 8 | amniosz (#203) | 15 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
4 | dözmöng szív (#122) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 4 | ezüstdarab (#326) | 11 | fabontó (#106) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | hebrencs állkapocs (#130) | 18 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 6 | lajhár csont (#236) | 4 | lapockacsont (#33) | |||
57 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 3 | mandibulapenge (#125) | |||
8 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | |||
4 | óndarab (#85) | 5 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
11 | rézdarab (#70) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
11 | sallank karom (#128) | 22 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
5 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | |||
6 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 146.31 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | kaja (#2) | 2 | spiritusz (#170) | |||
10 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fabontó (#106) | 3 | kerek kő (#19) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 5 | sallank karom (#128) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) |
73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | |
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|