Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 5. 12h:01' EZ A 834. JÁTÉKHETED, 825. FORDULÓD 835. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 397 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a hótarantula testét. (8 támadással 1161 életpontot sebezve.) A hótarantula csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hótarantula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 11876 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 97, gyógyulás: 28, összesen: -69 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
at 4296 10 | TU-t adsz át a 4296. kalandozónak 10 |
ef 40 511 | energia fejlesztése 40 |
p 195 56 | használod a 195. pszi képességet |
ef 56 511 | energia fejlesztése 56 |
v 198 271 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[271,108] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél.
hh 1534 1096 1096 | használod az 1534. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg harcos testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 676 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A varázslat kudarcot vallott. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 656 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 26, gyógyulás: 8, összesen: -18 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 901 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (11 támadással 786 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a nekromanta kóborló testét. (11 támadással 796 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a nekromanta kóborló testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. Kivégeztek! 1293 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 2747, sebződés: 2323, gyógyulás: 152, összesen: -2171 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[270,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar őslich. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 233 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich testét. (11 támadással 1709 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-70 varázspont.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a varkaudar őslich jobb lábát. (9 támadással 1365 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 239 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar őslich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 cru tekercs (ld. enc.). 27408 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3789, sebződés: 712, gyógyulás: 57, összesen: -655 ÉP}
(Továbbmész...) [270,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tleikan áruló lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 691 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-564 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 564, gyógyulás: 8, összesen: -556 ÉP}
(Továbbmész...) [270,109] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő baljós árny nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 595 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A baljós árny néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 914, gyógyulás: 192, összesen: -722 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 478 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a takarító jobb karját. (11 támadással 844 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a takarító nyakát. (11 támadással 774 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a takarító nyakát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A takarító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály. 21753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2564, sebződés: 788, gyógyulás: 166, összesen: -622 ÉP}
(Továbbmész...) [270,111] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ködmágus. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 979 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a ködmágus testét. (11 támadással 841 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2470, sebződés: 403, gyógyulás: 89, összesen: -314 ÉP}
(Továbbmész...) [270,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tl'urlang vadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 910 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (11 támadással 818 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 466 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a tl'urlang vadász testét. (11 támadással 764 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) A tl'urlang vadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 25277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2624, sebződés: 1021, gyógyulás: 194, összesen: -827 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [270,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gnomori rémszolga közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 402 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a gnomori rémszolga véreres karját. (11 támadással 1680 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a gnomori rémszolga véreres karját. (4 támadással 578 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 20064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2768, sebződés: 656, gyógyulás: 125, összesen: -531 ÉP}
(Továbbmész...) [270,115] A sík vidéket bozótos váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy templomos lovag. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a templomos lovag testét. (11 támadással 1621 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a templomos lovag sisakfedte fejét. (5 támadással 735 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 372 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Véres nyál csordul ki a templomos lovag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 24559 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3105, sebződés: 806, gyógyulás: 157, összesen: -649 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 997 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan a másikra rontasz. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló testét. (11 támadással 800 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Kritikus az ütés! A halálos ütés nyomán lelked máris elszakadni készül a testedtől. 1892 életpontot vesztettél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 2241, gyógyulás: 55, összesen: -2186 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[269,117] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy fényhozó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
CRU TEKERCS (779. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "CRU". [Ez a tárgy nem adható át.] |
TAKARÍTÓ (609. LÉNY) Az árnytündérek között külön réteget képviselnek a speciális feladattal ellátott lények. A takarítók is ilyenek, akiket Leah küldötteinek likvidálására állítottak hadrendbe. Persze önként vállalt feladatuk teljesítése csupán egy kilátástalan és paradox harc, hiszen Leah küldötteit, akiknek ezen a létsíkon van feladatuk, képtelenség örök időkre a túlvilágra küldeni. A takarítók oly sokat forgolódtak már a Halál közvetlen árnyékában, hogy testük részben átformálódott. A sötétség gonosz aurát vont köréjük, melyen semmilyen fény nem hatol át. Ha másról nem, hát erről felismerheted e pusztákban kóborló árnytündéreket. A vámpirizációra immúnisak. |
Erő: | 86 (108) | Szint: | 54 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 88 (123) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 89 (116) | Védekezés: | 177 (187) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/52 év |
Egészség: | 88 (113) | Életpont: | 1685/1038 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 88 (114) | Varázspont: | 4961/2083 | Pénz: | 9707 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 56/14 | Pszi pont: | 1146/2 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 59/21 (+3%) |
vágófegyverek: | 13/39 (+3%) | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 41/87 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
269,117 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/50 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 205/36 (+47%) | 3. mászás: | 39/89 |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/73 | 6. gyógyítás: | 441/5 (+91%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 38/14 | 9. szörnyidomítás: | 5/89 |
10. teológia: | 208/89 (+39%) | 11. taumaturgia: | 300/52 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/11 | 14. zene: | 16/74 | 15. szörnyismeret: | 29/70 (+34%) |
16. pszi: | 98/92 (+3%) | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/57 |
19. vitalitás: | 5/51 | 20. bányászat: | 60/85 (+7%) | 21. úszás: | 16/13 |
22. őstaumaturgia: | 13/55 (+15%) | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 850 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) |
mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 4) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 381, pontszámod: 4456. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 378 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
132 | arany (#50) | 1 | cru tekercs (#779) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | éjkristály (#958) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mászó-karperec (#392) | 15 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | tarantulakarom (#887) |